2 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar
TOLI.>2000-2001 jednosvíčka ,cukavější motor dlouhodobá spotřeba kolem 4,5litrů, 2002-2003 jednosvíčka příjemný motor spotřeba kolem 4 litrů stím že se dá dostat i pod 3l. 2003výše dvousvíčka a stejný parametry jako předchozí jednosvíčka.
Jestli nelžeš tak si mě potěšil
TOLI.>2000-2001 jednosvíčka ,cukavější motor dlouhodobá spotřeba kolem 4,5litrů, 2002-2003 jednosvíčka příjemný motor spotřeba kolem 4 litrů stím že se dá dostat i pod 3l. 2003výše dvousvíčka a stejný parametry jako předchozí jednosvíčka.
No, tedy ja mel 2 BMW F650 GS, jedno Dakar. Jedno 2000, jedno 2001, obe samozrejme jednosvicku. Dlouhodoba spotreba byla kolem 3,5 litru. Nad 4 litry jsem se dostal pouze pokud jsem to dlouho drzel pod krkem pres 130 po dalnici. Tam si to vzalo tak 4,5.
Jinak rozdil v motorickem projevu je minimalni.
Od kluku co se BMW zivili mi bylo receno, ze dvousvicak se zacal delat pouze kvuli lepsim startum, kdy u jednosvicky se muselo startovat pod plynem
edit: pismenka
Naposledy editováno 19.01.2010 19:56:16
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar
Motorka to určitě není špatná, ale připadá mi o hodně méně terénní než tvoje XTčko! Je to spíše silniční stroj. Viděl jsem sice některé videa z terénu, to bylo z tím provedením Dakar, které je vyšší!
Provedení GS je v sedle o dost nižší než moje KLR, které jsi měl možnost vyzkoušet.
Od roku 2003 má dvě zapalovací svíčky a většinou i ABS, což je zrovna vymoženost, která do terénu nepatří.
Je to motorka dost oplastovaná a docela bych se bál s ní fláknou do bláta nebo do kamení!
Chce to zajet k někomu kdo jí má nebo do nějakého bazáče a vyzkoušet.
Vše platí samozřejmě o jednoválci do roku výroby 2007-8?
storeman>Ladínek: Ahoj! Také jsem vloni touto dobou uvažoval o pořízení BMW F650GS nebo Dakar. Dokonce jsem měl jedno už v garáži, ale musel jsem ho vrátit. Bylo to ale způsobeno zanedbáním přípravy motorky ze strany prodejce.
Motorka to určitě není špatná, ale připadá mi o hodně méně terénní než tvoje XTčko! Je to spíše silniční stroj. Viděl jsem sice některé videa z terénu, to bylo z tím provedením Dakar, které je vyšší!
Provedení GS je v sedle o dost nižší než moje KLR, které jsi měl možnost vyzkoušet.
Od roku 2003 má dvě zapalovací svíčky a většinou i ABS, což je zrovna vymoženost, která do terénu nepatří.
Je to motorka dost oplastovaná a docela bych se bál s ní fláknou do bláta nebo do kamení!
Chce to zajet k někomu kdo jí má nebo do nějakého bazáče a vyzkoušet.
Vše platí samozřejmě o jednoválci do roku výroby 2007-8?
650GS je nesmrtelna motorka. Pokud koupit a mit jakekoliv ambice vyjet mimo silnici, tak na 100% vzit Dakar verzi.
Ja mam 172 cm a kratke nohy. Snizene sedlo je o 3cm nizsi nez standard. Take se da poridit o 3cm vyssi nez standard. Podarilo se mi vymenit muj standard za snizeny typ a jezdilo se na tom skvele. A rozhodne nemam pocit ze bych "sedel v motorce" Se snizenym sedlem to ma vysku cca 840 mm. Da se to o dalsi cca 2cm snizit na prednich vidlich, ale to je vse. Snizeni zadku je komplikace.
Oplastovana je, ostatne jako vsechny motorky mimo vylozene off. Ale pridavne padaky dopredu to jistily. Na motokros to tedy neni, ale po lesnich a polnich cestach se pohodlne dostanes vsude, vcetne prudsich vyjezdu i sjezdu (vypnute ABS)
Jinak za me muzu 650GS Dakar nanejvys doporucit. Maximalni spokojenost, maximalni spolehlivost
Naposledy editováno 19.01.2010 20:59:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar
Vím že jsi rozvážný jezdec a F650Dakar by k tobě sedla.
Proto musím upozornit na dvě slabá místa: Postorek starteru! Někdo dokonce tvrdí, že ve 20-ti tisících odejde na každé motorce! Nevím, jestli to nebylo od nějakého roku odstraněno.
Za druhé: Vodní pumpa-teče. To moje mělo údajně najeto 8 tisíc a vodní pumpa už byla přetěsňovaná.
Z těma doplňkama je to pravda. Každopádně bych tam dal pro jízdu v terénu padací rám.
Naposledy editováno 19.01.2010 21:17:26
edit: jo a volnoběžku mám stále původní.
Naposledy editováno 19.01.2010 21:26:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly v ročnících BMW 650 GS/Dakar
tak tu bádam po tych fórach ale nemožem sa nikde dočítat jaký je presný rozdíl zadného tlmiča medzi GS a Dakar. Vím, že rozdíl je v prepákovaní, ale či je iný aj tlmič to nemožem nikde zistit. Vedel by nekdo poradit?
Díky moc
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... | hatrson | 5 | 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal |
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS | RAMIR | 28 | 10.4.2024 v 11:09 ja1 |
Vymena sedla BMW F 650 GS | 720102 | 9 | 3.4.2024 v 06:51 Gahan37 |
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... | tigerhareram | 10 | 3.3.2024 v 13:33 karavanista |
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS | sakal01 | 35 | 30.1.2024 v 07:23 Radek2107 |