1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) silniční daň pro všechny
assassin>no a jakej vliv ma objem motoru vozu?
tak když ty s váhou, tak já s kW a Veyron víc trhá asflat neb má v kolech větší sílu ale platil by jen o 500Kč víc,než trabant
Jinak původní úsměvná pointa pro mě byla v tom, že za starou škatuli by se platilo skoro stejně jak za luxusní vehikl.
fockewulf>tak když ty s váhou, tak já s kW a Veyron víc trhá asflat neb má v kolech větší sílu ale platil by jen o 500Kč víc,než trabant
Jinak původní úsměvná pointa pro mě byla v tom, že za starou škatuli by se platilo skoro stejně jak za luxusní vehikl.
ale tak jmenuje se to silnicni dan ne? tzn za pouzivani silnic... luxusni vehikl tu silnici pouziva nejak vic nez stara skatule? ale jo spouste lidi se to hodi.. zavidej drahy auto sousedovi tak at hajzl plati vic nakejch dani.....
hmotnost vozidla ma alespon nejakej vliv na opotrebeni te silnice... objem motoru asi...
i ten argument s kW uz by se dal prekousnout, ale furt je to objem motoru misto vykon... ono taky spousta vyrobcu tyhle ruzny predpisy co vymejslej urednici-odbornici a vztahujou je na objem motoru ojebava tim ze ted delaj maly, hodne preplnovany motory... 1,4 s 200PS apod