bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Duc duc 749
22.12.2009 v 13:41
Zdarek. Prisla zima a jelikoz roupama nevim coby tak vymejslim kraviny a zakoukal sem se do 749. Rika se ze jsou tyhle starsi dukati ctyrventily docela choulostivy na udrzbu a ze prej vyjde servisovani draz nez u normalni motorky. Tak me zajima jak je to ve skutecnosti. Necekam ze to bude jako s SVckem kde leju jen bejnzin a menim provozni kapaliny ale zase bych nerad dal kazdej rok 10000 za servis. Na kolik vas to tak zhruba rocne vyjde? Jeste je pak alternativa SS900 nebo jeste lip litra ale ty se spatne schanej a precijen to neni sportak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 14:56 | Nahoru | #31
DiegoGSX-R> tohle je prostě komunustický myšlení, pokud to někoho baví neřeknu ani papír a ať si tu motorku rozebere do šroubku, ale hrabat se v tom jen pro ušetření pár tisíc za servis, to ten čas radši věnuji své práci a na servis motocyklu si vydělám čímž dám vydělat i židáckému servisu a kola ekonomiky se roztáčí tím správným směrem.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 14:58 | Nahoru | #32
Tak to by me zajimalo co do toho kazdou sezonu cpete za veci ze vas to vyjde na 10000. Olej za litr, svicky jednou za dve sezony, bzrdovka jednou za dve sezony, desky taky tak dve sezony, retezovka mozna i vic kdyz se o ni clovek stara a obcas mozna nejaka vetsi investice jako spojka ale to asi taky nebude kazdou sezonu. Tak to nevim co vas na tech motorkach tolik stoji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:01 | Nahoru | #33
RomanSS> Koukni se na inzerce, Jirka prodává SS1000 za sto. Moc pěkná. [/quote]Jo ta je nadherna ale nez na to budu mit papiry a prachy tak uz bude stejne davno pryc. Ja spis schromazduju info do budoucna. Ale strasne rad bych se na ty motorce projel abych vedel jaky to je.

Naposledy editováno 22.12.2009 15:04:51

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:02 | Nahoru | #34
miura> Misto reci o rejzich bys mi radsi mohl rict co se u toho sere a na co je to narocny a nebo rict je to v pohode bat se toho nemusis jsou to jenom famy. Takovyhle rady sou vazne k hovnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:02 | Nahoru | #35

pylot>pylot> Koukni se na inzerce, Jirka prodává SS1000 za sto. Moc pěkná. Jo ta je nadherna ale nez na to budu mit papiry a prachy tak uz bude stejne davno pryc. Ja spis schromazduju info do budoucna. Ale strasne rad bych se na ty motorce projel abych vedel jaky to je.


Taky čekám na papíry- snad příští rok.
Takže až uvidím před Aulou Q ducatku, už budu vědět.

Naposledy editováno 22.12.2009 15:03:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:03 | Nahoru | #36
pylot> každej rok nechávám seřídit podtlaky, ventily, měnit svíčky, olej, filtr atd atd atd + práce

to jsou naprosto jednoduchý počty a jsem si jistej tím že motorka bude šlapat jak švícary a dostane všechno co má dostat a jen to nejlepší, jelikož jí nešetřím a ke spodním otáčkám si čuchne jen při rozjezdu

prostě se neřídím tím co a kdy měnit, každej rok to tak dělám a mám v ní naprostou jistotu motorka má duši a tak jak se chováš ty k ní se bude chovat ona k tobě.

například tenhle rok mě vyjde na daleko víc

Naposledy editováno 22.12.2009 15:04:34

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:03 | Nahoru | #37

pylot>Tak to by me zajimalo co do toho kazdou sezonu cpete za veci ze vas to vyjde na 10000. Olej za litr, svicky jednou za dve sezony, bzrdovka jednou za dve sezony, desky taky tak dve sezony, retezovka mozna i vic kdyz se o ni clovek stara a obcas mozna nejaka vetsi investice jako spojka ale to asi taky nebude kazdou sezonu. Tak to nevim co vas na tech motorkach tolik stoji.



olej 2x do roka
svíčky co rok
brzdovka co rok
desky co rok
olej ve vidlicích co rok
co dva roky gufera

proč? nevím. Pro ten pocit

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:07 | Nahoru | #38

RomanSS>Taky čekám na papíry- snad příští rok.
Takže až uvidím před Aulou Q ducatku, už budu vědět.

Moje SV bude stavat kdesi u koleji pod palacakem. Od koleji k fakulte by se to ani neohralo. Kazdopadne kdyz uz tam budu mit motorku tak se ti nezapomenu ozvat.

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:09 | Nahoru | #39

GRASSEL>pylot> každej rok nechávám seřídit podtlaky, ventily, měnit svíčky, olej, filtr atd atd atd + práce

to jsou naprosto jednoduchý počty a jsem si jistej tím že motorka bude šlapat jak švícary a dostane všechno co má dostat a jen to nejlepší, jelikož jí nešetřím a ke spodním otáčkám si čuchne jen při rozjezdu

prostě se neřídím tím co a kdy měnit, každej rok to tak dělám a mám v ní naprostou jistotu motorka má duši a tak jak se chováš ty k ní se bude chovat ona k tobě.

například tenhle rok mě vyjde na daleko víc

Ok pokud ji takhle dopravas tak to je jasny. Ale myslim ze motorka se mi nerozsype ani pri bezny zakladni udrzbe.

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

22.12.2009 v 15:13 | Nahoru | #40
Tak hlavně gumy i dvě sady za rok

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:14 | Nahoru | #41

DaliboRR>Tak hlavně gumy i dvě sady za rok

gumy se nepocitaj do servisu.

2 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

22.12.2009 v 15:17 | Nahoru | #42
Jinak 749 je moc hezká a podle majitelů i jede.Jestli ses zakoukal tak není co řešit Jinak na 900SS zapoměň.Se supersportem to nemá nic společného,58kw Má tuším stejný motor jako ST2 a děs a bída.To tvoje SV dle mě lepší. (nikdy bych nevěřil,že to napíšu)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:19 | Nahoru | #43

DaliboRR>Jinak 749 je moc hezká a podle majitelů i jede.Jestli ses zakoukal tak není co řešit Jinak na 900SS zapoměň.Se supersportem to nemá nic společného,58kw Má tuším stejný motor jako ST2 a děs a bída.To tvoje SV dle mě lepší. (nikdy bych nevěřil,že to napíšu)



tak si porovnej komponenty podvozku na ss900 a na sv650 a pak to zkonzultuj s Droppim co na vydechlé ss800 zajel neskutečný věci loni na dvouvál dnu...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:24 | Nahoru | #44

miura>DiegoGSX-R> tohle je prostě komunustický myšlení, pokud to někoho baví neřeknu ani papír a ať si tu motorku rozebere do šroubku, ale hrabat se v tom jen pro ušetření pár tisíc za servis, to ten čas radši věnuji své práci a na servis motocyklu si vydělám čímž dám vydělat i židáckému servisu a kola ekonomiky se roztáčí tím správným směrem.



Nikdy bych nenechal na svoji moto sáhnout něakého servisáka. To je jako bys svoji holku přived k něakemu naštouchávači aby tě jí obskočil a pak mu za to ještě zaplatil. A asi jsem holt komunista když nepřehrabuji prachy obracečkou od Bédy Trávníčka

Naposledy editováno 22.12.2009 15:26:24

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:25 | Nahoru | #45

DaliboRR>Jinak 749 je moc hezká a podle majitelů i jede.Jestli ses zakoukal tak není co řešit Jinak na 900SS zapoměň.Se supersportem to nemá nic společného,58kw Má tuším stejný motor jako ST2 a děs a bída.To tvoje SV dle mě lepší. (nikdy bych nevěřil,že to napíšu)

Tohle si vypalim aspon na 5 DVDcek abych mel tuhle vetu zalohovanou. Jinak me o ten vykon az tak nejde. Je pravda ze uz bych chtel aspon 100 koni ale SSko to vynahrazuje nadhernym vzhledem a zvukem. Proste krasnej stroj. Samozrejme od SVcka at pujdu kam pujdu tak co se tyce podvozku tak si polepsim.

Naposledy editováno 22.12.2009 15:27:01

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:26 | Nahoru | #46

DiegoGSX-R>Nikdy bych nenechal na svoji moto sáhnout něakého servisáka. To je jako bys svoji holku přived k něakemu naštouchávači aby tě jí obskočil a pak mu za to ještě zaplatil. A asi jsem holt komunista když se netopim v prachách



a tvoje holka chodí na gyndu nebo jí taky doma opravuješ momenťákem?

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:27 | Nahoru | #47

illMedvědGuzzin>a tvoje holka chodí na gyndu nebo jí taky doma opravuješ momenťákem?



no ty píčo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:27 | Nahoru | #48

DiegoGSX-R>Nikdy bych nenechal na svoji moto sáhnout něakého servisáka. To je jako bys svoji holku přived k něakemu naštouchávači aby tě jí obskočil a pak mu za to ještě zaplatil. A asi jsem holt komunista když nepřehrabuji prachy obracečkou od Bédy Trávníčka


Takže ty jsi gynekolog své holky?

Sakra medvěd byl rychlejší.

Naposledy editováno 22.12.2009 15:28:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:27 | Nahoru | #49

illMedvědGuzzin>a tvoje holka chodí na gyndu nebo jí taky doma opravuješ momenťákem?



Na tu stačí pořádný kladivo, a co si dělá ve svym volnu je její problém

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

22.12.2009 v 15:30 | Nahoru | #50
U Ducati jsou drahý proto, že mění olej, filtr, svíčky 13hodin..To není ekonomika, to je zlodějina..Navíc já mám jistotu v tom co si udělám sám a velice rád tu péči své motorce dopřeju..Aspoň se seznámím stím na čem jezdím..Ovšem ladit, odbržďovat atd.. je v servisu potřeba, protože nato mají techniku a většinou i bohatý zkušenosti..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:31 | Nahoru | #51

DiegoGSX-R>Na tu stačí pořádný kladivo, a co si dělá ve svym volnu je její problém



pokud to umíš, máš na to místo, čas a kolikrát i speciální přípravky, není důvod si to neudělat sám. Pokud to neumíš, nemáš kde a pod je pořád levnější si to nechat udělat tak kde na to mají čas, místo a speciální přípravky.

Soukromník je kolikrát jen lepší garážlepič a po takových zůstává paseka.

Guzzinu bych s klidným srdcem svěřil primáři (tady platí vyjímka - já si s aut. servisem kromě První Kozí moc nerozumím). Ale nikdy ne kočovnému felčarovi co operuje na korbě dostavníku

přeložte si to jak chcete

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:31 | Nahoru | #52

RomanSS>Takže ty jsi gynekolog své holky?

Sakra medvěd byl rychlejší.



dokud budeš mít tu vydechlinu, budu vždy rychlejší

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:34 | Nahoru | #53

illMedvědGuzzin>dokud budeš mít tu vydechlinu, budu vždy rychlejší


Počkej až dospěju a rozhoupu se. Pořídím desmo4 a budu rychlejší než čůrací zastávka na území chřestýšů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:38 | Nahoru | #54

illMedvědGuzzin>pokud to umíš, máš na to místo, čas a kolikrát i speciální přípravky, není důvod si to neudělat sám. Pokud to neumíš, nemáš kde a pod je pořád levnější si to nechat udělat tak kde na to mají čas, místo a speciální přípravky.



HOWGH!
Taky nevěřím servisům, ale pokud do něčeho nevidim tak se do toho neseru a radši zaplatim někomu co do toho vidí (a modlim se aby to nezkurvil on).

Duc duc 749

22.12.2009 v 15:41 | Nahoru | #55
A tak me napada jak je na tom ta sucha spojka s zivotnosti? Tak 20000?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:42 | Nahoru | #56

FiZzeR>HOWGH!
Taky nevěřím servisům, ale pokud do něčeho nevidim tak se do toho neseru a radši zaplatim někomu co do toho vidí (a modlim se aby to nezkurvil on).



Kup si Yamahu a nemusíš se do ničeho srát ani ty,ani nikdo jiný. Jo,to jste si holt vybrali vlastní úděl,vy italský kutilové.

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:43 | Nahoru | #57

verybusy>Kup si Yamahu a nemusíš se do ničeho srát ani ty,ani nikdo jiný. Jo,to jste si holt vybrali vlastní úděl,vy italský kutilové.



ti jednu lísknu za ucho! jen počkej

1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749

22.12.2009 v 15:47 | Nahoru | #58
Nesmíte to tak hrotit, dokud olej je, tak se nemění, až nebude, tak se doleje...
Svíčky měnit? Proč?
Ventily nebo co to je....radši o nich nevědět...
Řetěz...až se přetrhne tak se snejtuje.
Nějaký filtry tam asi jsou, ale koho to sere?

(reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:48 | Nahoru | #59

Sefo>Nesmíte to tak hrotit, dokud olej je, tak se nemění, až nebude, tak se doleje...
Svíčky měnit? Proč?
Ventily nebo co to je....radši o nich nevědět...
Řetěz...až se přetrhne tak se snejtuje.
Nějaký filtry tam asi jsou, ale koho to sere?



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749

22.12.2009 v 15:48 | Nahoru | #60

verybusy>Kup si Yamahu a nemusíš se do ničeho srát ani ty,ani nikdo jiný. Jo,to jste si holt vybrali vlastní úděl,vy italský kutilové.



tomu se voe říká pravidelný servisní interval, popř. preventivní údržba (důraz na slovo preventivní). protože todle nejsou nějaký asijský ingoty, který maj beztak pověst spolehlivejch jen proto že jich je jak sraček a ještě ke všemu nachlup stejnejch, takže když se někomu posere tak hnedka tajně v tichosti koupí jinou a nikdo nic nepozná
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati a servis. Ducati 749 Dobyče 9 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e.
Spojka Ducati 749 Ducati 749 fukeless 7 10.3.2021 v 09:36 fukeless
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 Beda46 1 9.11.2015 v 14:41 t_freedom
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 honzabiker 4 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K


TOPlist