Naposledy editováno 07.12.2010 13:22:14
1 reakcí na tento příspěvek vražedné duální brzdy od Hondy !
Naposledy editováno 05.01.2010 21:35:59
babajezi>Když čtu vaše příspěvky tak nevím jestli já neumím psát nebo část z vás neumí číst!
Takže ještě jednou: Ten skůtr má vzadu buben a vepředu disk.Šílenost funguje tak že přední brzda brzdí samostatně a zadní je lanovodem spojena přes vahadlo s bazmekem který stlačí pumpu předního disku. V praxi to dělá to, že přibrzdíte zadní brzdou a bez jakékoli kontroly se přidá přední disk. Už je to jasný i těm největším analfabetům co tu pořád něco melou o ventilech a zpožďovačích? Těm kteří si to pletou se systémem kdy je přes kapalinu spojena přední brzda tak že s ní zadní přibržďuje? Je to jasný už všem???????
A je tu někdo kdo mi vysvětlí čemu je to dobrý kromě rozbití držky?????
Co email do Hondy?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Skutr 125 Honda PS 125 | VlaHa | 1 | 10.6.2023 v 20:35 TaťusPájus |
Skutr 125 Honda PS 125 | VlaHa | 2 | 10.6.2023 v 14:18 Kohlstein |
chybové blikání + špatný start za s... Honda PS 125 | pakoc78 | 8 | 4.10.2022 v 21:15 pakoc78 |
Servisní interval Honda PS 125 | Mishellad | 2 | 12.8.2014 v 20:07 max03 |
valečky a řemen variatoru Honda PS 125 | petrjares | 12 | 17.9.2013 v 14:58 petrjares |