globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: yuki nebo raději čz?
 
22.12.2009 v 07:11
chtěl bych si koupit moto o objemu 125ccm,ale mam opravdu jen male finanční možnosti,tak jsem uvažoval o nějake yukině nebo čz.moc te číně nevěřím,tak bych rád slyšel vaše skušenosti s těmito motorkami co by jste mi raději doporučili díky moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 18:11 | Nahoru | #1

Grifindoor>Já sem taky měl na čínu negativní názor. Pak sem si ale koupil jen tak na kravení čínskýho dirtbajka a docela koukám, co to vydrží, rok a půl provoz z 99% výhradně offroad a šlape furt. Je třeba ale dodat, že provádím poctivou údržbu.



tak to já mám zase jiný zkušenosti, kámoš koupil dirta, po první projížďce se začala deformovat kyvka, padal řetěz, OK kyvka vyztužena, přidělán napínák...po čase se utrha zadní brzdová destička z podkladového plechu, nakopávačka(protože je zřejmě odlitá z pochromovaného bláta) se po každým nakopnutí ohnula o kousek víc, až byla jako banán říkám mu, ať tam dá nakopávačku z čízy, ale to prej ne,chce to mít origo koruna tomu byla nasazena když prasknul zadní náboj kola, taky taková zajímavá slitina v které je víc vzduchových bublinek než kovu novej stál 1500,- při pořizovací ceně nového stroje 15T docela mazec, po čase začalo zvonit ve volnoběžce a starér začínal vydávat divné zvuky(origo baterka odešla už po třech týdnech používání)plasty netřeba komentovat, tlumiče ze začátku šly, ale postupem času bylo znát že je to pomalu horší a hodší a jdou doháje. Nakonec to kámoš prodal za deset nebo jedenáct táců a byl rád že ta hrachovina byla pryč nejsme žádný prasata, mělo to tu nejlepší péči, ale prostě z nekvalitních materiálů se trvanlivej stroj udělat nedá, žádnej extra kouř to nedostávalo.

jinak perlička, sousedovi se na Yuki Sport 125 za jízdy rozlítnul zadní brzdovej buben kdo to kdy proboha slyšel že by se tohle někomu stalo třeba na jawě? zase prostě úspora materiálu, naopak musím zaklepat, druhej kámoš jezdí Yuki Cross 125 a celkem mu to drží, až na takovéty detaily jako kontrolky, tachometr...v pohodě, jel jsem na ní, tlumiče, brzdy uspokojivé(ikdyž vzadu buben) výkon motoru už ovšem nikoliv, jako každá čína to bylo hrozně dýchavičný a dusilo se to, žlutí hoši by to mihli začít osazovat pořádnejma karbecama, ty jejich kopie moc nejedou, nebo možná špatné seřízení...nevím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?

25.12.2009 v 11:36 | Nahoru | #2
[quote]Whistler>tak to já mám zase jiný zkušenosti, kámoš koupil dirta, po první projížďce se začala deformovat kyvka, padal řetěz, OK kyvka vyztužena, přidělán napínák...po čase se utrha zadní brzdová destička z podkladového plechu, nakopávačka(protože je zřejmě odlitá z pochromovaného bláta) se po každým nakopnutí ohnula o kousek víc, až byla jako banán říkám mu, ať tam dá nakopávačku z čízy, ale to prej ne,chce to mít origo koruna tomu byla nasazena když prasknul zadní náboj kola, taky taková zajímavá slitina v které je víc vzduchových bublinek než kovu novej stál 1500,- při pořizovací ceně nového stroje 15T docela mazec, po čase začalo zvonit ve volnoběžce a starér začínal vydávat divné zvuky(origo baterka odešla už po třech týdnech používání)plasty netřeba komentovat, tlumiče ze začátku šly, ale postupem času bylo znát že je to pomalu horší a hodší a jdou doháje. Nakonec to kámoš prodal za deset nebo jedenáct táců a byl rád že ta hrachovina byla pryč nejsme žádný prasata, mělo to tu nejlepší péči, ale prostě z nekvalitních materiálů se trvanlivej stroj udělat nedá, žádnej extra kouř to nedostávalo.

Za 15 tis novej dirt se startérem? To se nesmíš divit, že se vám to rozsypalo, tohle sou ty uplně nejhorší číny vubec. Nechali ste se napálit pochybným prodejcem. Já mam origo X-motos za 22tis. a tyhle problémy vůbec neznám ani po 20ti měsících mydlení v lese. Chce to prostě se o to trochu zajímat, těch značek a prodejců je mraky a 90% sou podvodníci se slanou vodou!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist