globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..XT600 - prave viko motoru..
 
13.2.2007 v 21:14
onehda jsem resil strzeny zavit, tak jsem tu s tim zas..
je nejak slozite sundat cele prave viko motoru? nevyskoci tam na mne neco?

to, co chci napsat, se hodne blbe vysvetluje, takze mi drzte palce..
na pravem viku motoru je male vicko od olejoveho filtru.. to drzi na trech sroubech.. jestli se ted nepletu, tak ty dva horni lezou az do karteru, ten spodni sroubek (kratky) je jenom v tom viku motoru..
no a o co mi jde - koupil jsem motorku s tim, ze tamty zavity jsou uz pred smrti (vlastne uz po smrti).. furt mi z toho kapal olej, tak misto toho jednoho sroubu (horni pravy - ten byl nejhorsi) tam mam steft a dotahuji to matkou.. ale ted zacalo to tect z mista mezi zbylymi dvema zavitama.. jestli bych to dotahnul vice, tak to asi urvu.. hlavni otazke pro mne je tato: staci udelat misto tech dvou hornich sroubu stefty, ktere nepujdou az do karteru, ale budou drzet jen v tom pravem viku od motoru? nebude tamto misto nejak oslabene? nebo se na to vykaslat, sundat cele to prave viko a prezavitovat to v tom karteru? jestli tam je 6tka, tak udelat to na 7cku (aby byla rezerva) nebo rovnou na 8cku?

dekuji za trpelivost tem, co to cele precetli..

PS: mam r.v.95, jestli to nejak pomuze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..XT600 - prave viko motoru..

14.2.2007 v 22:27 | Nahoru | #1
EnduroKuba> ten jsem uz vymenil..
ale kdyz uz - nepamatujes PRESNY rozmer toho krouzku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..XT600 - prave viko motoru..

15.2.2007 v 10:33 | Nahoru | #2
Jestli ti tam zbylo alespoň trochu závitu, tak je ještě jedna možnost. Nalepit tam ten šteft tekutym kovem. Slyšel jsem, že se tim lepý i hřídele. Je to dvousložkový lepidlo odolný extrémě vysokým teplotám. Schne asi 24 hodin. A pak už to nepovolíš ničim.
Jinak to pravý víko: odšroubuješ stupačku, startovačku a normálně ho sundáš. Lanko od dekompresoru odpojovat nemusíš! Hlavně vypusť olej jo? :) A bacha ať neroztrhneš těsnění jestli ho tam budeš chtít dát zpět.
A než začneš s těma složitýma zásahama, zkus napřed vyměnit tu gumičku pod víčkem od filtru, třeba tam nemáš oryginál!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist