globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: yuki nebo raději čz?
 
22.12.2009 v 07:11
chtěl bych si koupit moto o objemu 125ccm,ale mam opravdu jen male finanční možnosti,tak jsem uvažoval o nějake yukině nebo čz.moc te číně nevěřím,tak bych rád slyšel vaše skušenosti s těmito motorkami co by jste mi raději doporučili díky moc

yuki nebo raději čz?

22.12.2009 v 19:30 | Nahoru | #31
jinak k věco na co se tu ptá autor tématu. já měl například Kymco Quannon a povim to jak vo vidim. když z těmahle motorkama z Asie (čína, thajwan, indie atd) zachází normálně a nejezdíš nějakej stunt jako na zadní a podobný věci a chceš tu mašinu jen na ježdění a cestování jako tykový tak neni důvod se bát. čz nebo jawu bych si koupil pouze model cross abych se vyblbnul ale na normál civil asi ne. přece jen v 16ti maj tvoji kámoši ponejvíc moderní stroje a tak se musíš rozhodnout jestli si koupíš starou mašinu nebo novou. každopádně na ty dva roky třeba ti stačí i čína ... jinak videa na youtube.com mluví za vše

(reakce na) yuki nebo raději čz?

22.12.2009 v 19:44 | Nahoru | #32

MC.zmrd>Já bych yuki nekupoval měl to muj kámoš a po měsíci klidný jízdy mu to prostě vodešlo pak už stim byly jen a jen probléy...


...no a jakou tu Yuki měl?...a co mu tam odešlo?....třebas to byla jen jeho chyba.Yuki je jen obchodní název pro dovoz motorek z vícero čínských fabrik-a nejen z čínských, které nejsou všechny na stejné úrovni-každopádně není úplně vše sračka, takže je hloupé napsat to, co jsi napsal.

yuki nebo raději čz?

22.12.2009 v 20:04 | Nahoru | #33
Když motard tak asi SM125 docela se to dá až na gumy jak ze dřeva (z výroby) a blbej konec sedla že permanentně sedíš na nádrži. No a brzda taky žádná sláva,ale žádná hrozná tragedie to není.

yuki nebo raději čz?

22.12.2009 v 20:14 | Nahoru | #34
Uplne první yuki sport 125 byly děsný,sraly se,vibrovaly a nějak slavně nejely.ale ty novější stroje už by mohly bejt lepší,akorát sem na žádný novější yukině nikdy nejel páč jí v mým okolí nikdo nemá.

2 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?

22.12.2009 v 20:46 | Nahoru | #35
co je z Asie stojí za prd,jako Pumy z vietnamu.Jo kdyby měli licenci,to je jiná.Jednoznačně nekupovat,zbytečně vyhozené peníze...

yuki nebo raději čz?

22.12.2009 v 20:48 | Nahoru | #36
myslím, že by tazatel měl uvést sumu, kterou přesně má. Pokud ne víc jak 15tis, tak je to jasný, že čz a ještě zbyde

2 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?

22.12.2009 v 21:21 | Nahoru | #37
Yuki Sport najeto 17 500 km bez problémů, na začátek stačí...díly kdyžtak levné, sehnat je není problém...ano vibruje, ale nic tragického, za cenu kolem 15 000 bych se toho nebál

(reakce na) yuki nebo raději čz?

22.12.2009 v 22:15 | Nahoru | #38

VeFeRák>Yuki Sport najeto 17 500 km bez problémů, na začátek stačí...díly kdyžtak levné, sehnat je není problém...ano vibruje, ale nic tragického, za cenu kolem 15 000 bych se toho nebál



Jsme na tom podobne .....

yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 00:03 | Nahoru | #39
sice nevím jak je na tom Yuki z kvalitou ale četl jsem že ty úplně první měly takový vibrace že jim praskali žárovky ale asi bych šel do tý yuki i když je to čína

(reakce na) yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 00:45 | Nahoru | #40

goldi>co je z Asie stojí za prd,jako Pumy z vietnamu.Jo kdyby měli licenci,to je jiná.Jednoznačně nekupovat,zbytečně vyhozené peníze...


A tva Honda, ma Suzuki a ostatni Japonci jsou asi z Antarktidy... Nebo ze bychom meli taky tak spatny motky, kdyz jsou asijsky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 07:56 | Nahoru | #41

VeFeRák>Yuki Sport najeto 17 500 km bez problémů, na začátek stačí...díly kdyžtak levné, sehnat je není problém...ano vibruje, ale nic tragického, za cenu kolem 15 000 bych se toho nebál

Taktak, bracha ji měl, a ja se na tom taky učil. pro mě to byla radost, obejít, tu něco poutahovat, podivat se. prostě jsem o náš stroj pečovali. povozila nás za ty peníze velice slušně. pro mě neni prvotní co je to za značku, dávám na poměr užitná hodnota cena. je mi jedno že na mě machýrci ukazovali ježiš to něni žadna značka, nějaká čína..... pro mě to byl stroj který sloužil a byl sem za něj moc rád, vlastně mě přivedl k motorkám..
Za mě tedy, pokud ne nebojíš běžné údržby a si manuálně zručnej a ne jen pozér, šel bych do yuki. (měli jsme quinqui-nebo tak nějak nevím jak přesně se to píše)a z necelýma 20tkm byla v pohodě, zbytečně jsme vyměnili nějaké ty díly, ale jsou za hubičku.. a mě nevadilo tady přeříznout závit když se číňan netrefil, prostě jsme té motorce věřil.

yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 10:50 | Nahoru | #42
Já nevim.Za sebe bych bral radějí ČíZu.Čína/Korea jsou pro mě dost nedůvěryhodný,co se týče elektroniky/aut/motorek.Zkrátka nevěřim nikomu,kdo pracuje za tři pytliky rejže za týden Koukal jsem na pár profilů s motorkama Yuki a jejich názory se dost různili.Buďto je vychvalovali až do nebes,nebo na ně kleli,až to hezký nebylo,tak nevim :\

(reakce na) yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 10:55 | Nahoru | #43

mikro>Taktak, bracha ji měl, a ja se na tom taky učil. pro mě to byla radost, obejít, tu něco poutahovat, podivat se. prostě jsem o náš stroj pečovali. povozila nás za ty peníze velice slušně. pro mě neni prvotní co je to za značku, dávám na poměr užitná hodnota cena. je mi jedno že na mě machýrci ukazovali ježiš to něni žadna značka, nějaká čína..... pro mě to byl stroj který sloužil a byl sem za něj moc rád, vlastně mě přivedl k motorkám..
Za mě tedy, pokud ne nebojíš běžné údržby a si manuálně zručnej a ne jen pozér, šel bych do yuki. (měli jsme quinqui-nebo tak nějak nevím jak přesně se to píše)a z necelýma 20tkm byla v pohodě, zbytečně jsme vyměnili nějaké ty díly, ale jsou za hubičku.. a mě nevadilo tady přeříznout závit když se číňan netrefil, prostě jsme té motorce věřil.



Zajímavej názor,má to něco do sebe.Taky jsem si před půlrokem málem koupil choppera YAMASAKI 125,ale pak jsem měl tu čest projet se na něm a zjistil jsem,že to není to pravé ořechové.Byla hrozně ošizená,co se dílů týče,co šlo udělat z plastů,to taky z plastů(pochromovaných ) bylo.Jinak majitel se jí chtěl očividně zbavit,ale byl ke mně nečekaně dost upřímnej.Nabízel sice férovou cenu,ale ptal se mně,jestli rozumim motorkám

yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 11:16 | Nahoru | #44
Přidám taky nějaké postřehy. V roce 2004 jsem koupil novou Yuki 125 Sport. Jezdil jsem na ní tři roky a najezdil přes 20000km. Co se týče spolehlivosti, nikdy mě nenechala ve štychu, i když jsem s ní,spolujezdcem,kufrem a tankvakem procestoval téměř celou republiku a podívala se několikrát i do zahraničí (i když ne moc daleko).

Základní věcí, kterou si musíš před nákupem této značky říct je ta, zda jsi fyzicky a hlavně psychicky schopen snášet neustálé povolování šroubů,občasné prasknutí žárovky (u mě tak jednou za 5000km) a jednou za rok jí udělat optravdu kompletní údržbu. Já ji vždycky před zimou dost podrobně rozebral, vše co bylo potřeba vyměnil,namazal,seřídil.A šlapala jak hodinky.Časem se naučíš rozpoznávat nové pazvuky do té míry,že jakmile ho uslyšíš,hned držíš v ruce ten správný klíč a většinou na poprvé přijdeš na to odkud jdou a rychle opravíš.

Za celé ty dlouhé kilometry (a byly sakra dlouhé - první verze - ještě bez vyvažovacího hřídele) jsem měnil kromě klasického spotřebního materiálu (tam počítám i řetězovou sadu,svíčky atd.To budeš měnit na každém motu) pouze řadící páku (kvůli kravským vůlím) a spojkové lamely a silentbloky zadního kola. Jinak asi už nic. To si myslím,že není úplně špatné. Co se týče náhradních dílů, absolutně nikdy nebyl problém. Přes internet v celkem přehledně udělaném soupisu objednáš a dle dostupnosti máš doma poštou. Jakákoliv komunikace s výhradním dovozcem ND (Pyramidou Průhonice) byla vždycky bez problémů.

Novější modely jsem "pod zadkem" neměl, ale dle vyjádření mého kamaráda - servisního mechanika, který dělá také Yuki, se kvalita zpracování rok od roku zlepšuje. I když i tak je oproti srovnání s Japonskou kunkurencí otřesná. S motorem problémy nebudou, je koupený z licence Honda (stejně jako Jawa Dandy 125).

A jawa...bohužel při porovnání nových moto cenově méně výhodná. Teď je otázka, zda si radši připlatit a doufat v lepší kvalitu. Znám dva kluky, kteří měli Jawu Dandy 125. První na ní jezdí dodnes a má okolo 30000km. Druhému při první cestě z Týnce nad Sázavou (nové moto) za jízdy uletělo zadní kolo a měl dost ošklivou bouračku.(Kdybych na vlastní oči neviděl fotky,neuvěřím tomu.Prostě se mu ulomily paprsky u náboje všechny tři najednou).Motorku i sebe dal do kupy, ale po pěti měsících ji prodával silně pod cenou,protože na ní odešlo prý snad všechno,co šlo a většinou už při cestě z reklamace.

Z toho můžeš usoudit, že kvalita výroby těchto dvou značek se podle mě, liší dost nepatrně. Jawa, stejně jako Yuki staví své "Dandyny" z komponentů dovážených z Číny. Neříkám, že ze všech a z valné části ano. Prostě záleží kus od kusu a s tím, který kus vybrat ti asi nikdo neporadí. Za sebe bych mohl říct,že i když jsem se s ní celkem navstekal, pokud bych si měl vybrat znovu. Koupil bych jí zas. Na naučení perfektně ovladatelná,spotřeba téměř žádná. A pokud se ti vysloveně nehnusí ruce zamazané od oleje...

Snad jsem ti aspoň trochu pomohl s výběrem. Omlouvám se, že nepíšu o ČZ,ale kromě krásného prasátka 502/01 z roku 1961,nemám žádné jiné zkušenosti.Pokud budeš mít jakékoliv dotazy ohledně Yuki 125 "Sport" neváhej a napiš,rád podám další informace. Všem veselé Vánoce a krátkou zimu!

yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 13:00 | Nahoru | #45
Zdarec já měl sportku z roku 2006, nálítáno přes 12000 a kromě těch žárovek a neustále praskajícího palivoměru se mě tam nic závažnýho nepo.ralo. Měnil sem olej, řetězovku klasicky a šlapala jak hodinky. Nejlepší je pokecat s lidma, krerý už mají s těma motorkama zkušenosti a něco najeli ne jenom ty chytráky co si na netu přečtou pár recenzí a pak na to plivou
Jezdil sem k chlapovi na garančku co to u nás dělá a ty poslední modeli yuki už prý mají dokonce karburátory z Yamahy.Když sem se v v 16cti rozhodoval, tak Yuki byla pro mě jasná volba

2 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 13:15 | Nahoru | #46
všichni tady básníte o tom jak je motor bezúdržbovej...to je snad samozřejmý, ještě aby nebyl, ale co to šásko okolo? to je hlavní problém těhle levnejch motorek, tlumiče, brzdy, zpracování, plasty, vibrace, tuhost rámu?

1 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 13:49 | Nahoru | #47
Já sem taky měl na čínu negativní názor. Pak sem si ale koupil jen tak na kravení čínskýho dirtbajka a docela koukám, co to vydrží, rok a půl provoz z 99% výhradně offroad a šlape furt. Je třeba ale dodat, že provádím poctivou údržbu.

(reakce na) yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 13:56 | Nahoru | #48
Whistler> Co se týče tlumičů, předek u mé motorky byl z továrny měkký.Vyřešil to hustější olej a bez problémů.Zadní odpružení bez problémů. Dokonce nastavitelné předpětí asi na pět poloh.Přední brza brzdila vzhledem k charakteru motocyklu jako čert.Zadní buben byl pouze do počtu. Zpracování už jsem popsal výše.Se sváry se nikdo moc nepatlá,lícování jednotlivách dílů taky nic moc.Vibrace jsou tím největším kamenem úrazu,ale dá se na to zvyknout a tolik kilometrů v kuse na ní zase nenajedeš,abys kvůlu tomu měl třeba oteklé kotníky. A tuhost rámu? Myslím si,že u motorky s max.rychlostí okolo 100km/h je klasický trubkový rám dostačující. Všechno tohle co píšeš,je maximálně důležité, to s tebou souhlasím. Nicméně musíš vzít v potaz charakter stroje. Všechno je závislé na penězích. Nevím kolik lidí si ho pořídí,aby ho měl do konce života.Spíš se na něm rok,dva naučí a pošlou ho dál do světa. A přesně na tohle je Yuki podle mě dostačující stroj.Přesně takhle totiž posloužil mně.Takže asi tak.

(reakce na) yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 13:56 | Nahoru | #49

Whistler>všichni tady básníte o tom jak je motor bezúdržbovej...to je snad samozřejmý, ještě aby nebyl, ale co to šásko okolo? to je hlavní problém těhle levnejch motorek, tlumiče, brzdy, zpracování, plasty, vibrace, tuhost rámu?


Tk brzdy na mym číňanovi brzdí jako ďas, plasty sou pěkně houževnatý a pružný, nemam jedinou prasklinu, rám, tam bych se o tuhost nebál absolutně, horší je to s jeho periferií(třeba uchycení chladiče a uchycení kyvky) a tlumiče fungujou určitě líp jak na simsonu a nikde z nich nic neteče.

1 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 16:52 | Nahoru | #50
jsem spiš pro yuki , než pro ČZ ... uz kvuli tomu , ze je to 4T , nežere to skoro nic. Kamarád mel 125 sport 2004 a na každou projíždku bral hrst sroubu a matic , nez to vsecko vychytal . Jinak motorově byla dobrá . A ani nijak zvlást si na značku yuki nestěžuje ani docela spisovatel Petr Hoštálek ,který odjel na modelu GY 200 trasu z Jinanu (čína) do Holandska ... psal , že za celou cestu ani jednou nešáhl na svíčku , jen bylo potreba občas dotahnout špice na kolech , mazat retez a takové banality ..

yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 17:35 | Nahoru | #51
Každopádně ČZ at kulatou(453) nebo hranatou (476,488).Měl jsem 476 s motorem z 487 a naprostý luxus ve všech ohledech akorat se občas něco malého pokurvilo (kondenzátor,kladívko,nové lamely a jiné spotřební zboží) ale jinak ok.Yuki a také podobné čínské srance uplácané z hoven bych nebral.Kámoš má Yuki GY 125 a je to prej celkem vrak.Co sem ho na tom viděl tak ten zvuk je otřesný což se o ČZ a podobných 2T veteránech nedá řict.A s dílama sem neměl nejmenší problém,většinu sem sehnal v jawashope v našem městě a co ne tak na burze a oproti dnešním zahraničním značkám dá se říct skoro zadarmo.No s tou elektrikou jak tu někdo zminoval tak měl sem originál dynamo a stačilo občas seřídit kladívka a předstih a nebyl nikdy problém a přežil sem i bez Vape.

Naposledy editováno 23.12.2009 17:41:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 17:47 | Nahoru | #52

biker243>jsem spiš pro yuki , než pro ČZ ... uz kvuli tomu , ze je to 4T , nežere to skoro nic. Kamarád mel 125 sport 2004 a na každou projíždku bral hrst sroubu a matic , nez to vsecko vychytal . Jinak motorově byla dobrá . A ani nijak zvlást si na značku yuki nestěžuje ani docela spisovatel Petr Hoštálek ,který odjel na modelu GY 200 trasu z Jinanu (čína) do Holandska ... psal , že za celou cestu ani jednou nešáhl na svíčku , jen bylo potreba občas dotahnout špice na kolech , mazat retez a takové banality ..


Biker243: s Petrem Hošťálkem se znám osobně,...on ne jen že si "ani nijak zvláš nestěžoval na GY200", on byl z fungování tohto stroječku celkem nadšenej.Mlivil jsem s ním o tom osobně několikrát,...vyprávěl i spoustu detailů, které v knize nejsou.Ale jak jistě víš,...on nejel vlastně na "YUKI", ale na motorce přímo z QuingQi Motors z Jinanu.Jinak všechny motorky co se z Číny dovezou,...a je jedno z jaké fabriky se posílaj v bednách rozložené a až u nás je prodejci, většinou ledabyle a neodborně smontujou,...a v tom vidím zásadní problém. Pak samozřejmě skutečnost, že náš "Yuki" dovozce koupí a pod názvem Yuki prodává motorky z vícero čínských fabrik, které jsou diametrálně rozdílné kvality.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 17:51 | Nahoru | #53
rider_Danny> Ne, ještě ne.. ono na zimu se motorky blbě prodávaj:) Hele, ideálně bych chtěla BMW gs 650 f Dakar... ale předtim asi ještě něco takovýho, čeho mi nebude moc líto do Rumunska:) Takže nějaký XT, TT nebo DR.. něco takovýho..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 18:11 | Nahoru | #54

Grifindoor>Já sem taky měl na čínu negativní názor. Pak sem si ale koupil jen tak na kravení čínskýho dirtbajka a docela koukám, co to vydrží, rok a půl provoz z 99% výhradně offroad a šlape furt. Je třeba ale dodat, že provádím poctivou údržbu.



tak to já mám zase jiný zkušenosti, kámoš koupil dirta, po první projížďce se začala deformovat kyvka, padal řetěz, OK kyvka vyztužena, přidělán napínák...po čase se utrha zadní brzdová destička z podkladového plechu, nakopávačka(protože je zřejmě odlitá z pochromovaného bláta) se po každým nakopnutí ohnula o kousek víc, až byla jako banán říkám mu, ať tam dá nakopávačku z čízy, ale to prej ne,chce to mít origo koruna tomu byla nasazena když prasknul zadní náboj kola, taky taková zajímavá slitina v které je víc vzduchových bublinek než kovu novej stál 1500,- při pořizovací ceně nového stroje 15T docela mazec, po čase začalo zvonit ve volnoběžce a starér začínal vydávat divné zvuky(origo baterka odešla už po třech týdnech používání)plasty netřeba komentovat, tlumiče ze začátku šly, ale postupem času bylo znát že je to pomalu horší a hodší a jdou doháje. Nakonec to kámoš prodal za deset nebo jedenáct táců a byl rád že ta hrachovina byla pryč nejsme žádný prasata, mělo to tu nejlepší péči, ale prostě z nekvalitních materiálů se trvanlivej stroj udělat nedá, žádnej extra kouř to nedostávalo.

jinak perlička, sousedovi se na Yuki Sport 125 za jízdy rozlítnul zadní brzdovej buben kdo to kdy proboha slyšel že by se tohle někomu stalo třeba na jawě? zase prostě úspora materiálu, naopak musím zaklepat, druhej kámoš jezdí Yuki Cross 125 a celkem mu to drží, až na takovéty detaily jako kontrolky, tachometr...v pohodě, jel jsem na ní, tlumiče, brzdy uspokojivé(ikdyž vzadu buben) výkon motoru už ovšem nikoliv, jako každá čína to bylo hrozně dýchavičný a dusilo se to, žlutí hoši by to mihli začít osazovat pořádnejma karbecama, ty jejich kopie moc nejedou, nebo možná špatné seřízení...nevím

1 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 18:17 | Nahoru | #55
Já bych šel pro začátek do čz.Získáš zkušenosti motor si můžeš jednoduchým způsobem upravit k vyššímu výkonu a něco se naučíš.A budeš mít jednou pěknýho veterána.Když ji dáš do původního stavu.

(reakce na) yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 18:28 | Nahoru | #56

Motodědek>Já bych šel pro začátek do čz.Získáš zkušenosti motor si můžeš jednoduchým způsobem upravit k vyššímu výkonu a něco se naučíš.A budeš mít jednou pěknýho veterána.Když ji dáš do původního stavu.



Tak tak a výkonové zas tak až moc oproti těm čínám nejsou pozadu.Navíc eště něco ušetříš.

Naposledy editováno 23.12.2009 18:28:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 19:33 | Nahoru | #57
Matess727x> knížku jsem četl asi 2 roky zpet , ale vsecko je tak jak říkáš
Párkrát jsem si s ním mailoval , chválil jsem mu jeho knížky . V létě plánuje jak jet zkouknout to jeho muzeum , tak doufám , že si s ním popovídám .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 20:05 | Nahoru | #58

biker243>Matess727x> knížku jsem četl asi 2 roky zpet , ale vsecko je tak jak říkáš
Párkrát jsem si s ním mailoval , chválil jsem mu jeho knížky . V létě plánuje jak jet zkouknout to jeho muzeum , tak doufám , že si s ním popovídám .


...dobré je, než se vydáš k němu do muzea a chtěl by jsi si s ním popovídat, mu nejdříve zavolat a domluvit se s ním, aby tam byl osobně.Kdyby jsi chtěl, tak ti na něj dám telefon.Ta ženská na té fotce, co jí držím kolem ramen,...to je kámoška a ta mu právě vydává ty všechny jeho knížky-nakdladatelství Růže.

1 reakcí na tento příspěvek yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 23:04 | Nahoru | #59
když nemáš prachy a chceš jezdit a ne zpravovat tak se mrkni např po hondě xlr 125 za 25tis seženeš celkem kloudnou...a je to lepší než čz a yuki dohromady
nebo suzuki dr125 ...taky podle mě dobrá motorka

Naposledy editováno 23.12.2009 23:08:00

(reakce na) yuki nebo raději čz?

23.12.2009 v 23:59 | Nahoru | #60
Matess727x> tak to by si byl hodný ... kdyžtak mi ho pošli soukromou zprávou . Díky moc ...
Bude to můj první takový větší výlet na Mz , tak doufám , že tam dojede ( je to cca 340 km)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist