globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar
19.1.2010 v 18:31
Zdravím, rád bych se zjistil rozdíly v jednoválcových modelech BMW 650 GS/Dakar. Myslím tím co se s jakým rokem změnilo atd. Taky jak velký je rozdíl (spotřeba, pocit z jízdy...) v motoru s 2 svíčkama a 1. Děkuji.

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 18:37 | Nahoru | #1
Pocit i spotřeba jsou vicemene nerozeznatelne. Model se 2 svickami mnohem lepe staruje za studena

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 19:24 | Nahoru | #2
Řekl bych jen svíčky,design a výstup na dobíjení baterie 2003/2004,ale ten starší jsem neměl,tak nemůžu porovnat.

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 19:25 | Nahoru | #3
2000-2001 jednosvíčka ,cukavější motor dlouhodobá spotřeba kolem 4,5litrů, 2002-2003 jednosvíčka příjemný motor spotřeba kolem 4 litrů stím že se dá dostat i pod 3l. 2003výše dvousvíčka a stejný parametry jako předchozí jednosvíčka.

(reakce na) Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 19:43 | Nahoru | #4

TOLI.>2000-2001 jednosvíčka ,cukavější motor dlouhodobá spotřeba kolem 4,5litrů, 2002-2003 jednosvíčka příjemný motor spotřeba kolem 4 litrů stím že se dá dostat i pod 3l. 2003výše dvousvíčka a stejný parametry jako předchozí jednosvíčka.


Jestli nelžeš tak si mě potěšil

(reakce na) Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 19:53 | Nahoru | #5

TOLI.>2000-2001 jednosvíčka ,cukavější motor dlouhodobá spotřeba kolem 4,5litrů, 2002-2003 jednosvíčka příjemný motor spotřeba kolem 4 litrů stím že se dá dostat i pod 3l. 2003výše dvousvíčka a stejný parametry jako předchozí jednosvíčka.



No, tedy ja mel 2 BMW F650 GS, jedno Dakar. Jedno 2000, jedno 2001, obe samozrejme jednosvicku. Dlouhodoba spotreba byla kolem 3,5 litru. Nad 4 litry jsem se dostal pouze pokud jsem to dlouho drzel pod krkem pres 130 po dalnici. Tam si to vzalo tak 4,5.

Jinak rozdil v motorickem projevu je minimalni.

Od kluku co se BMW zivili mi bylo receno, ze dvousvicak se zacal delat pouze kvuli lepsim startum, kdy u jednosvicky se muselo startovat pod plynem

edit: pismenka

Naposledy editováno 19.01.2010 19:56:16

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 19:56 | Nahoru | #6
rozdíl mezi jednosvíčkama mám dlouhodobě ověřen.A dvousvíčka je na tom stejně jak novější jednosvíčky tam už budou ty rozdíly minimální možná u dvousvíčky je ještě maličko nižší spotřeba ale už ne o moc-spíš pod rozlišovací schopnost .Co se týče startů tak je to všechno stejný.

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 20:00 | Nahoru | #7
Proč by se startovalo pod plynem když to má vstřikování s automatickym sytičem? to je nějakej nesmysl .Dvousvíčka je spíš kvůli emisím.

Ta spotřeba fakt záleží na jezdci.Ale ty starší 2000-01 si berou asi o půl litru víc.

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 20:14 | Nahoru | #8
Pánové, také zvažuju koupit Dakara. Můžete mi tu napsat parametry? Jaká je výška sedla u toho sníženého. Protože s tím chci jezdit i do terénu tak mě zajímá světlá výška pod motorem. Děkuju Vám.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 20:23 | Nahoru | #9
Pod motorem je tušim 21cm.A snížený sedlo je na prd protože sedíš V motorce a ne NA motorce pokud máš XT tak se ničeho nemusíš bát. Projedeš +- to samí a na silnici nebudeš tolik trpět.

(reakce na) Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 20:30 | Nahoru | #10
TOLI.> Dík, mě by se to nižší sedlo šiklo. Mam 172 cm

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 20:39 | Nahoru | #11
Tak to já mám jen o něco málo víc.Ale to snížený sedlo je fakt zlo,kdo ho má ten se zbavuje nebo mění s holkama

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 20:43 | Nahoru | #12
Ladínek: Ahoj! Také jsem vloni touto dobou uvažoval o pořízení BMW F650GS nebo Dakar. Dokonce jsem měl jedno už v garáži, ale musel jsem ho vrátit. Bylo to ale způsobeno zanedbáním přípravy motorky ze strany prodejce.
Motorka to určitě není špatná, ale připadá mi o hodně méně terénní než tvoje XTčko! Je to spíše silniční stroj. Viděl jsem sice některé videa z terénu, to bylo z tím provedením Dakar, které je vyšší!
Provedení GS je v sedle o dost nižší než moje KLR, které jsi měl možnost vyzkoušet.
Od roku 2003 má dvě zapalovací svíčky a většinou i ABS, což je zrovna vymoženost, která do terénu nepatří.
Je to motorka dost oplastovaná a docela bych se bál s ní fláknou do bláta nebo do kamení!
Chce to zajet k někomu kdo jí má nebo do nějakého bazáče a vyzkoušet.
Vše platí samozřejmě o jednoválci do roku výroby 2007-8?

(reakce na) Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 20:56 | Nahoru | #13

storeman>Ladínek: Ahoj! Také jsem vloni touto dobou uvažoval o pořízení BMW F650GS nebo Dakar. Dokonce jsem měl jedno už v garáži, ale musel jsem ho vrátit. Bylo to ale způsobeno zanedbáním přípravy motorky ze strany prodejce.
Motorka to určitě není špatná, ale připadá mi o hodně méně terénní než tvoje XTčko! Je to spíše silniční stroj. Viděl jsem sice některé videa z terénu, to bylo z tím provedením Dakar, které je vyšší!
Provedení GS je v sedle o dost nižší než moje KLR, které jsi měl možnost vyzkoušet.
Od roku 2003 má dvě zapalovací svíčky a většinou i ABS, což je zrovna vymoženost, která do terénu nepatří.
Je to motorka dost oplastovaná a docela bych se bál s ní fláknou do bláta nebo do kamení!
Chce to zajet k někomu kdo jí má nebo do nějakého bazáče a vyzkoušet.
Vše platí samozřejmě o jednoválci do roku výroby 2007-8?



650GS je nesmrtelna motorka. Pokud koupit a mit jakekoliv ambice vyjet mimo silnici, tak na 100% vzit Dakar verzi.
Ja mam 172 cm a kratke nohy. Snizene sedlo je o 3cm nizsi nez standard. Take se da poridit o 3cm vyssi nez standard. Podarilo se mi vymenit muj standard za snizeny typ a jezdilo se na tom skvele. A rozhodne nemam pocit ze bych "sedel v motorce" Se snizenym sedlem to ma vysku cca 840 mm. Da se to o dalsi cca 2cm snizit na prednich vidlich, ale to je vse. Snizeni zadku je komplikace.
Oplastovana je, ostatne jako vsechny motorky mimo vylozene off. Ale pridavne padaky dopredu to jistily. Na motokros to tedy neni, ale po lesnich a polnich cestach se pohodlne dostanes vsude, vcetne prudsich vyjezdu i sjezdu (vypnute ABS)
Jinak za me muzu 650GS Dakar nanejvys doporucit. Maximalni spokojenost, maximalni spolehlivost

Naposledy editováno 19.01.2010 20:59:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 21:08 | Nahoru | #14
storeman> Mě u toho Dakara lákala možnost dokoupení doplňků. Kufrů, padáků atd. Musím říct, že KLRko mi padlo do ruky jako ulitý. Škoda, že je nedělali také v modré barvě. Doufám, že mě ještě necháš povozit

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 21:16 | Nahoru | #15
Ladínek: Jasně, že tě nechám svézt! když mi na oplátku půjčíš Dakara
Vím že jsi rozvážný jezdec a F650Dakar by k tobě sedla.

Proto musím upozornit na dvě slabá místa: Postorek starteru! Někdo dokonce tvrdí, že ve 20-ti tisících odejde na každé motorce! Nevím, jestli to nebylo od nějakého roku odstraněno.
Za druhé: Vodní pumpa-teče. To moje mělo údajně najeto 8 tisíc a vodní pumpa už byla přetěsňovaná.

Z těma doplňkama je to pravda. Každopádně bych tam dal pro jízdu v terénu padací rám.

Naposledy editováno 19.01.2010 21:17:26

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 21:25 | Nahoru | #16
Tak ta volnoběžka je pravda jen z části. U pegas odchází ale u báwa moc ne asi to bude konstrukcí dekompresoru. A vodní pumpa mi začala týct kolem 90tis km. Ted mám 99 brzo budu mít novou mašinu protože tacho je jen do 99.

edit: jo a volnoběžku mám stále původní.

Naposledy editováno 19.01.2010 21:26:20

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

19.1.2010 v 22:04 | Nahoru | #17
Co si na Dakaru nezničíš tak vydrží dost dlouho na to aby to někoho zajímalo .

Podle mě je to fakt povedená motorka a super kompromis mezi endurem a cesťákem...limity jsou u řidiče.

Dneska už i cenově dostupná

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

20.1.2010 v 07:21 | Nahoru | #18
Já mám 2004 a musím říct že i když je zvýšená na cestování po asvaltě nemá chybu. O terénu ani nemluvě. Kdybych měl znovu volit jdu opět do 2004 a výš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

24.1.2010 v 15:18 | Nahoru | #19
Ládínek: poslal jsem ti vzkaz

(reakce na) Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

24.1.2010 v 20:36 | Nahoru | #20
buboGS>

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

28.1.2010 v 20:03 | Nahoru | #21
Něco pro Ládínka,když chce to nízký sedlo

[img]

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

28.1.2010 v 20:19 | Nahoru | #22
To bych k tomu potřeboval ještě chůdy

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

31.1.2010 v 11:02 | Nahoru | #23
Zdar osobně jednoho dakárka vlastním,bahním ,brodím,několik MX tratí se skoky až 10metrů to dá.Celkem ji rasuji a nemám slitování,pokládá ji v terénu bez padáků a jen ulamuju blinkry které zkracuju a znovu zkracuju.Tento stroj je skvělý v tom že v terénu zvládne pro hobíka dost a má veklý radius po celé republice pohodlného ježdění na silnici,spotřeba víc než dobrá a rotax motor na 1.Jel jsem v terénu podvozkově na vinikající LC4 KTM a nic pro mě!Vibrace na ktm mě absolutně nesedí nedovedu si představit že bych s takovou podobnou motorkou jezdil po silnicích.Takže souhrn:Dakar je velmi pohodlný,motor jde od spodu moc pěkně a je kultivovaný na buchara, v terénu je to na tobě delší dobu mi trvalo než sem si zvykl ale neměnil bych.Tož tak

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

28.12.2010 v 20:11 | Nahoru | #24
Jaký jsou rozdíly mezi klasickym GS650 a Dakarem???

(reakce na) Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

28.12.2010 v 20:18 | Nahoru | #25
mari>

hlavne jiny zdvihy, predni kolo (19 x 21") a par drobnosti ale vrtulkari ti to reknou presneji

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

29.12.2010 v 12:56 | Nahoru | #26
Přední kolo, vidle, zadní tlumič, blastry, - tohle sjsou ty základní rozdíly. Pak asi nějaký nepodstatný rozníly jako vzhled, zdá se mi že i řidítka

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

27.1.2015 v 09:53 | Nahoru | #27
Zdravím,

tak tu bádam po tych fórach ale nemožem sa nikde dočítat jaký je presný rozdíl zadného tlmiča medzi GS a Dakar. Vím, že rozdíl je v prepákovaní, ale či je iný aj tlmič to nemožem nikde zistit. Vedel by nekdo poradit?

Díky moc

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

27.1.2015 v 10:15 | Nahoru | #28
no logicky by měl být delší, možná i jiná pružina

Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar

22.2.2015 v 21:20 | Nahoru | #29
Čau, v přepakovani rozdíl není jen v samotném tlumici, je delší včetně pružiny ale bohužel o kolik ti nereknu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1
Vymena sedla BMW F 650 GS 720102 9 3.4.2024 v 06:51 Gahan37
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS sakal01 35 30.1.2024 v 07:23 Radek2107


TOPlist