globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..trend zacinat na silne motorce??
 
7.1.2010 v 13:01
Pamatuji si, ze par roku zpatky (nejakych 6-8 let) se hodne mluvilo a psalo o tom, ze se ma zacinat na slabych motorkach a jit na to postupne, ze silnejsi motorky jsou pouze pro zkusene atd.

Dneska? Dokonce i v casopisech se doporucuje hornety ci jine 6tky jako neco hodneho na zacatek. Ja jsem zacinal na slabych strojich a dodnes na nich jezdim, ale proste prisla mi zajimava ta zmena trendu. Co si o tom myslite?

Na druhou stranu zase musim uznat, ze i ta brutalni R1cka neni jaksi moc silna, navic dnesni sporty jsou neuveritelne presne motorky, takze svym zpusobem da se rict, ze pokud clovek se na tom rozmlati, tak na vlastni prani..

Cca 8 let jezdim na slabych strojich, tak uz je nejvyssi cas s tim prestat a jit do neceho normalniho, ne?

1 reakcí na tento příspěvek ..trend zacinat na silne motorce??

8.1.2010 v 13:22 | Nahoru | #1
Já osobně bych tenhle přístup moc nepaušalizoval...někomu stačí sezóna na dvacce a může přestoupit o další level, někomu to jde pomalejc a i 10k je v jeho případě málo.

Mě osobně víc vyhovuje postupný přechod na silnější. Mám sice řidičák na neomezený Ačko, ale šel sem do dvacky. Jak už tu zaznělo, motky neztrácí tolik na ceně, takže není problém se jí kdykoli zbavit a nahradit za něco silnějšího. Eště pojezdím půl sezóny a pak bych přešel na pětibábu.

Je to i o penězích. Když udělám školáckou chybu na malý motce, tak se to v lepším případě zaplácne nějakou tou tisícovkou a motka je opravená. Ale vysekat litr?! Bože ne!!! To bych se nedoplatil.

yeuop> nechci ti do toho kecat, ale když vyzkoušíš R1 a projedeš se na ní asi 3 kilometry, tak o ní víš přibližně 0,003% toho, co o ní ví borec, který na ní fárá celou sezónu.

Dave81> A v tom je to kouzlo... když máš silnější motku tak je to spíš o "MŮŽU" než o "MUSÍM"

(reakce na) ..trend zacinat na silne motorce??

8.1.2010 v 13:28 | Nahoru | #2

Švagr>Já osobně bych tenhle přístup moc nepaušalizoval...někomu stačí sezóna na dvacce a může přestoupit o další level, někomu to jde pomalejc a i 10k je v jeho případě málo.

Mě osobně víc vyhovuje postupný přechod na silnější. Mám sice řidičák na neomezený Ačko, ale šel sem do dvacky. Jak už tu zaznělo, motky neztrácí tolik na ceně, takže není problém se jí kdykoli zbavit a nahradit za něco silnějšího. Eště pojezdím půl sezóny a pak bych přešel na pětibábu.

Je to i o penězích. Když udělám školáckou chybu na malý motce, tak se to v lepším případě zaplácne nějakou tou tisícovkou a motka je opravená. Ale vysekat litr?! Bože ne!!! To bych se nedoplatil.

yeuop> nechci ti do toho kecat, ale když vyzkoušíš R1 a projedeš se na ní asi 3 kilometry, tak o ní víš přibližně 0,003% toho, co o ní ví borec, který na ní fárá celou sezónu.

Dave81> A v tom je to kouzlo... když máš silnější motku tak je to spíš o "MŮŽU" než o "MUSÍM"



zdarec, vidim ze k tomu mas taky super pristup, tohle naprosto schvaluju ty postupny prestupy ty nam tedka prispivas do vlakna U.H. a okoli, ne?? az budes vybirat pullitra, ozvi se mi kdyz budes chtit nejakou radu, mam na ER-5 neco odlitano a nejaky zkusenosti i se zbytkem te pullitrove tridy.. tak neco vyberem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist