[quote]Whistler>tak to já mám zase jiný zkušenosti, kámoš koupil dirta, po první projížďce se začala deformovat kyvka, padal řetěz, OK kyvka vyztužena, přidělán napínák...po čase se utrha zadní brzdová destička z podkladového plechu, nakopávačka(protože je zřejmě odlitá z pochromovaného bláta) se po každým nakopnutí ohnula o kousek víc, až byla jako banán
říkám mu, ať tam dá nakopávačku z čízy, ale to prej ne,chce to mít origo
koruna tomu byla nasazena když prasknul zadní náboj kola, taky taková zajímavá slitina v které je víc vzduchových bublinek než kovu
novej stál 1500,- při pořizovací ceně nového stroje 15T docela mazec, po čase začalo zvonit ve volnoběžce a starér začínal vydávat divné zvuky(origo baterka odešla už po třech týdnech používání)plasty netřeba komentovat, tlumiče ze začátku šly, ale postupem času bylo znát že je to pomalu horší a hodší a jdou doháje. Nakonec to kámoš prodal za deset nebo jedenáct táců a byl rád že ta hrachovina byla pryč
nejsme žádný prasata, mělo to tu nejlepší péči, ale prostě z nekvalitních materiálů se trvanlivej stroj udělat nedá, žádnej extra kouř to nedostávalo.
Za 15 tis novej dirt se startérem? To se nesmíš divit, že se vám to rozsypalo, tohle sou ty uplně nejhorší číny vubec. Nechali ste se napálit pochybným prodejcem. Já mam origo X-motos za 22tis. a tyhle problémy vůbec neznám ani po 20ti měsících mydlení v lese. Chce to prostě se o to trochu zajímat, těch značek a prodejců je mraky a 90% sou podvodníci se slanou vodou!