Přesedlal někdo z vás z malého GS báwa (F 650 GS/Dakar - jednobuch Rotax) na velké GS báwo (R 1100 GS, R 1150 GS/GSA, R 1200 GS/GSA)?
Pokud ano, rád bych se zeptal, jaké s tímto přechodem máte zkušenosti?
Co vám to dalo a co naopak vzalo (technicky i pocitově po stránce spokojenosti, jakož i finančně, z hlediska spolehlivosti, ovladatelnosti, servisu, pořizovacích a provozních nákladů...)?
Nelitujete toho kroku? Neslibovali jste si třeba od toho přechodu víc?
A neuvažujete někdo třeba o tom, že byste se vrátili zase zpět?
Nebo kdo sedláte velké GS báwo a malé jste předtím nikdy neměli, neuvažujete alespoň někdy o tom, že je pro vaše účely ten velký, drahý, těžký velkoobjemový dvouválec "předimenzovaný", něco jako kanon na vrabce?
Díky za názory a hlavně za cenné osobní zkušenosti.
Naposledy editováno 14.01.2010 12:59:13
2 reakcí na tento příspěvek Malé a velké GS báwo - jednobuch, boxer a zpět
naprcccs píše: ja to vyresil a poridil Afru :) ted ji trosku "ladim" , bude krasavice.
...aneb návraty ke kořenům
Ony ty legendární stroje mají fakt něco do sebe. Samozřejmě mají svý mouchy a taky nejsou už nejnovější, ale mj. jsou i pohlazením na duši pro svého majitele i pro okolí.
Dovi 31.08.2011 píše:
Tak abych to s odstupem času i za sebe nějak zhodnotil nebo uzavřel...
U mne se nakonec konala pouze jednosměrná cesta od malého GS Báwa k boGSerovi. Našel jsem dobrého kupce na malé F 650 GS a dobrého prodejce na velké R 1100 GS, a jsem s "výměnou" malého GSa za velké GS Báwo navýsost spokojen!
Myšlenka o cestě zpět mě pak už hned od prvních jízd na R 1100 GS snad ani nikdy nenapadla, natož abych ji uskutečnil.
No, dneska už se nad tím musím trošku usmívat pod fousy, protože jak se říká - nikdy neříkej nikdy!
A je to přesně tak, jak kdysi zpívali V+W, že:
Nikdy nic nikdo nemá míti za definitivní
neb nikdy nikdo neví, co se může státi.
Řekne se třeba, že se to a to stane tak a tak
ono to pak dopadne docela naopak.
___
Ale konkrétně. Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou a s bagáží skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál... A že pro moje potřeby mi mírou vrchovatou a vlastně i lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.
Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky).
Po delším rozvažování, shánění informací, důkladné obhlídce CRF250L a WR250X u prodejců Hondy a Yamahy a po osobním setkání se s vlastníkem WR250X a po konzultaci na dálku s majitelem WR250R se moje volba přiklonila k osvědčené a po celém světě bohatě prověřené robustní Yamaze WR250X.
A byl jsem se svou volbou spokojen až tak moc, že jsem si ke zcela novému WR250X sehnal pak ještě i zánovní, jen lehce ojetou WR250R s nepatrným nájezdem od prvního majitele (z jeho strany změna priorit a naprostý nedostatek času na motorku).
Kdyžtak o tom celém a o zkušenostech s přechodem z velké a těžké motorky na menší a lehčí je nějaké to povídání v tomto vlákně: http://www.motorkar...ft=132014&fid=65
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 6 | 17.4.2024 v 11:20 MedWed |
Bmw F650GS nestartuje s teplým motorem BMW F 650 GS Dakar | Avčoun | 2 | 17.4.2024 v 09:24 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS | RAMIR | 28 | 10.4.2024 v 11:09 ja1 |