Téma: Power one - brno,most
 
3.1.2010 v 10:25
a zase ty gumy. zadne tema na tyhle gumy tady neni
Chtel bych se tento rok podivat konecne na okruh BRNO,MOST (po vlastni ose) a Hamlet ma ojety
4mm za 1700,-


otazky:
- zkousel je nekdo na CZ okruzich?
- kolik najedu na gumach s 4mm (silnice 90% - okruh 10%)okruh novacek
- porad nevim jestli mam koupit kvalitni ojety s 4mm (sada 3200,-) nebo jit do novejch, ale treba nejaky Conti Road Attack 2 za 2300,- predek (sada 5500,-)
diky

EDIT: jezdim 120/180.

Naposledy editováno 03.01.2010 12:17:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power one - brno,most

3.1.2010 v 15:33 | Nahoru | #1

Dawe02>_dfy> se vsim souhlasim Az na ty 2 roky, takto striktne bych starsi pneu neodsuzoval. Bridge ti proda klido zabalenou 06 a nic se podle nich nedeje. Zalezi urcite hodne na uskladneni.



No me k tomu vede nekolik jednoduchejch duvodu

a) neco jinyho je koupit si dva roky starou dobre skladovanou a zabalenou novou gumu a koupit si dva roky starou jetou gumu u ktery clovek nevi, jestli byla jeta pred dvouma rokama a pak se nevalela nekde pred vymrzlou garazi, nacez ji prodejce namatlal nejakym sajrajtem, aby vypadala jako nova. Viz. nekteri nejmenovani prodejci jetych gum...

b) motocyklova guma po zahrati prochazi urcitym procesem, pri kterym se "aktivuje" a potom postupne ztraci svoje vlastnosti. Cim vic zahrati a zchladnuti, tim vic je ztraci. Napr. kvalifikacni gumy motogp se jednou ohrejou na 80 stupnu a pak se vyhazujou i kdyz se nepouzijou, bo jsou tak jako tak k nicemu. Je jasny, ze normalnich gum se to netyka tak dalece, ale trochu prece jenom jo. Takze dva roky dobre skladovana ojeta guma prece jenom nema takovy vlastnosti jako dva roky dobre skladovana nova.

c) posledni a mozna nejdulezitejsi faktor je to, ze jetejch gum z okruhu zacina bejt na trhu pretlak, takze neni zadnej duvod kupovat starou gumu, kdyz clovek muze mit za stejny love o dva roky mladsi gumu s nejnovejsi smesi nebo stavbou - viz. treba BT002 vs. BT003.

Naposledy editováno 03.01.2010 15:38:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power one - brno,most

3.1.2010 v 15:46 | Nahoru | #2

_dfy>No me k tomu vede nekolik jednoduchejch duvodu

a) neco jinyho je koupit si dva roky starou dobre skladovanou a zabalenou novou gumu a koupit si dva roky starou jetou gumu u ktery clovek nevi, jestli byla jeta pred dvouma rokama a pak se nevalela nekde pred vymrzlou garazi, nacez ji prodejce namatlal nejakym sajrajtem, aby vypadala jako nova. Viz. nekteri nejmenovani prodejci jetych gum...

b) motocyklova guma po zahrati prochazi urcitym procesem, pri kterym se "aktivuje" a potom postupne ztraci svoje vlastnosti. Cim vic zahrati a zchladnuti, tim vic je ztraci. Napr. kvalifikacni gumy motogp se jednou ohrejou na 80 stupnu a pak se vyhazujou i kdyz se nepouzijou, bo jsou tak jako tak k nicemu. Je jasny, ze normalnich gum se to netyka tak dalece, ale trochu prece jenom jo. Takze dva roky dobre skladovana ojeta guma prece jenom nema takovy vlastnosti jako dva roky dobre skladovana nova.

c) posledni a mozna nejdulezitejsi faktor je to, ze jetejch gum z okruhu zacina bejt na trhu pretlak, takze neni zadnej duvod kupovat starou gumu, kdyz clovek muze mit za stejny love o dva roky mladsi gumu s nejnovejsi smesi nebo stavbou - viz. treba BT002 vs. BT003.



Tak teď už souhlas. Pravda jeté okruhy s okruhu jsou velmi dobře sehnatelné ( v poslední době) a co si budeme povídat, spousta z nách na nich dokáže odjet hoooodně moc az poloviční náklady na gumy. Dají se sehnat vážně pekné kousky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist