Zdravim,pánové můžu se zeptat,no je to sice mimo téma tak snat mě neukamenujete,ale proč je DT víc do terénu neš KMX?Já vlastnim právě KMX a mám ho na motokrosovejch drápech ,jezdim snim všude možně jak tratě,tak po lese,tak v sezoně 40 km do školy a na tohle použití mi připádá KMX uplně super...jako chápu že to neni EXC takže tlumiče jsou o poznání měkčí,což je sice pohodlnější v průměrnym terénu ale zase po velkých skokách de na dorazy,motor má zase znatelně míň výkonu než např. zmiňoané exc což se zase ale projevý na několikanásobně delších servisních intervalech...no jen by mě zajímalo protože DT má kámoš tak uš na něm mám taky něco nalítáno a připadaj mi ty motorky takřka identický...třeba DT má do terénu lepší tlumiče(jen tak to na doraz nedostanete),ale zase mi připadá minimálně pocitově trochu těžší tak nevim...je možné že DT je do terénu lepší nechci se tu hádat ani obhajovat svůj stroj protože podle mě jak uš sem psal sou ty motorky skoro stejné(stejně dobré na tohle použití
) takže pro mě se tim nic nemění jen bych rád věděl který rozdíly mi unikly?
No a k tématu 4T 125 nejsou vůbec špatné,ale na tohle použití na které tu motorku chceš výhody 4T dváci moc nevyužiješ,v tvém případě bych volil nějaký 2T třeba právě DT,KMX nebo i ta MTX by nemusela být špatná ale s tou nemám zkušenosti tak nevim,mám zkušenosti s MTX 80 ale to bude zase něco trochu jinýho...
Naposledy editováno 14.01.2010 14:55:34