globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Malé a velké GS báwo - jednobuch, boxer a zpět
Zdravím!

Přesedlal někdo z vás z malého GS báwa (F 650 GS/Dakar - jednobuch Rotax) na velké GS báwo (R 1100 GS, R 1150 GS/GSA, R 1200 GS/GSA)?

Pokud ano, rád bych se zeptal, jaké s tímto přechodem máte zkušenosti?

Co vám to dalo a co naopak vzalo (technicky i pocitově po stránce spokojenosti, jakož i finančně, z hlediska spolehlivosti, ovladatelnosti, servisu, pořizovacích a provozních nákladů...)?

Nelitujete toho kroku? Neslibovali jste si třeba od toho přechodu víc?
A neuvažujete někdo třeba o tom, že byste se vrátili zase zpět?

Nebo kdo sedláte velké GS báwo a malé jste předtím nikdy neměli, neuvažujete alespoň někdy o tom, že je pro vaše účely ten velký, drahý, těžký velkoobjemový dvouválec "předimenzovaný", něco jako kanon na vrabce?

Díky za názory a hlavně za cenné osobní zkušenosti.


Naposledy editováno 14.01.2010 12:59:13
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Malé a velké GS báwo - jednobuch, boxer a zpět

7.12.2012 v 19:42 | Nahoru | #31
ja to vyresil a poridil Afru :) ted ji trosku "ladim" , bude krasavice.

(reakce na) Malé a velké GS báwo - jednobuch, boxer a zpět

7.12.2012 v 23:21 | Nahoru | #32
naprcccs>

(reakce na) Malé a velké GS báwo - jednobuch, boxer a zpět

8.12.2012 v 06:47 | Nahoru | #33
 

naprcccs píše: ja to vyresil a poridil Afru :) ted ji trosku "ladim" , bude krasavice.


...aneb návraty ke kořenům

Ony ty legendární stroje mají fakt něco do sebe. Samozřejmě mají svý mouchy a taky nejsou už nejnovější, ale mj. jsou i pohlazením na duši pro svého majitele i pro okolí.
 

(reakce na) Malé a velké GS báwo - jednobuch, boxer a zpět

8.12.2012 v 07:12 | Nahoru | #34
 

Dovi 31.08.2011 píše:  
Tak abych to s odstupem času i za sebe nějak zhodnotil nebo uzavřel...

U mne se nakonec konala pouze jednosměrná cesta od malého GS Báwa k boGSerovi. Našel jsem dobrého kupce na malé F 650 GS a dobrého prodejce na velké R 1100 GS, a jsem s "výměnou" malého GSa za velké GS Báwo navýsost spokojen!

Myšlenka o cestě zpět mě pak už hned od prvních jízd na R 1100 GS snad ani nikdy nenapadla, natož abych ji uskutečnil.



No, dneska už se nad tím musím trošku usmívat pod fousy, protože jak se říká - nikdy neříkej nikdy!

A je to přesně tak, jak kdysi zpívali V+W, že:

Nikdy nic nikdo nemá míti za definitivní
neb nikdy nikdo neví, co se může státi.
Řekne se třeba, že se to a to stane tak a tak
ono to pak dopadne docela naopak.


___

Ale konkrétně. Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou a s bagáží skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál... A že pro moje potřeby mi mírou vrchovatou a vlastně i lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
 

Malé a velké GS báwo - jednobuch, boxer a zpět

8.12.2012 v 07:15 | Nahoru | #35
 
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky).

Po delším rozvažování, shánění informací, důkladné obhlídce CRF250L a WR250X u prodejců Hondy a Yamahy a po osobním setkání se s vlastníkem WR250X a po konzultaci na dálku s majitelem WR250R se moje volba přiklonila k osvědčené a po celém světě bohatě prověřené robustní Yamaze WR250X.



A byl jsem se svou volbou spokojen až tak moc, že jsem si ke zcela novému WR250X sehnal pak ještě i zánovní, jen lehce ojetou WR250R s nepatrným nájezdem od prvního majitele (z jeho strany změna priorit a naprostý nedostatek času na motorku).



Kdyžtak o tom celém a o zkušenostech s přechodem z velké a těžké motorky na menší a lehčí je nějaké to povídání v tomto vlákně: http://www.motorkar...ft=132014&fid=65
 
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 25.4.2024 v 19:21 ja1
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar Avčoun 6 17.4.2024 v 11:20 MedWed
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar Avčoun 2 17.4.2024 v 09:24 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1


TOPlist