MC.zmrd>Já bych yuki nekupoval měl to muj kámoš a po měsíci klidný jízdy mu to prostě vodešlo pak už stim byly jen a jen probléy...
...no a jakou tu Yuki měl?...a co mu tam odešlo?....třebas to byla jen jeho chyba.Yuki je jen obchodní název pro dovoz motorek z vícero čínských fabrik-a nejen z čínských, které nejsou všechny na stejné úrovni-každopádně není úplně vše sračka, takže je hloupé napsat to, co jsi napsal.
2 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?
2 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?
goldi>co je z Asie stojí za prd,jako Pumy z vietnamu.Jo kdyby měli licenci,to je jiná.Jednoznačně nekupovat,zbytečně vyhozené peníze...
A tva Honda, ma Suzuki a ostatni Japonci jsou asi z Antarktidy... Nebo ze bychom meli taky tak spatny motky, kdyz jsou asijsky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?
VeFeRák>Yuki Sport najeto 17 500 km bez problémů, na začátek stačí...díly kdyžtak levné, sehnat je není problém...ano vibruje, ale nic tragického, za cenu kolem 15 000 bych se toho nebál
Taktak, bracha ji měl, a ja se na tom taky učil. pro mě to byla radost, obejít, tu něco poutahovat, podivat se. prostě jsem o náš stroj pečovali. povozila nás za ty peníze velice slušně. pro mě neni prvotní co je to za značku, dávám na poměr užitná hodnota cena. je mi jedno že na mě machýrci ukazovali ježiš to něni žadna značka, nějaká čína..... pro mě to byl stroj který sloužil a byl sem za něj moc rád, vlastně mě přivedl k motorkám..Za mě tedy, pokud ne nebojíš běžné údržby a si manuálně zručnej a ne jen pozér, šel bych do yuki. (měli jsme quinqui-nebo tak nějak nevím jak přesně se to píše)a z necelýma 20tkm byla v pohodě, zbytečně jsme vyměnili nějaké ty díly, ale jsou za hubičku.. a mě nevadilo tady přeříznout závit když se číňan netrefil, prostě jsme té motorce věřil.
mikro>Taktak, bracha ji měl, a ja se na tom taky učil. pro mě to byla radost, obejít, tu něco poutahovat, podivat se. prostě jsem o náš stroj pečovali. povozila nás za ty peníze velice slušně. pro mě neni prvotní co je to za značku, dávám na poměr užitná hodnota cena. je mi jedno že na mě machýrci ukazovali ježiš to něni žadna značka, nějaká čína..... pro mě to byl stroj který sloužil a byl sem za něj moc rád, vlastně mě přivedl k motorkám..
Za mě tedy, pokud ne nebojíš běžné údržby a si manuálně zručnej a ne jen pozér, šel bych do yuki. (měli jsme quinqui-nebo tak nějak nevím jak přesně se to píše)a z necelýma 20tkm byla v pohodě, zbytečně jsme vyměnili nějaké ty díly, ale jsou za hubičku.. a mě nevadilo tady přeříznout závit když se číňan netrefil, prostě jsme té motorce věřil.
Zajímavej názor,má to něco do sebe.Taky jsem si před půlrokem málem koupil choppera YAMASAKI 125,ale pak jsem měl tu čest projet se na něm a zjistil jsem,že to není to pravé ořechové.Byla hrozně ošizená,co se dílů týče,co šlo udělat z plastů,to taky z plastů(pochromovaných ) bylo.Jinak majitel se jí chtěl očividně zbavit,ale byl ke mně nečekaně dost upřímnej.Nabízel sice férovou cenu,ale ptal se mně,jestli rozumim motorkám
Základní věcí, kterou si musíš před nákupem této značky říct je ta, zda jsi fyzicky a hlavně psychicky schopen snášet neustálé povolování šroubů,občasné prasknutí žárovky (u mě tak jednou za 5000km) a jednou za rok jí udělat optravdu kompletní údržbu. Já ji vždycky před zimou dost podrobně rozebral, vše co bylo potřeba vyměnil,namazal,seřídil.A šlapala jak hodinky.Časem se naučíš rozpoznávat nové pazvuky do té míry,že jakmile ho uslyšíš,hned držíš v ruce ten správný klíč a většinou na poprvé přijdeš na to odkud jdou a rychle opravíš.
Za celé ty dlouhé kilometry (a byly sakra dlouhé - první verze - ještě bez vyvažovacího hřídele) jsem měnil kromě klasického spotřebního materiálu (tam počítám i řetězovou sadu,svíčky atd.To budeš měnit na každém motu) pouze řadící páku (kvůli kravským vůlím) a spojkové lamely a silentbloky zadního kola. Jinak asi už nic. To si myslím,že není úplně špatné. Co se týče náhradních dílů, absolutně nikdy nebyl problém. Přes internet v celkem přehledně udělaném soupisu objednáš a dle dostupnosti máš doma poštou. Jakákoliv komunikace s výhradním dovozcem ND (Pyramidou Průhonice) byla vždycky bez problémů.
Novější modely jsem "pod zadkem" neměl, ale dle vyjádření mého kamaráda - servisního mechanika, který dělá také Yuki, se kvalita zpracování rok od roku zlepšuje. I když i tak je oproti srovnání s Japonskou kunkurencí otřesná. S motorem problémy nebudou, je koupený z licence Honda (stejně jako Jawa Dandy 125).
A jawa...bohužel při porovnání nových moto cenově méně výhodná. Teď je otázka, zda si radši připlatit a doufat v lepší kvalitu. Znám dva kluky, kteří měli Jawu Dandy 125. První na ní jezdí dodnes a má okolo 30000km. Druhému při první cestě z Týnce nad Sázavou (nové moto) za jízdy uletělo zadní kolo a měl dost ošklivou bouračku.(Kdybych na vlastní oči neviděl fotky,neuvěřím tomu.Prostě se mu ulomily paprsky u náboje všechny tři najednou).Motorku i sebe dal do kupy, ale po pěti měsících ji prodával silně pod cenou,protože na ní odešlo prý snad všechno,co šlo a většinou už při cestě z reklamace.
Z toho můžeš usoudit, že kvalita výroby těchto dvou značek se podle mě, liší dost nepatrně. Jawa, stejně jako Yuki staví své "Dandyny" z komponentů dovážených z Číny. Neříkám, že ze všech a z valné části ano. Prostě záleží kus od kusu a s tím, který kus vybrat ti asi nikdo neporadí. Za sebe bych mohl říct,že i když jsem se s ní celkem navstekal, pokud bych si měl vybrat znovu. Koupil bych jí zas. Na naučení perfektně ovladatelná,spotřeba téměř žádná. A pokud se ti vysloveně nehnusí ruce zamazané od oleje...
Snad jsem ti aspoň trochu pomohl s výběrem. Omlouvám se, že nepíšu o ČZ,ale kromě krásného prasátka 502/01 z roku 1961,nemám žádné jiné zkušenosti.Pokud budeš mít jakékoliv dotazy ohledně Yuki 125 "Sport" neváhej a napiš,rád podám další informace. Všem veselé Vánoce a krátkou zimu!
Jezdil sem k chlapovi na garančku co to u nás dělá a ty poslední modeli yuki už prý mají dokonce karburátory z Yamahy.Když sem se v v 16cti rozhodoval, tak Yuki byla pro mě jasná volba
2 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?
1 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?
Whistler>všichni tady básníte o tom jak je motor bezúdržbovej...to je snad samozřejmý, ještě aby nebyl, ale co to šásko okolo? to je hlavní problém těhle levnejch motorek, tlumiče, brzdy, zpracování, plasty, vibrace, tuhost rámu?
Tk brzdy na mym číňanovi brzdí jako ďas, plasty sou pěkně houževnatý a pružný, nemam jedinou prasklinu, rám, tam bych se o tuhost nebál absolutně, horší je to s jeho periferií(třeba uchycení chladiče a uchycení kyvky) a tlumiče fungujou určitě líp jak na simsonu a nikde z nich nic neteče.
1 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?
Naposledy editováno 23.12.2009 17:41:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?
biker243>jsem spiš pro yuki , než pro ČZ ... uz kvuli tomu , ze je to 4T , nežere to skoro nic. Kamarád mel 125 sport 2004 a na každou projíždku bral hrst sroubu a matic , nez to vsecko vychytal . Jinak motorově byla dobrá . A ani nijak zvlást si na značku yuki nestěžuje ani docela spisovatel Petr Hoštálek ,který odjel na modelu GY 200 trasu z Jinanu (čína) do Holandska ... psal , že za celou cestu ani jednou nešáhl na svíčku , jen bylo potreba občas dotahnout špice na kolech , mazat retez a takové banality ..
Biker243: s Petrem Hošťálkem se znám osobně,...on ne jen že si "ani nijak zvláš nestěžoval na GY200", on byl z fungování tohto stroječku celkem nadšenej.Mlivil jsem s ním o tom osobně několikrát,...vyprávěl i spoustu detailů, které v knize nejsou.Ale jak jistě víš,...on nejel vlastně na "YUKI", ale na motorce přímo z QuingQi Motors z Jinanu.Jinak všechny motorky co se z Číny dovezou,...a je jedno z jaké fabriky se posílaj v bednách rozložené a až u nás je prodejci, většinou ledabyle a neodborně smontujou,...a v tom vidím zásadní problém. Pak samozřejmě skutečnost, že náš "Yuki" dovozce koupí a pod názvem Yuki prodává motorky z vícero čínských fabrik, které jsou diametrálně rozdílné kvality.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?
Grifindoor>Já sem taky měl na čínu negativní názor. Pak sem si ale koupil jen tak na kravení čínskýho dirtbajka a docela koukám, co to vydrží, rok a půl provoz z 99% výhradně offroad a šlape furt. Je třeba ale dodat, že provádím poctivou údržbu.
tak to já mám zase jiný zkušenosti, kámoš koupil dirta, po první projížďce se začala deformovat kyvka, padal řetěz, OK kyvka vyztužena, přidělán napínák...po čase se utrha zadní brzdová destička z podkladového plechu, nakopávačka(protože je zřejmě odlitá z pochromovaného bláta) se po každým nakopnutí ohnula o kousek víc, až byla jako banán říkám mu, ať tam dá nakopávačku z čízy, ale to prej ne,chce to mít origo koruna tomu byla nasazena když prasknul zadní náboj kola, taky taková zajímavá slitina v které je víc vzduchových bublinek než kovu novej stál 1500,- při pořizovací ceně nového stroje 15T docela mazec, po čase začalo zvonit ve volnoběžce a starér začínal vydávat divné zvuky(origo baterka odešla už po třech týdnech používání)plasty netřeba komentovat, tlumiče ze začátku šly, ale postupem času bylo znát že je to pomalu horší a hodší a jdou doháje. Nakonec to kámoš prodal za deset nebo jedenáct táců a byl rád že ta hrachovina byla pryč nejsme žádný prasata, mělo to tu nejlepší péči, ale prostě z nekvalitních materiálů se trvanlivej stroj udělat nedá, žádnej extra kouř to nedostávalo.
jinak perlička, sousedovi se na Yuki Sport 125 za jízdy rozlítnul zadní brzdovej buben kdo to kdy proboha slyšel že by se tohle někomu stalo třeba na jawě? zase prostě úspora materiálu, naopak musím zaklepat, druhej kámoš jezdí Yuki Cross 125 a celkem mu to drží, až na takovéty detaily jako kontrolky, tachometr...v pohodě, jel jsem na ní, tlumiče, brzdy uspokojivé(ikdyž vzadu buben) výkon motoru už ovšem nikoliv, jako každá čína to bylo hrozně dýchavičný a dusilo se to, žlutí hoši by to mihli začít osazovat pořádnejma karbecama, ty jejich kopie moc nejedou, nebo možná špatné seřízení...nevím
1 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?
Motodědek>Já bych šel pro začátek do čz.Získáš zkušenosti motor si můžeš jednoduchým způsobem upravit k vyššímu výkonu a něco se naučíš.A budeš mít jednou pěknýho veterána.Když ji dáš do původního stavu.
Tak tak a výkonové zas tak až moc oproti těm čínám nejsou pozadu.Navíc eště něco ušetříš.
Naposledy editováno 23.12.2009 18:28:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?
Párkrát jsem si s ním mailoval , chválil jsem mu jeho knížky . V létě plánuje jak jet zkouknout to jeho muzeum , tak doufám , že si s ním popovídám .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?
biker243>Matess727x> knížku jsem četl asi 2 roky zpet , ale vsecko je tak jak říkáš
Párkrát jsem si s ním mailoval , chválil jsem mu jeho knížky . V létě plánuje jak jet zkouknout to jeho muzeum , tak doufám , že si s ním popovídám .
...dobré je, než se vydáš k němu do muzea a chtěl by jsi si s ním popovídat, mu nejdříve zavolat a domluvit se s ním, aby tam byl osobně.Kdyby jsi chtěl, tak ti na něj dám telefon.Ta ženská na té fotce, co jí držím kolem ramen,...to je kámoška a ta mu právě vydává ty všechny jeho knížky-nakdladatelství Růže.
1 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?
nebo suzuki dr125 ...taky podle mě dobrá motorka
Naposledy editováno 23.12.2009 23:08:00