globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hyosung GT125R
18.12.2009 v 01:21
Nazdar chlapi (popř. dámy). Rád bych si koupil tudle motky (Hyosung GT125R).(sry ale ve výběru nníe). a nikdo mě nepřemluví.. jak čtu forum tak neni asi moc oblibena.. ale sem dlouhej no.. bude mi 16.. takže na mě platí A1 čili nesmím přesáhnout 11KW tovární má mám pocit 10.6kW rád bych koupil k tomu aji toto: Dynamic pro single exhaust muffler can
ale nvm jestli to přidá na výkonu nebo ne.. a zároveň se vás ptám jak by šlo z toho vycucat co nejvíc.. (abych nevalil furt v červenejch na 130, at se s tim da nějakou dobu jet po dálnici) samozřejmě asi aby taky motka nějakej ten pátek přežila žejo. pokud jsou zde ještě nějaké limity k 16tnáctému věku tak mě prosim informujte ať su ready.. a nejsou nějaký novinky v topspeedu gt125r 09ky?

Tedkom trochu mimo téma..
Co se týče zkušenosti tak se chcu zeptat jaký to je jezdit na motce ve srovnání s tím honda trenažerem.. jel sem na tom a uplně paráda.. akorát sem se nemoh nakláněť.. že.. (škoda že stojí 35k. jinak už bych ho měl doma)

A prosim nevymlouvejte mi ji.. při mých 190cm to asi bude dost hukot..


Naposledy editováno 18.12.2009 18:30:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 18:05 | Nahoru | #61

John_cox>Taky by mě zajímalo co má každý proti 2T?!?!? Ale asi jsou to jen ti co ho nevlastnili a slyšeli o něm jen stylem "jedna bába povídala"



já vím že 2T jsou střely jako svině... Jsou to krásné biky, krásně jedou, sám jsem se byl dívat na Sachs XTC 125.. Ale z hlediska ekonomičnosti pro mě jako pro studenta co všechno ohledně 125 ccm táhne sám s bráchou je 2T poměrně nevhodný.. Jinak fakt jsem si vědom že 2T se se 4T nedá srovnat a je to svezení jak z jiné planety.. vím že je to bomba...

To bylo za mě

(reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 18:05 | Nahoru | #62
John_cox> taktéž nemám rád názory typu, že italové stojej za hovno... Když se někdo o ten motor stará, tak vydrží stejně co japonec. Jenže když na něj někdo sere, nemá takovou výdrž co šikmookej a tím pádem není místo pro toleranci... Starej se o ní, servisuj a můžeš jen jezdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 18:28 | Nahoru | #63
fcvjihlava> jo ale novou a aby mela zaruku a hlavne takovou ktera ma v ČR zastoupeni a ne neakou dotazenou jeb** na kterou musis vse objednavat z nemecka

Hyosung GT125R

18.12.2009 v 18:30 | Nahoru | #64
Tak za sebe...

Vlastnil jsem Aprilii RS 50... Byla to výborná motorka, na svůj objem dávala i některé 125ky . Ale prostě měla svoje mouchy a to jednoznačně spotřeba, spolehlivost, dostupnost dílů, nedalo se na tom moc cestovat. Ale s tím se musí počítat, když je to vlastně závodní motorka na silnici. Moc jsem se o ní staral, opečovával, lil do ní to nejlepší a vydržela. Je to prostě o přístupu "lidí"(v 15 letech nemá nikdo moc rozum) Hlavně se to musí pořádně zahřát, jinak to letí do kytek. V průběhu sezóny mě poté okouzlila YZF-R 125 a musel jsem jí prostě mít, jinak bych měl asi RS 125. RS 125 má bratranec a teda výkon fakt neskutečný :). Neříkám, že je to špatná motorka, ale prostě potřebuje větší péči než 4T.

Jinak teda za sebe ti radím YZF-R 125, CBR 125 . Obě to jsou nenáročný motorky, které jedou ( a teď se mi možná zarytí odpůrci 4T budou smát, ale jedou slušně ) a nežerou. Cestovní rychlost 110 km/h.
Hyosunka bych nebral. Podívej se už na jeho váhu (180kg). Díly jen tak neseženeš a budeš nešťastnej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 18:30 | Nahoru | #65

jeleva>Chtěl bych se zeptat autora: když se ptáš,jaké to je jezdit v reálu oproti trenažeru...to znamená,žes na motorce ani neseděl/nejel a už řešíš co si koupíš jak to hustokrutěvytuníííš? myslím,že to bereš trochu za špatný konec...prvně si udělaj autoškolu,a pak uvažuj co koupit atd....
ps: co máš proti dvoutaktům? je spousta lidí,kteří do 125-250ccm neuznávají nic jiného než 2t.
a je spousta blbců, co když slyší o 2t tak si vzpomenou akorat na fichtla...



tak za dob kdy byla klasika fechtl tak ja sem byl v břiše tak sem asi ttěžko na něm jezdil.. no 2T sem psal proč nechcu. zvuk je asi hlavní důvod. možná vám to příjde jak tady už kdosi říkal. Zhýčkaná generace.. ale chci 4T..

také tady kdosi psal o tom jak to chci tunit.. opět.. o pár řádků výš jsem psal:

asi máš recht.. sem na tom v životě nejel tak ani nevim co bude ve stovce..

tzn. že o tuning jsem ztratil zájem.. sry moderátorům změním název téma..

Uvalak: tak co je v papirech je jedna vec a co je na motoru je vec druha muj Gas ma v TP taky 6kW a v realu ma vic jak 40kW

hm dobrý. a když to dá na kontrolu a bude to mít nějakejch 40kW tak mě zeberou papíry a co já vím ještě

jureboos: jo ale novou a aby mela zaruku a hlavne takovou ktera ma v ČR zastoupeni a ne neakou dotazenou jeb** na kterou musis vse objednavat z nemecka


to když už tak novou

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 18:32 | Nahoru | #66
Michga> Co máš pořád s tou kontrolou? Já ještě nikde tady nečet ani neslyšel, že by někoho chytili a nutili ho na válcích změřit výkon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 18:42 | Nahoru | #67
Michga> o jaky kontrole porad mluvis? jako, ze me capnou za fligr, nechaj me zaplatit brzdu a seberou papiry? asi ne no... a hlavne na moto nemam znacky a flojdum nestavim, takze me tohle nejak netrapi...

Hyosung GT125R

18.12.2009 v 18:45 | Nahoru | #68
hlavně flojdům je to úplně u prdele

(reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 18:46 | Nahoru | #69

Azi.>Michga> Co máš pořád s tou kontrolou? Já ještě nikde tady nečet ani neslyšel, že by někoho chytili a nutili ho na válcích změřit výkon.



taky sem se nesetkal ještě s tím že byse to někomu stalo.. z toho bych zas takovou fobii neměl.. spíš jde o to že každé zvyšení vykonu je většinou na ukor životnosti.. cajty bych zas tak neřešil pokud nebudeš přehazovat motory nebo tak něco

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 18:48 | Nahoru | #70
Jureboos> tvoje xt je nový?

Hyosung GT125R

18.12.2009 v 20:15 | Nahoru | #71
jo a servis - stačilo na firmy.cz zadat hyosung tady je výsledek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 22:01 | Nahoru | #72

Azi.>Michga> Co máš pořád s tou kontrolou? Já ještě nikde tady nečet ani neslyšel, že by někoho chytili a nutili ho na válcích změřit výkon.

Paranoia? Pokud se nepletu, tak kontrolu může nařídit snad jen soud

(reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 22:25 | Nahoru | #73
Mládě.Fidži> Ale čest mu, že i přes ty peníze co do toho chtěl narvat, tak chtěl max 11kW. Dost zákony žere. Jestli bude jezdit 50 90 130. Víc jak 130 je u tohodle mimo, ale to nevadí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 22:55 | Nahoru | #74
dančic> No ja jsem taky student a peníze nepřehazuju lopatou... Nevím jestli to bylo mnou nebo prostě motorka nebyla tuněná jinak než laďákem, ale měl jsem spotřebu 4,5l a olej jsem kupoval možná tak 1-2x za měsíc, což si myslím že dohromady nedělá o moc víc než u 4T, ale hlavně za ty peníze navíc dostaneš klidně i 5-10kW oproti 4T a co se týče motoru, nevěř tomu že u 2T musíš každou chvíli kupovat nový píst atd. Jde hlavně o to, jakou jí dáš péči a to platí jak u 2T tak 4T... Toť můj názor a má zkušenost!

(reakce na) Hyosung GT125R

18.12.2009 v 23:01 | Nahoru | #75

John_cox>dančic> No ja jsem taky student a peníze nepřehazuju lopatou... Nevím jestli to bylo mnou nebo prostě motorka nebyla tuněná jinak než laďákem, ale měl jsem spotřebu 4,5l a olej jsem kupoval možná tak 1-2x za měsíc, což si myslím že dohromady nedělá o moc víc než u 4T, ale hlavně za ty peníze navíc dostaneš klidně i 5-10kW oproti 4T a co se týče motoru, nevěř tomu že u 2T musíš každou chvíli kupovat nový píst atd. Jde hlavně o to, jakou jí dáš péči a to platí jak u 2T tak 4T... Toť můj názor a má zkušenost!



Podpis

(reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 00:05 | Nahoru | #76

Michga>Whistler> tady asi někdo nechápe.. říkám že mi je 16.. a hned v prvním článku sem mám pocit psal že max 11kW.

hele asik bych to uzavřel.. názory mám z obou stran tak ted už jenom popřemejšlím.. thx všem



když je ti šestnáct tak proč chceš hned zvyšovat výkon, topspeed, vycucat co nejvíc? ještě max 11kw totální blbost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 00:13 | Nahoru | #77

LANdič>Whistler> tak když už jseš tak chtrej jen ti doplnim informaci, že hyosung není číský, ale Korejský výrobek, neříkám, že jsou to nejaký extra střely ale Yamahu XTr 125 jsem vyklepl na rovince a v zatáčkách taky ale ty zatáčky nejsou jen o motorce. A když už píšeš o CBR 125 tak bud jsi nečetl to co autor ptal nebo jsi nikdy nesedel na CBR125 je to jen o něco menší než horský kolo. Když už chceš kritizovat tak si najdi nejaký fakta



díky, máš pravdu, hyosung je korejský, ale to nemění nic na tom že použité materiály a zpracování není nicmoc, zlepšuje se, ale to se číňani každým rokem zlepšují také. Pro mě je to zatím stále výrobek co za moc nestojí, stačilo mi vidět jejich 650 na Motocyklu, zpracování úděsný, mohli by si s Yuki a podobnejma kolegama podat ruku. Jsou lidi co mají tyhle stroje jako první motku a chválí si je, ale když přesednou na poctivej japonskej(nebo jakejkoliv pořádnej) bike, uznají že je to o level jinde. To co auto psal je blábol, počínaje zvyšováním výkonu o 0,4kW (do max 11kW) laďákem za 5400,- přes trenažér, topspeedem konče řekl bych že je to džouk, to snad není možný

ohledně toho CBR, párkrát jsem na něm jel, není to žádná pila nebo kundolap, vypadá jako kolo, ale když chceš jezdit zalevno a nezáleží ti na ničem jiným než jezdit co nejvíc a bez poruch, tak nemáš problém. Gumy vypadaj srandovně, ale na stupačku to sklopíš jako nic.Pro některý lidi je motorka o image, ti druzí chtěj jezdit

(reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 00:27 | Nahoru | #78
Michga> Auto je dobrý tak akorát na zimu jinak to jistí motorka to je jasný.

Hyosung GT125R

19.12.2009 v 00:58 | Nahoru | #79
Za mě nečekaně Varan

Hyosung GT125R

19.12.2009 v 10:17 | Nahoru | #80
Za mě 2t kamo,tyhle témata jak zvýšit výkon u 4t jsou na nic. Pokud nechceš jezdit jak to píšeš (abych nevalil furt v červenejch na 130, at se s tim da nějakou dobu jet po dálnici) tak bych vzal 2t,a jak někteří tady píšou jak se 2takty rozbíjejí tak pokud třeba po ty dálnici pojedeš na pohodu 150 tak je to v pohodě,ale musíš se k tomu chovat!!! Je to náročnější udržba,ale zase bych to moc neřešil.

(reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 11:19 | Nahoru | #81
Whistler> je pravda, že autor to asi v hlavě v pořádku mít nebude už jen podle toho že v životě nesedel na motorce a hned chce "tunit" a lítat topspeed, po rovce umi jezdit každej hnup, pro autora by bylo asi lepší koupit si nejakýho fichtla na nem se naučit co je karburátor, na který straně má plyn a brzdu, nebyl by to první člověk kterej chtel řadit zadní brzdou toho kupu hyosungu bych se nebál. Já na nem zatim najezdil 8000km což sice není moc ale beru to teren/silnice 40%/60% v terenu ji zrovna nešetřim a jediná závada byl o výroby vadnej řetez kterej po 2000km prasknul, v servisu mi to uznali jako reklamačku i přes to že řetěz je spotřebák. Žádný poruchy zatím nenastaly "ťuk ťuk" a i kdyby furt jsou samotný díly levnější než u Yamahy a to že za práci musim platit u Ducati motor liberec asi 700kč/h je holt smůla ale je to nutný abych mel záruku a když to porovnám s XTr 125 tak jsem rád za hyosunga, v terenu se to s XT nedá srovnat co se týče tlumičů a průchodnosti(světlá výška) je to velkej rozdíl je pravda že hyosung má o trochu horší dílenké spracování než yamaha ale o to je lepší cena

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

19.12.2009 v 11:23 | Nahoru | #82
A necpěte mu furt cvajtakty dyt by se na tom zabil když to jezdí přes 130km/h i přes to že ho nechce jen kvuli zvuku nu což nekdo to chce mít jen jako "kundolap" a HYOSUNG GTR mi přijde asi největší ze 4T 125 ale YZF-R je samozřejme nejhezčí nejlíp pojede a určite by se na ní poskládal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 11:53 | Nahoru | #83
LANdič> zabít se dá i na babetě. Pokud to má v hlavě v pořádku, tak by ten 2T byl taky hodně dobrej. Nechcte ho, ať se rozhodne sám. Svůj názor na to jsem napsal asi 15 příspěvků nad

(reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 12:58 | Nahoru | #84
Deagle> zabít se dá na všem ale podle toho že vživote nesedel na motorce a už chce tunit na max výkon usuzuju co by s ním udelal 2T v TP 11kw a v reálu např 27kw... je to jen na něm te je jasný a chválim Ti moto- voňavka

2 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

19.12.2009 v 13:07 | Nahoru | #85
Chlapče kup si 2T 4T je katastrofa na 2T s enaučíš aspoň pořádně jezdit a pokud stojíš o rychlost (ccož u 125 je volovina) jdi do nějakého otevřeného Mita či RS či ostatních kapot.Musel bych se smát kdybych tě přdjížděl a ty ten motor ze sekačky točil vedle mě do plných.Nic proti ale to už si radši kup to XT mám taky vysokého kamaráda a tem má právě ono zmiňované Xt jede to rychle pěkně a nabízí se i na tento model výfuk Arrow pokud stojíš o pěkný zvuk.

(reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 13:14 | Nahoru | #86
lordKakacek> a na 4T se jako nenaucis? jak si na to prisel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 13:23 | Nahoru | #87
lordKakacek> Jo dobrý . A viděl si někdy jet už YZF a CBR ? RS tě naučí možná ovládat motorku ve vysokých rychlostech (160) a taky se o tu motorku víc starat, nic víc, nic míň. Taky jsem měl před rokem stejný názor jako ty a pak jsem se svez na YZF a změnil názor.
Prostě lahůdka :) A jestli mluvíš o Yamaze XT, že jede dobře, tak ses asi nikdy nesvez na CBR a YZF.

2 LANdič: Díky

Naposledy editováno 19.12.2009 13:28:40

(reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 13:30 | Nahoru | #88
Deagle> jo,ja najezdil cca 13tis na CBR a tu motorku bych nevymenil.. mel sem pod prdeli v ty dobe i kamosovo Mito. jo, jelo to jako prase, ale tim jak je CBR smesne uzka a lehoucka, tim je taky lip ovladatelna, v zatackach si s ni pekne pohazujes, proste lambada

1 reakcí na tento příspěvek Hyosung GT125R

19.12.2009 v 14:09 | Nahoru | #89
Chlapče máme doma dílnu na opravu motorek a na těchto tuctovkách jezdím velmi často proto vím o čem mluvím,nevím jak ty ale já se třeba na CBR nudil a ten vzhled :D.Ne neříkám že se na 4t nenaučíš ale ve 2T ti dá aspoň podle mne víc.A když vidím co dávají za zadní pneumatiky na 4T 125 tak je to žalostné.Nejsem fanatický zastánce 2T ale pokud mám peníze je mi 16 tak bych bral jedině tuto motorku.Pokud někomu jde o to aby byla co nejméně náročná na údržbu tak zase 4T.Spor 2T a 4T se nikdy nevyřeší.Ale podle mne mu dá mnohem víc 2T a pokud chce silniční sportovní motorku tak to Mito je dobrá volba už v sérii má třeba tlumič řízení což by mu povedlo a má vzhled veliké motorky (Ducati 916).Ale pokud máš srdíčko tak sá dá jezdit dobře na všem ale podle mne je 2T prostě dravější.Tím končím už jsme nebudu psát,protože mě nebaví se hádat.Fórum je aby zde vyjádřil svůj názor což jsem udělal ukamenujte si mě třeba už mě to nebaví.

Naposledy editováno 19.12.2009 14:14:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hyosung GT125R

19.12.2009 v 14:23 | Nahoru | #90
lordKakacek> me nebavi se hadat, taky sem jen vyjadril nazor, ale to jestli ti da vic 2T, 4T nebo 15T to je uplne jedno.. kazda dvaca ti da dobrej zaklad na vetsi moto, nejde o maximalku, ale o zkusenosti v zatackach a v provozu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozvody Hyosung GT 125 Comet dolezel 1 21.9.2023 v 19:58 ja1
Chcipe za studena Hyosung GT 125 Comet hranolky 1 13.9.2021 v 20:25 udinar
Rychlost Hyosung GT 125 Comet hranolky 12 6.9.2021 v 20:03 kerut
Vysoký volnoběh Hyosung GT 125 Comet AvangerCZ1 0 30.4.2021 v 08:46 AvangerCZ1
Motorka nedrží volnoběh, pomalu pad... Hyosung GT 125 Comet AvangerCZ1 9 10.9.2020 v 08:21 AvangerCZ1


TOPlist