bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Znáte dúvod rozdílu na tachometru,
22.12.2009 v 16:12
Už jsem si na několika fotkách a videí všiml, že někdeté motorky CBR1000RR 06-07, mají červené pole otáčkoměru na tachometru ukončeno jednou na 12.100 a někdy na 11.700 , znáte někdo důvod nebo vlastně proč
Předchozí
1 2
Následující

Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 16:18 | Nahoru | #1
Zřejmě japonka máchla štětcem namočeném v červené barvě o několik milimetrů vedle.

Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 16:19 | Nahoru | #2

3 reakcí na tento příspěvek Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 17:05 | Nahoru | #3
Nevím, taky mě to zajímá. Např mě začíná červené pole v 8 000 ot/min ale travelce až v 9,500 ot/min přitom je pořád stejny motor, stejně spřevodovaný!

[img]

Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 17:06 | Nahoru | #4
.

[img]

Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 18:01 | Nahoru | #5
nakonec to bude fakt tou japonkou, ale koukám, že ty máš jinej budík, kdež to u 1000RR je to naprosto stejný je rozdíl jen na těch otáčkách, jestli to neni nějaká verze pro hranolkožrouty z usa

Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 18:15 | Nahoru | #6
nebyla v době výroby dražší červená barva?

2 reakcí na tento příspěvek Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 18:18 | Nahoru | #7
model 04-05 11700, 06-07 12100 má točivější motor a kratší převod. Přístrojovky vypadaj na pohled stejně.

Naposledy editováno 22.12.2009 18:18:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 18:23 | Nahoru | #8
Tom3k> ty první budíky jsou starý cca 11 let oproti těm na Travelu který jsou novější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 18:27 | Nahoru | #9
PosMiros> To je pravda. Ale je snad jedno jaké máš budíky, důležitý je motor, červené pole by mělo začínat stejně.

(reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 18:33 | Nahoru | #10

Poggy>model 04-05 11700, 06-07 12100 má točivější motor a kratší převod. Přístrojovky vypadaj na pohled stejně.


Tak,tak má pravdu předsedo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 18:36 | Nahoru | #11
Tom3k> Travely se tuším začali dělat až s novějšíma motorama Dandyna začala v Moto Union s motorem který tam pár let dávali a pak dali ten zmiňovaný novější
a řekl bych že ty budíky co máš jsou dělaný na ten starší motor

Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 18:38 | Nahoru | #12
Neboj mám to vychytaný. Oba budíky jsou s CPI.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 18:40 | Nahoru | #13
[quote]Tom3k>Nevím, taky mě to zajímá. Např mě začíná červené pole v 8 000 ot/min ale travelce až v 9,500 ot/min přitom je pořád stejny motor, stejně spřevodovaný!

[img] tyhle budíky, nevíš o nečem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 18:42 | Nahoru | #14

FALC0N>poptávam tyhle budíky, nevíš o nečem?



Vím, ty budou ale moje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 18:43 | Nahoru | #15
FALC0N> nevim, mě na nich nefungoval tachometr a v Týnci sehnatelný nebyli, ale můžeš tam zkusit zavolat na prodejnu a oni ti řeknou jestli je mají

1 reakcí na tento příspěvek Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 18:43 | Nahoru | #16
no to nevím mám 06 a mám 11.700, když se juknu na youtube a fotky na modelů 2006 tak polovina je 11.700 a zbytek 12.100 a co jsem jsem si zjišťoval tak převody maj bejt stejný, tak že otáčky budou spíše dílem CDI než mechaniky
- od kud máš ten zdroj, zdá se mi cos napsal logické a evoluční, ale na netu vidím 06 s tacháčema 50 na 50
- napadlo mě jestli nemá repsolka nějaké odlišnosti a nepochází to odtud, nebo je repsol jen kapotáž

Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

22.12.2009 v 20:37 | Nahoru | #17
Nevím co by měli mít společného převody a maximální otáčky motoru. Maximální otáčky závisí na kinematice a ne jaký máš převody v motoru.

1 reakcí na tento příspěvek Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

23.12.2009 v 02:56 | Nahoru | #18
tak jak to teda je? nikdo neví? asi to budu muset zjistit sama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

23.12.2009 v 09:46 | Nahoru | #19

RIKORR>no to nevím mám 06 a mám 11.700, když se juknu na youtube a fotky na modelů 2006 tak polovina je 11.700 a zbytek 12.100 a co jsem jsem si zjišťoval tak převody maj bejt stejný, tak že otáčky budou spíše dílem CDI než mechaniky
- od kud máš ten zdroj, zdá se mi cos napsal logické a evoluční, ale na netu vidím 06 s tacháčema 50 na 50
- napadlo mě jestli nemá repsolka nějaké odlišnosti a nepochází to odtud, nebo je repsol jen kapotáž


Vycházím ze změn na těch modelech. OD 06 jsou vyšší myx. otáčky. Na youtube bych zas tak nespoléhal s pravdivostí. O google ti hodí jako fotku modelu 2004 i jiné ročníky. To je normál. Ověřoval jsem to v inzerci na motorkách co jsou zaručeně z toho roku.
05 Repsol
04 obyčejná
07 obyčejná

Nevím co by měli mít společného převody a maximální otáčky motoru. Maximální otáčky závisí na kinematice a ne jaký máš převody v motoru.


Maximální otáčky jsou daný programem v řídící jednotce a ten je u pro tyhle dva modely různej. Na tom novějším se zkracoval stálej převod (kvůli lepší elasticitě a zvyšovaly otáčky aby se zachovala maximální rychlost).

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

23.12.2009 v 09:51 | Nahoru | #20
Káťa> máš moc hezký oči chtěl bych se ti pošťourat v nose

(reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

23.12.2009 v 09:57 | Nahoru | #21
GRASSEL>

(reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

23.12.2009 v 10:22 | Nahoru | #22

PosMiros>Tom3k> Travely se tuším začali dělat až s novějšíma motorama Dandyna začala v Moto Union s motorem který tam pár let dávali a pak dali ten zmiňovaný novější
a řekl bych že ty budíky co máš jsou dělaný na ten starší motor


Protoze v jawe koupili levny cinsky budiky a bylo jim uplne sumak co ukazuji.

(reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

23.12.2009 v 10:57 | Nahoru | #23

Poggy>model 04-05 11700, 06-07 12100 má točivější motor a kratší převod. Přístrojovky vypadaj na pohled stejně.



Tohle je správné vysvětlení. Motory v 04-05 a 06-07 nejsou úplně stejný.

(reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

23.12.2009 v 11:42 | Nahoru | #24

Tom3k>Vím, ty budou ale moje



nebud hamoun, rozděl se s kolegou

(reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

23.12.2009 v 11:44 | Nahoru | #25

PosMiros>FALC0N> nevim, mě na nich nefungoval tachometr a v Týnci sehnatelný nebyli, ale můžeš tam zkusit zavolat na prodejnu a oni ti řeknou jestli je mají



Mě už nefungujou vůbec, respektivě moc nedržej pohromadě
Už sem je sháněl i u dealera a prej už se nevyráběj protože se do těch novejch montujou jiný bez otáčkoměru, holt zkusim vyrobit futrál pro ně anebo koupim ty bez otáčkoměru nedá se svítit

i když né že by mi chyběli, jezdil sem dva měsíce bez nich, jenom spínačku přimotanou izolačkou ke kabeláži a hotovo ale na STK by se jim to asi moc nepáčilo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

23.12.2009 v 13:58 | Nahoru | #26
GRASSEL> radši se jdi šťourat v tý tvý motorce, to bude mnohem užitečnější hele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

23.12.2009 v 14:16 | Nahoru | #27
Káťa> ta už je prošťouraná a rozebraná na šroubky takže bohužel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

23.12.2009 v 15:22 | Nahoru | #28
GRASSEL> tak se šťourej kde chceš, ale na mě ani nešáhneš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

23.12.2009 v 15:26 | Nahoru | #29
Káťa>

(reakce na) Znáte dúvod rozdílu na tachometru,

23.12.2009 v 15:28 | Nahoru | #30
GRASSEL> no ještě že bydlíš dost daleko, kdyby si to přece jenom nepochopil
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist