globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vražedné duální brzdy od Hondy !
4.1.2010 v 21:54
.

Naposledy editováno 07.12.2010 13:22:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

7.1.2010 v 17:22 | Nahoru | #1
babajezi: Za prvé - nevíš, jestli je to chyba konstrukce, nebo konkrétního kusu. Kolik těch skútrů jsi vyzkoušel?
Za druhé - nevíš, jestli v původním návodu varování nebylo a neztratilo se jen šlendriánem při překládání. Já mám třeba v manuálu upozornění, že už na mokré silnici je zapotřebí akcelerovat i brzdit s maximální opatrností, aby nedošlo k pádu. Někomu tohle varování stačí, někdo to musí mít polopatě.
Za třetí - o mikrovlnce jsem psal proto, že to taky všichni považovali za samozřejmost, dokud jedna káča do mikrovlnky nezkusila strčit kočku a nežalovala pak výrobce z důvodu, že ji v manuálu nevaroval. Tisíce lidí před ní varování nepotřebovaly, dneska je to kvůli ní v každém návodu k mikrovlnce. Stejný případ byl s tím Winnebagem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vražedné duální brzdy od Hondy !

7.1.2010 v 17:44 | Nahoru | #2

1100Virago>babajezi: Za prvé - nevíš, jestli je to chyba konstrukce, nebo konkrétního kusu. Kolik těch skútrů jsi vyzkoušel?
Za druhé - nevíš, jestli v původním návodu varování nebylo a neztratilo se jen šlendriánem při překládání. Já mám třeba v manuálu upozornění, že už na mokré silnici je zapotřebí akcelerovat i brzdit s maximální opatrností, aby nedošlo k pádu. Někomu tohle varování stačí, někdo to musí mít polopatě.
Za třetí - o mikrovlnce jsem psal proto, že to taky všichni považovali za samozřejmost, dokud jedna káča do mikrovlnky nezkusila strčit kočku a nežalovala pak výrobce z důvodu, že ji v manuálu nevaroval. Tisíce lidí před ní varování nepotřebovaly, dneska je to kvůli ní v každém návodu k mikrovlnce. Stejný případ byl s tím Winnebagem.



Chyba není v konstrukci ale v samotném systému.Není to chyba konkrétního skůtru. Vyzkoušel jsem dva.Jinak to fungovat ani nemůže.To, že je třeba na mokré vozovce brzdit s maximální opatrností je v každým návodu. Tady by ale mělo být napsáno, že při pokusu o zabrždění na náledí jdeš okamžitě k zemi pro nekontrolovatelné zablokování předního kola a stejně dopadneš na štěrku, prachu atd. pokud budeš brzdit v krizovce.
Sakra proč to tady musím psát pořád dokola? To vážně nejsi schopen tak jasnou problematiku pochopit? Modelová situace: jedeš známou trasu a nejednou při nájezdu do zatáčka zjistíš že tam někdo vysypal jemný písek.Potřebuješ alespoň trochu zpomalit a rovnat nemáš kam. Zadní brzda by to bez problémů zvládla a maximálně by jsi dostal lehce kontrolovatelný smyk na zadek který by si hravě zvládnul. Zabrzdíš tedy opatrně zadní brzdou a najednou se ti bez varování a jakékoli možnosti ovlivnění zablokuje přední kolo za jehož brzdovou pumpu zatáhlo lanko od brzdové páčky zadního bubnu !!!......

Ještě nějak jinak to mám popsat abys pochopil že to je nebezpečný a neovlivníš to v krizovce ani kdybys byl mistr světa?????
Přestaneš už konečně do mě rejt a zamyslíš se nad tím jestli náhodou nemám pravdu a jestli ten systém vážně není nebezpečnej a místo osobních invektiv by to chtělo spíš solidní diskuzi jak by se měli majitelé stejných skůtrů k této problematice postavit a neriskovat zbytečnou havarii??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Skutr 125 Honda PS 125 VlaHa 1 10.6.2023 v 20:35 TaťusPájus
Skutr 125 Honda PS 125 VlaHa 2 10.6.2023 v 14:18 Kohlstein
chybové blikání + špatný start za s... Honda PS 125 pakoc78 8 4.10.2022 v 21:15 pakoc78
Servisní interval Honda PS 125 Mishellad 2 12.8.2014 v 20:07 max03
valečky a řemen variatoru Honda PS 125 petrjares 12 17.9.2013 v 14:58 petrjares


TOPlist