Za prve jestli jste prenastavovali riditka vertikalne a jake by to mohlo mit vyhody a nevyhody?
Ale spis me zajima to co se resi vice a to je zalomeni riditek,pripadne jejich roztazeni.
Dle me je to hlavne o pocitu,ale nekteri zkuseni z toho delaji docela vedu a veril bych tomu, ze to i muze minimalne dost ovlivnit pohodli a asi taky manevrovaci moznosti motorky,pripadne schopnost pridavat plyn.
Cili co je lepsi a proc?Hodne k sobe a k nadrzi,anebo naopak vice roztahnout?
Dik
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha a zalomeni riditek?
verybusy>Jo a ještě k tématu.Já mám rád,když jsou co nejvíc od sebe,tzn. hodně roztáhnout,dá se to pak líp ovládat během zahybání a navíc je k tomu snadnější přístup.A zápěstí ani nebolej,někdy trošku kolena.
Ja jel jednou na transalpu,,,,coz je vpodstate ta sama motorka co mas ty...s riditkama rovnyma jak dalnice a musim rict ze horsi pocit z jizdy a z pripadneho naklaneni jsem nikdy nemel....zlaty predklon s rukama u sebe
NoFear4>Ja jel jednou na transalpu,,,,coz je vpodstate ta sama motorka co mas ty...s riditkama rovnyma jak dalnice a musim rict ze horsi pocit z jizdy a z pripadneho naklaneni jsem nikdy nemel....zlaty predklon s rukama u sebe
Jo,ty se bavíš o motorkách???? Tak tady platí vlastně skoro to samý.Prostě chlapáci to maj rádi roztažený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloha a zalomeni riditek?
NoFear4>Ja jel jednou na transalpu,,,,coz je vpodstate ta sama motorka co mas ty...s riditkama rovnyma jak dalnice a musim rict ze horsi pocit z jizdy a z pripadneho naklaneni jsem nikdy nemel....zlaty predklon s rukama u sebe
a kterej ze Transalp ma riditka "rovny jak dalnice"?