globalmoto_kveten





Téma: Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu
 
1.1.2010 v 00:58
Na letošní prázdniny plánuju okružní cestu na Nordcap, tam přes pobaltí a zpět přes Norsko, Švédsko a Dánský mosty. Tzn. něco kolem 8-9tis km a to buď v červenci, ale spíš srpnu. Jenže je tu jeden znepokojivý problém, není parťák. Buď neni čas, nebo nebudou peníze, nebo zaměstnavatel nedá delší dovolenou někomu z mojich kamarádů a teď co s tim. Ne že by se člověk bál jet sám, ale co v případě nesnází s motorkou(který se můžou při jejím věku vyskytnout i při dobrým technickym stavu a běžný bezporuchovosti), nebo nedejbože při nehodě a to vůbec nemluvim o utrpení ukecaného člověka samotinkého na cestě Vyvstává tedy otázka, najde se někdo nebo malá dvou či tří člená skupinka se společným cílem cesty? Spaní kde hlava spočine, rozhodně ne v hotelech a penzionech. Výsledný datum a trasu rád přizpůsobim kolegovi/ům.

7.3.2010 - Ozvali se mi asi 4 lidi, ale jen jeden je opravdu rozhodnuty jet, klidne uvitam jeste 3tiho do party. Základní fakta jsou tedy tyto: 100% spaní "na divoko", jidlo vlastnimi silami, nejlépe 3 týdny dovolené, rozpočet odhadem 30tis CZK.

12.6.2010 - stale plan jet ve dvou, odjezd podle mojeho prijezdu domu 9. nebo 10. srpna, cilem dobyt Nordkapp i kdyby padaly trakare, navstivit Lofoty a dalsi pekny mista, naspodu Norska trasa volnejsi, podle dohody s ucastnikem/ky

Uzavřeno 24.09.2010 v 23:00 uživatelem Jindra650

Naposledy editováno 12.07.2010 11:05:10

1 reakcí na tento příspěvek Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

9.1.2010 v 08:15 | Nahoru | #1
Jo na téhle cestě se projevý každý deci spotřeby...
Jedeme letos začátkem června - Suzuki GSR 600 (doufám za 6,5/100), Cagiva V-Raptor 1000 (jedno ropný pole/100) a Honda co bude muset jet zadarmo, protože naše motky sežerou i trávu kolem silnice
Ještěže jsou benzinky i na severu co 150km (v nejhorším případě)
Jinak 3 týdny jsou skoro minimum, i tak to vyjde 450km denně za každýho počasí a když chce člověk taky něco vidět...
Prosim prosim ti co jste tam už byly - jak je na severu s měřením rychlosti? V civilizaci je to jasný, radar na každým sloupu, ale co mimo civilizaci? Potkali jste tam někdy policii s radarem? Ona celá 69ka vypadá tak nějak na zrychlenej přesun, protože už tam není moc na co koukat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nordcap 2010 - hledá se kolega/ové na cestu

9.1.2010 v 09:21 | Nahoru | #2
Noir> Tak tehdy jsem zrovna nehledal radary, ale Norove jsou podle me jedni z njpoctivejsich ridicu v Evrope. Priklad, 4proudova dalnice v siry krajine a znacka 90kmh ...vsichni jedou 90kmh, maximalne nejvostrejsi hustokrutak 110kmh a na ostatnich 2proudovkach taky nikdo nejede jak blazen, zadny zbesily predjizdeni, maximalne nejakej cizinec. Jo a priprav se na jednu vec, v Norsku maj takovou specialitu - silnici ktera ma jen dva pruhy, uprostred dvojitou plnou po cely delce(to by az tak nevadilo) ale s takovejma bobkama s odrazkam, nebo v horsim pripade s odrazkovejma placackama ci dokonce lanovejma svodidlama a je na ni suse 80kmh. Nikoho nepredjedes, vsichni jedou poslusne jak ovecky predepsanou rychlosti v takovym "vlacku", takze i s takovym usekem cesty je radno pocitat. Ale abych se vratil zpet k tem kameram, jako motorkarovi ti to vicemene muze bejt jedno, pokud te nebude fotit zezadu ale na velkych vzdalenostech mimo mesta rozhodne muzes jet jak chces, tam nic ale vubec nic neni. S tema benzinkama pokud me pamet neklame, tak to nebylo taky tak ruzovy, moc jich zrovna nebylo. ....tyjo GSR za 6,5? no trochu to potvrzuje ze Suzy zerou jak prokoply, kamarad s cestakem GSX1100G mel zakladni spotrebu, kdyz to lechtal 7L a kdyz tomu daval tak byl na 11L
Téma je zamknuto


TOPlist