2 reakcí na tento příspěvek Sněžná -rolba nestartuje help!!!
Stipl>žhaviče to nema.Ma to jen předehřev paliva ale ten je už několik let mimo provoz.Jako ta rolba nakonec nastartuje ale tak po pulhodině startovani s externim zdrojem.A vypary jdou černe žadne bile nebo nějaky jiny zapach.Jak ta mrdka chytne tak už jede normalně.Bez škytnuti.ale druhy den za studena to same.ty hadičky co jsem vyměnil trošku netěsnily tak je zitra dotěsnim a sem zvědav jestli se to změni.
to nevadí jestli to má nebo nemá žhaviče,na teréní Destě je motor Zetor 72 bez žhavení a předehřevu,motor je po generálce tlaky perfektní a v plachtové hale př -15ti chytne na druhý protočení,kamoš má traktor s tím stejným motorem ale už je trošku vyjetej a i s předehřevem ho musí točit tak 10 minut než chytne
1 reakcí na tento příspěvek Sněžná -rolba nestartuje help!!!
Stipl>Kurnik to ma ale malo nalitano že by tlaky nebyly ok?kurnik to se mi nechce věřit.
možná špatná nafta,dej do ní trochu benzínu,dáváme do Mana na 100lnafty 5 l benálu 95 a nafta nezamrzá a líp to startuje, ještě zkontoluj jestli to nemá ucpanej přívod nafty anebo někde dírku v přívodu,ten Hyster měl prasklinu ve sváru a zavzdušňoval se nám a tak když jsme ho vypli byl tam vzduch a nešel taky nastartovat,ono to múže být cokoliv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sněžná -rolba nestartuje help!!!
Stipl>žhaviče to nema.Ma to jen předehřev paliva ale ten je už několik let mimo provoz.Jako ta rolba nakonec nastartuje ale tak po pulhodině startovani s externim zdrojem.A vypary jdou černe žadne bile nebo nějaky jiny zapach.Jak ta mrdka chytne tak už jede normalně.Bez škytnuti.ale druhy den za studena to same.ty hadičky co jsem vyměnil trošku netěsnily tak je zitra dotěsnim a sem zvědav jestli se to změni.
Ty přepadovy hadičky přetěsňovat nemusíš, jelo by to i kdyby tam nebyly vůbec, akorát by ti všude srala nafta, ale jelo by to. Zkus při startování stříknout do sání nějakej sprej (éter, čistič na brzdy) i když startovací sprej koupíš dnes asi na každé benzince. Nebo zapal noviny a dej je přímo k sacímu potrubí, počítej s tím že je to vcucne, ale toho se nelekej, motor to pokouše. Taky jsem párkrát startoval pomocí horkovzdušné pistole, prostě foukat horkej vzduch do sání.Nebo si tam udělej žhavení jak měly avie, kádinka s naftou a žhavící spirála přímo v sání, která když se nažhavila, bimetal na ni pustil naftu a ta začala hořet, no a motor ten oheň vcucne a chytne. Ale ty noviny jsou rychlejší a levnější.
Jestli se ti kouří z výfuku tak nafta tam jde, ale nechytne, tzn slabé tlaky.
Naposledy editováno 20.01.2010 19:59:00
LovecTaťka>Ty přepadovy hadičky přetěsňovat nemusíš, jelo by to i kdyby tam nebyly vůbec, akorát by ti všude srala nafta, ale jelo by to. Zkus při startování stříknout do sání nějakej sprej (éter, čistič na brzdy) i když startovací sprej koupíš dnes asi na každé benzince. Nebo zapal noviny a dej je přímo k sacímu potrubí, počítej s tím že je to vcucne, ale toho se nelekej, motor to pokouše. Taky jsem párkrát startoval pomocí horkovzdušné pistole, prostě foukat horkej vzduch do sání.Nebo si tam udělej žhavení jak měly avie, kádinka s naftou a žhavící spirála přímo v sání, která když se nažhavila, bimetal na ni pustil naftu a ta začala hořet, no a motor ten oheň vcucne a chytne. Ale ty noviny jsou rychlejší a levnější.
Jestli se ti kouří z výfuku tak nafta tam jde, ale nechytne, tzn slabé tlaky.
jo jo lovec má pravdu vidíš už jsem zapoměl,třeba plynovej hořák a k sání
1 reakcí na tento příspěvek Sněžná -rolba nestartuje help!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sněžná -rolba nestartuje help!!!
Mandela>chrstni do sání benál nebo ředidlo.
Nebo tak.
Ale nesmí ho zapomenout zapálit.
1 reakcí na tento příspěvek Sněžná -rolba nestartuje help!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sněžná -rolba nestartuje help!!!
rollig>Když už to nastartuješ tak to nech běžet celou zimu
Toto mi vyprávěl můj otec který pracoval 5 let v Kazachstánu, že tam opravdu na začátku zimy nastartovali Tatry a vypli je až na jaře, jenom dolívali naftu. Že při teplotách mínus 45°C a někdy i míň by ta Tatra prostě nikdy nechytla.
Naposledy editováno 20.01.2010 21:43:00
LovecTaťka>Toto mi vyprávěl můj otec který pracoval 5 let v Kazachstánu, že tam opravdu na začátku zimy nastartovali Tatry a vypli je až na jaře, jenom dolívali naftu. Že při teplotách mínus 45°C a někdy i míň by ta Tatra prostě nikdy nechytla.
Tak tata mi taky vyprávěj, že když byl v zimě na šumavě(můj otec bývalý lampasák) a v noci tam bývalo v klidu i -30 tak tam chodili každou hodinu startovat tanky a podobné vehikly, aby byli vůbec boje schopní. Jo to bývaly zimy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sněžná -rolba nestartuje help!!!
LovecTaťka>Toto mi vyprávěl můj otec který pracoval 5 let v Kazachstánu, že tam opravdu na začátku zimy nastartovali Tatry a vypli je až na jaře, jenom dolívali naftu. Že při teplotách mínus 45°C a někdy i míň by ta Tatra prostě nikdy nechytla.
Mno,ona ta Tatra by asi chytla,ale nastartovaná byla aby v ní nezamrzla nafta Nám na vojně přes zapálené noviny chytlo všechno,tlaky netlaky.Ale ne ty noviny narvat do sání ale tak půl metru před Jinak jediný pomník věnovaný nákladním autu na světě je v Rusku na Sibiři.A patří Tatře 111 Ty pozdější Tatry 138 byly ještě lepší.Z Kopřivnice je schválně nasadili do sádrovcových a manganových dolů na zátěžové testy a zkoušky provozuschopnosti běžně při teplotě -50°C.
maco>Mno,ona ta Tatra by asi chytla,ale nastartovaná byla aby v ní nezamrzla nafta Nám na vojně přes zapálené noviny chytlo všechno,tlaky netlaky.Ale ne ty noviny narvat do sání ale tak půl metru před Jinak jediný pomník věnovaný nákladním autu na světě je v Rusku na Sibiři.A patří Tatře 111 Ty pozdější Tatry 138 byly ještě lepší.Z Kopřivnice je schválně nasadili do sádrovcových a manganových dolů na zátěžové testy a zkoušky provozuschopnosti běžně při teplotě -50°C.
Souhlasím.
1 reakcí na tento příspěvek Sněžná -rolba nestartuje help!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sněžná -rolba nestartuje help!!!
Stipl>Tak startovaci sprej a eter se pro motory dodavane kassbohrerem nedoporučuje.Přečist noviny je taky možnost.Ale nemužu souhlasit jak někdo tady napsal že bez přepadu u vstřikovaču by to jelo.Zjištoval jsem a čuměl na to a pořad mi kolem dvou hadiček syčel vzduch a uchcavala nafta.Dal jsem užší hadičky a ještě je přitáhnul spojkama ovzdušnil čerpadlo a nadherně chytla.Nechci se nějak hadat ale myslim so že ty přepady maji taky svou fuknci a určitě i taky ovlivnuji starty.Tod muj nazor.ale diky všem za info.
Přepady mají funkci odvodu přebytečné nafty zpět do nádrže, nic víc a když tam nebudou tak ti ta nafta poteče na zem, ale pojede to. A k tomu spreji, ten snad nedoporučuje žádnej výrobce, je to poměrně velkej šok pro motor a když ho tam cákneš moc, tak je schopen ten motor úplně zaseknout, to potom musíš chvíli počkat než se zas vzpamatuje a můžeš točit dál. Při startování sprejem se taky můžou ozývat z motoru hrozivé rány, jako by mlátili ojnice, nebo písty do hlavy.
LovecTaťka>Přepady mají funkci odvodu přebytečné nafty zpět do nádrže, nic víc a když tam nebudou tak ti ta nafta poteče na zem, ale pojede to. A k tomu spreji, ten snad nedoporučuje žádnej výrobce, je to poměrně velkej šok pro motor a když ho tam cákneš moc, tak je schopen ten motor úplně zaseknout, to potom musíš chvíli počkat než se zas vzpamatuje a můžeš točit dál. Při startování sprejem se taky můžou ozývat z motoru hrozivé rány, jako by mlátili ojnice, nebo písty do hlavy.
hele mam dojem ze to pres netesnici prepady umi nasat vzduch tak fesne ze "spadne" nafta i z cerpadla a to si ji nekdy nasaje az tak po pulhodine toceni:) ale kdyz pise ze to kouri tk tam nafta jde...
otazka je jaky je tam cerpadlo.. a vse okolo...
Stipl: mam cloveka co by to dal do kupy.. "cerpadlar" z byvaleho CSAD... ale dotahnout k nam rolbu je orisek:)