bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Duc duc 749
22.12.2009 v 13:41
Zdarek. Prisla zima a jelikoz roupama nevim coby tak vymejslim kraviny a zakoukal sem se do 749. Rika se ze jsou tyhle starsi dukati ctyrventily docela choulostivy na udrzbu a ze prej vyjde servisovani draz nez u normalni motorky. Tak me zajima jak je to ve skutecnosti. Necekam ze to bude jako s SVckem kde leju jen bejnzin a menim provozni kapaliny ale zase bych nerad dal kazdej rok 10000 za servis. Na kolik vas to tak zhruba rocne vyjde? Jeste je pak alternativa SS900 nebo jeste lip litra ale ty se spatne schanej a precijen to neni sportak.

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

22.12.2009 v 15:50 | Nahoru | #61
Jak se lisi desmorozvod (nebo teda desmoquatro) vod testastretty? Myslel sem, ze maj desma taknak vsecky dukny? Takze otazka spis zni... co je presne testastretta? Myslel sem, ze to ma neco spolecnyho primo s hlavou a ne s ventilama? Tak jakypak, ze testastretta ma vychytany mouchy s vahadlama? Dyk tam taky sou, ne? Desmorozvod jako desmorozvod, na princip... jedno, jestli 2, nebo 4 ventily...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:51 | Nahoru | #62

FiZzeR>tomu se voe říká pravidelný servisní interval, popř. preventivní údržba (důraz na slovo preventivní). protože todle nejsou nějaký asijský ingoty, který maj beztak pověst spolehlivejch jen proto že jich je jak sraček a ještě ke všemu nachlup stejnejch, takže když se někomu posere tak hnedka tajně v tichosti koupí jinou a nikdo nic nepozná



To je chabý,to už byl lepší agresivní Medvěd. Navíc u nás pravidelný servisní interval po 10-ti tisících zahrnuje polovinu úkonů. No a u tebe pravidelná servisní prohlídka obnáší interval 500km.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:51 | Nahoru | #63

SmokinCBR>Jak se lisi desmorozvod (nebo teda desmoquatro) vod testastretty? Myslel sem, ze maj desma taknak vsecky dukny? Takze otazka spis zni... co je presne testastretta? Myslel sem, ze to ma neco spolecnyho primo s hlavou a ne s ventilama? Tak jakypak, ze testastretta ma vychytany mouchy s vahadlama? Dyk tam taky sou, ne? Desmorozvod jako desmorozvod, na princip... jedno, jestli 2, nebo 4 ventily...



čti

Naposledy editováno 22.12.2009 15:51:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 16:03 | Nahoru | #64
illMedvědGuzzin> no... desmoqatro ani testastretta techniku tam nepopisujou... jenom ze testastretta moutr je trochu jinac natocenej a s vetsima hrnkama.. nebo sem slepej a nebo neumim anglicky poradne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 16:04 | Nahoru | #65

SmokinCBR>illMedvědGuzzin> no... desmoqatro ani testastretta techniku tam nepopisujou... jenom ze testastretta moutr je trochu jinac natocenej a s vetsima hrnkama.. nebo sem slepej a nebo neumim anglicky poradne



testatretta - uzká hlava je vyšší, má jiný uhle ventilů a jejich průměry. Údajně spolehlivější a snažší na údržbu - ale z vlastní hlavy to nemám - sám jsem 4V duc nikdy nevlastnil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 16:09 | Nahoru | #66
illMedvědGuzzin> bezva... takze vahadla ma stejnak.. ja jenom, ze tu nekdo psal, ze tastastretta s vahadlama problem nema.. Tak me napadlo, jestlize nema problem s vahadlama, jestli je vubec ma Ale jenom at... jestli je to pro ventily spolehlivejsi, oka.. nehadam se prece :)

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 16:10 | Nahoru | #67

SmokinCBR>illMedvědGuzzin> bezva... takze vahadla ma stejnak.. ja jenom, ze tu nekdo psal, ze tastastretta s vahadlama problem nema.. Tak me napadlo, jestlize nema problem s vahadlama, jestli je vubec ma Ale jenom at... jestli je to pro ventily spolehlivejsi, oka.. nehadam se prece :)



tohle jsou obecný věci co vím, zasvěcený šroubkomatičkář by ti jistě pověděl více

Duc duc 749

22.12.2009 v 16:16 | Nahoru | #68
Tak jsem procetl starsi temata a hlavne z toho co psal DavR1 jsem usoudil ze bude rozumnejsi zustat prozatim jakozto student u levnejch tuctovejch motorek. Cili SV forever!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 16:18 | Nahoru | #69
SmokinCBR> rozdíl ve spolehlivosti je především v použítí jiných technilogií, u motorů desmoguattro jako je např v 748, 996 nebo M S4 dochází k poškození styčné plochy mezi vahadlem a vačkou, povrch je opatřený tvrdochromem a ten se někdy naruší, když se kašle na servis vadné vahadlo se nevymění tak časem dojde i na poškození samotné vačky, u motorů testastretta je již jiná technologie výroby a k opotřebení povrchů vaček a vahadel nedochází. co do samotného desma tak princip nuceného zavírání ventilů je samozřejmě stejný ať jde o desmodue, desmoquattro nebo desmosedici.

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 16:44 | Nahoru | #70

miura>SmokinCBR> rozdíl ve spolehlivosti je především v použítí jiných technilogií, u motorů desmoguattro jako je např v 748, 996 nebo M S4 dochází k poškození styčné plochy mezi vahadlem a vačkou, povrch je opatřený tvrdochromem a ten se někdy naruší, když se kašle na servis vadné vahadlo se nevymění tak časem dojde i na poškození samotné vačky, u motorů testastretta je již jiná technologie výroby a k opotřebení povrchů vaček a vahadel nedochází. co do samotného desma tak princip nuceného zavírání ventilů je samozřejmě stejný ať jde o desmodue, desmoquattro nebo desmosedici.


Líp bych to nenapsal. Jen bych doplnil že u starších motorů Desmoquattro musí při servisu hlavy dolů, u Testastretty se to dá udělat těma okýnkama, takže proto je ta Testastretta snazší a tím pádem o trošku levnejší při servise. Co se vydírajících se vahadel u starších Desmoquattro motorů týče, tak od servisáků jsem slyšel, že po cca 20-30 tis km se to už ustálí a dál se nevydírají - osobní zkušenost s tím zatím nemám. U mojí 748 v 10 tis km vyměněno 1 vahadlo, v 20 tis km další 1 vahadlo. U 996 v 20 tis km vyměněny 2 vahadla. Teď mám na obou motorkách najeto cca 24 tis km. Tak za 5 let vám tu napíšu, jak je to ve 30 tis km...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 17:07 | Nahoru | #71

..Roko..>U Ducati jsou drahý proto, že mění olej, filtr, svíčky 13hodin..To není ekonomika, to je zlodějina..Navíc já mám jistotu v tom co si udělám sám a velice rád tu péči své motorce dopřeju..Aspoň se seznámím stím na čem jezdím..Ovšem ladit, odbržďovat atd.. je v servisu potřeba, protože nato mají techniku a většinou i bohatý zkušenosti..



Vis vubec co obnasi serizeni ctyrventilu? to ze ti nauctujou 13 hodin je sice fajn, ale dost casto na tom servisak stravi i nekolik hodin navic. garancka u ctyrventilu opravdu neni prace na jedno odpoledne

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 17:15 | Nahoru | #72

ada81>Vis vubec co obnasi serizeni ctyrventilu? to ze ti nauctujou 13 hodin je sice fajn, ale dost casto na tom servisak stravi i nekolik hodin navic. garancka u ctyrventilu opravdu neni prace na jedno odpoledne


Přesně tak, pokud to totiž ten servisák dělá svědomitě, tak ti proběhne celou motorku, ne jen že vymění olej s filtrem, seřídí ventilový vůle, vymění půlkroužky a řemeny. Není od věci udělat synchronizaci škrtících klapek + bohatost směsi, změřit COčko, podívat se na diagnostiku jestli je vše OK, atd...

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

22.12.2009 v 17:39 | Nahoru | #73
.....KECY A KECY A KECY.....zde také žije fáma o DUCATI ?????? měl sem jí přes 1 rok a najel s ní (999) 14ooo ....proto máte jen kecy.....stejný jako mít japonce

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 17:40 | Nahoru | #74

SPEEDY21>.....KECY A KECY A KECY.....zde také žije fáma o DUCATI ?????? měl sem jí přes 1 rok a najel s ní (999) 14ooo ....proto máte jen kecy.....stejný jako mít japonce



taky se ti ale na podzim rozsypala ne?

Duc duc 749

22.12.2009 v 17:43 | Nahoru | #75
myslíš?????? [img]

Duc duc 749

22.12.2009 v 17:46 | Nahoru | #76
,,,to by DUCATI musela začít vyrábět buldozery..... [img]

2 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

22.12.2009 v 18:08 | Nahoru | #77
Já letos do R6 nasázel desítku (POUZE ZA SERVIS), nepočítám pneu, atd. Teď je moto zase v servisu (nejspíš ohnutý ventil)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 18:17 | Nahoru | #78
carlos38> asi nějakej špatnej kus ne ????....ohlej ventil ??? divný

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 18:24 | Nahoru | #79
SPEEDY21> Taky mi to nějak nejni jasný :\

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

22.12.2009 v 19:37 | Nahoru | #80
Já se o ventilech nebavil..Těch 13hodin je za filtry, motorovej olej, půlkroužek a svíčky..Olej a olej. filtr 4,5hodiny práce..To se vám opravdu zdá normální? Zajímavý je ,že to platí pro 1098,848,1198 ,ale u RSVčka to umí za 1/2 doby

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

22.12.2009 v 19:41 | Nahoru | #81
Podotýkám viz. ceník garančních prohlídek D-moto Brno..Jo a za přezutí a vyvážení jednoho kola 650kč se poseru

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 19:53 | Nahoru | #82

..Roko..>Podotýkám viz. ceník garančních prohlídek D-moto Brno..Jo a za přezutí a vyvážení jednoho kola 650kč se poseru


A CO BYS CHTĚL ...VŽDYŤ UŽ JE TO MIMO CIVILIZACI ......dát jim přes hubu a odvézt to jinam nebo si to udělat sám nééééééé

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 19:58 | Nahoru | #83

..Roko..>Já se o ventilech nebavil..Těch 13hodin je za filtry, motorovej olej, půlkroužek a svíčky..Olej a olej. filtr 4,5hodiny práce..To se vám opravdu zdá normální? Zajímavý je ,že to platí pro 1098,848,1198 ,ale u RSVčka to umí za 1/2 doby



njn, ale kdyz menis pulkrouzky, tak uz vlastne delas ty ventily :)

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 20:37 | Nahoru | #84

illMedvědGuzzin>čti


zajímavé

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

22.12.2009 v 20:48 | Nahoru | #85
No já pič*val ,když unás u Blanska chtějí za dovezený shozený kola z motorky jen guma za gumu + vyvážení 200kč/kolo, ale 650de to už vážně hraničí..
ada81 : no my dělali ventily na CBR 954, podtlaky, olej za jedno dopoledne tudíž asi od 9-12 po obědě se hodily kapoty a bylo hotovo..
13hodin to máš už skoro dva standartní pracovní dny, což je na plně vybavenej servis kde se točí spousta motorek a tím pádem plno zkušených mechaniků zarážející.. Když jsem jednou měl Horneta v servise tak v podstatě podobnou práci (4x jiný sací hrdla, podtlaky, svíčky, olej, celková prohlídka, výměna řídící jednotky) dělali v Hondě 4hodiny.

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

22.12.2009 v 20:53 | Nahoru | #86
hele jestli najedes 2000 tam muzes bejt fklidu, vymenis akorat volej a filtr a to bude tak za 2 ku snad ne, no dobre za 3ku nekde s praci. A myslim ze timhle stylem usetris i na gumach a vsem ostatnim... a kdyz budes jezdit jeste min, tak bude Tvoje duikna nejuspornejsi motorka... mozna jeste uspornejsi nez Jawa 350 a tak uz je... KUR-WA usporna... !

jinak jeslti najedes normalnich 150 rocne, tak mi rekni jak se na svym SV vejdes se servisem pod 10 litru?????!!!!!!!!! WOOOOOEEEE!!

6000 gumy (ňáký šlupky)
4000 retezovka
1200 olej filtr
300 svicky

prijdej praci a uz i bez ni jsi nad desitkou... Zacni jezdit metrem, nebo buskou... Ty woe tys me rozcilil... mam ja to zapotrebi takhle si skodit?

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 21:09 | Nahoru | #87
..Roko..> na starsich ctyrventilech musi hlavy dolu z motoru, takze kapoty, chladic, vsechny hadice, svody, hlavy na stul, seridit a zase z5 ...to fakt za 4 hodky nedam,a to je jenom vymena pulkrouzku a serizeni ventilu ;)

Duc duc 749

22.12.2009 v 21:16 | Nahoru | #88
ada81: mrkni co jsem psal : modely 1098,848,1198

Duc duc 749

22.12.2009 v 21:19 | Nahoru | #89
Jinak u tebe to chápu, já jen ,že jsem na ten ceník narazil nedávno náhodou a tam se jedná opravdu o mladý motorky..Blejd byl jen takovej příklad, tam je to raz dva Horší to bude u mě s VTR ,ale tam mám ještě něakejch 10-12tisíc minimálně na ventily čas, zadního válce se nebojím, ale ten přední je tam zalezlej jak Němec ve krytu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 21:20 | Nahoru | #90

Spijker>hele jestli najedes 2000 tam muzes bejt fklidu, vymenis akorat volej a filtr a to bude tak za 2 ku snad ne, no dobre za 3ku nekde s praci. A myslim ze timhle stylem usetris i na gumach a vsem ostatnim... a kdyz budes jezdit jeste min, tak bude Tvoje duikna nejuspornejsi motorka... mozna jeste uspornejsi nez Jawa 350 a tak uz je... KUR-WA usporna... !

jinak jeslti najedes normalnich 150 rocne, tak mi rekni jak se na svym SV vejdes se servisem pod 10 litru?????!!!!!!!!! WOOOOOEEEE!!

6000 gumy (ňáký šlupky)
4000 retezovka
1200 olej filtr
300 svicky

prijdej praci a uz i bez ni jsi nad desitkou... Zacni jezdit metrem, nebo buskou... Ty woe tys me rozcilil... mam ja to zapotrebi takhle si skodit?

No sice nenajedu 2000 ale 15000 taky ne. A gumy sem rikal ze do servisu nepocitam. To neni servis. A benzin uz vubec ne.
Olej + filtr asi 1200 (na to vazne servis nepotrebuju)
brzdovka kilco jednou za dva roky
desky ani nevim ale bude to tak 1500 odhadem a taky jednou za dve sezony
svicky tak za 300 jednou za dve sezony
retezovka v mym podani tak tri sezony
Kdyz to tak nejak rozpocitas tak to mas asi 2500 za rok. Jednou zacas se asi na vsem neco vysere nebo je potreba neco seridit. Me ted budou cekat ventily tak to bude serizeni + podlozky tak nejak do 5000 urcite a urcite to zase 4 roky bude jezdit. Takze kdyz to zaokrouhlime tak to bude tak 4000 za rok. Vidis v tom nekde nejaky trhliny?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati a servis. Ducati 749 Dobyče 9 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e.
Spojka Ducati 749 Ducati 749 fukeless 7 10.3.2021 v 09:36 fukeless
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 Beda46 1 9.11.2015 v 14:41 t_freedom
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 honzabiker 4 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K


TOPlist