globalmoto_kveten





Téma: Cross-ka na řádění
 
16.12.2009 v 13:57
Zdar chlapi, chci si pořídit nějakou cross-ku 125-250 2T na blbnutí a potřeboval bych něco doporučit, hlavně aby to byl držák a nechtělo to po mě moc údržby, proto volím radši i 2T a k vůli váze. Díky všem za tipy. Jo a cena do 50 000,-Kč.

Naposledy editováno 16.12.2009 13:57:48
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 14:05 | Nahoru | #1
.......už zase
.....letos 134x řešeno!!

ale aby jsi neřekl........dobré jsou KTM,SUZUKI,YAMAHA,HONDA,KAWASAKI,HUSABERG,HUSQARNA a i některé Italky!
...........všechný "ostré" 2T cross......potřebují pravidelnou a pečlivou udržbu!..stále!

......"držák" je relativní pojem o ostré krosky....záleži na stylu jízdy,využití,terénu a jak je prováděna údržba......i tak se mohou objevit nečekané závady!.......servis a provoz,dle ujetých MTH počítej v "tisících"!

Naposledy editováno 16.12.2009 14:10:40

(reakce na) Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 14:06 | Nahoru | #2
2LEKO> minulý týden asi 2x

nenča:hledej

1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 14:18 | Nahoru | #3
Honda CR 250R

(reakce na) Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 14:23 | Nahoru | #4

liborrider>Honda CR 250R



.......a je to vyřešeno!

1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 14:28 | Nahoru | #5
Honda CR500 je držák Nemá to nikasil, dělá se jenom výbrus, a ten válec s pístem tam vydrží vzhledem k využívání zlomku maximálního výkonu pěkně dlouho

(reakce na) Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 14:49 | Nahoru | #7

Carlos.>Honda CR500 je držák Nemá to nikasil, dělá se jenom výbrus, a ten válec s pístem tam vydrží vzhledem k využívání zlomku maximálního výkonu pěkně dlouho



souhlas a dalsi vec k dobru urcite si nebudes stezovat na nedostatek vykonu ani po par letech

1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 15:22 | Nahoru | #8
No nevim co mysliš VYBLKBNOUT ale na 250 2t to ti urve řit :\ už ta moje 125 rve jak svina

(reakce na) Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 15:27 | Nahoru | #9
KeiKo> No prostě trochu masakru po loukách, polích a lánech .............

1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 15:31 | Nahoru | #10
Na louky lesy pole pořid radši 4t . Jinak bys do 2t topil pravidelně tolik peněz až by se ti u báwa válce narovnaly.

(reakce na) Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 16:03 | Nahoru | #11
TOLI.> Dobrá, tak jakej 4T, abych z GS neměl z toho rvaní prachů do 2T řadovej 2vál.

3 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 16:11 | Nahoru | #12
Osvědčený držáky- yamaha wr450 nebo honda xr400 váha bude sice o něco větší než 2t ale náklady na údržbou budou nesrovnatelný.

(reakce na) Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 16:22 | Nahoru | #13
TOLI.> A co říkáš na tohle? Asi bych to teda viděl ve 4T na Yamahu. www.motoinzerce.cz/motorky/yamaha/362147-yz-450-f.html

(reakce na) Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 16:22 | Nahoru | #14

TOLI.>Osvědčený držáky- yamaha wr450 nebo honda xr400 váha bude sice o něco větší než 2t ale náklady na údržbou budou nesrovnatelný.


XR400 je skoro bezudrzbovy, ale wr450f uz je ostrej 4T, takze to s tou udrzbou taky neni taky lehky..

Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 16:37 | Nahoru | #15
Jako bezpapíráč na rozbití huby dobrý .Počítej s jednorázovou velkou investicí a pak máš na dlouho vystaráno.

1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 16:46 | Nahoru | #16
Když mě někdo nepřesvědčí o něčem lepším, tak jdu do Yamahy YZ 450 F.

Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 16:54 | Nahoru | #17
jestli mas prachy na udrzbu tak proc ne, ale pocitej ze te udrzba bude stat vic nez u bmw

Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 16:59 | Nahoru | #18
Tak je to závodní náčiní a tam se počítá se závodní údržbou.Náklady budou vyšší než u bmw to dá rozum.Na bmw se nic nesere

Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 17:06 | Nahoru | #19
na yz450 taky ne kdyz se oto starad

Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 17:16 | Nahoru | #20
YZ 450 F je kroska... to nebude na pole, louky, lány nejlepší volba...z vlastní zkušenosti("jen" s yz 250f) ...

Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 17:22 | Nahoru | #21
Dobře si promysli co chceš jezdit..pak vybírej motorku...

Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 17:32 | Nahoru | #22
Přesně jak píše maras !! A 4T do 50.000 dobrého,do kterého by jsi nemusel hned investovat neseženeš!Raději ten 2T.

1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 17:36 | Nahoru | #23
Jak říkám, na silnici mám GS, ale potom by to chtělo i něco na vyblbnutí bez značky, prostě mimo silnici kamkoli, ale aby to taky jelo a chtělo to po mě jen benzín, výměnu oleje a občas ošplouchnout wapkou. Nemám to na závodění a předpokládám, že toho zase tolik nenajezdím, na to mám GS, tak mi neříkejte, že takovej přístup ta ostrá Yamaha nevydrží.

(reakce na) Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 17:38 | Nahoru | #24

nenča>Když mě někdo nepřesvědčí o něčem lepším, tak jdu do Yamahy YZ 450 F.



Lepší by na pole a louky byla WR 450, ta není tak ostrá jak YZ, takže servisní intervaly jsou podstatně delší.

1 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 17:51 | Nahoru | #25
Já si chlapi nechám rád poradit, proto sem se taky na vás bahňáky obrátil, vždycky mě to víc táhlo k endurům než ke zmrzlinám, ale GS do takovýho terénu není a tak bych právě něco takovýho bez papírů chtěl na to blbnutí, ale jak sem řek, musí to taky jet.

(reakce na) Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 18:02 | Nahoru | #26

nenča>Jak říkám, na silnici mám GS, ale potom by to chtělo i něco na vyblbnutí bez značky, prostě mimo silnici kamkoli, ale aby to taky jelo a chtělo to po mě jen benzín, výměnu oleje a občas ošplouchnout wapkou. Nemám to na závodění a předpokládám, že toho zase tolik nenajezdím, na to mám GS, tak mi neříkejte, že takovej přístup ta ostrá Yamaha nevydrží.



To je bohužel nereálný, na takovej přístup jsou zvyklí lidi ze silničních motorek, a tam to skutečně takhle jde a nemusí to být ani BMW.
Terén je ale něco naprosto jinýho, nároky na techniku jsou neporovnatelně vyšší než u silnice, a stejně taková musí být i údržba. Nejde uplést z hovna bič. Tímhle tě nechci odrazovat, jen varovat abys pak nebyl nešťastnej.

Jinak doporučuji enduro se sériovým výfukem, uřvaná kroska patří na trať!

(reakce na) Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 18:03 | Nahoru | #27
nenča> Jestli chceš určitě ostrou krosku, tak:
- 4T se většinou staráš trochu míň, ale pak je ten servis trochu dražší
- 2T se staráš častěji a má zpravidla větší spotřebu benzínu, ale celkový GO motoru tě výjde levněji.

Takže spíš závisí na použití a na tom co se tobě víc líbí. Osobně bych na pole a louky 2T nebral.

2 reakcí na tento příspěvek Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 18:11 | Nahoru | #28
proste zame yz450 NE na louky,lesy krosku neber rve to jako krava a pak sou problemy

(reakce na) Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 18:17 | Nahoru | #29

mxdavid>proste zame yz450 NE na louky,lesy krosku neber rve to jako krava a pak sou problemy



Taky myslím, že ten výkon za ty problémy nestojí. Když to nechceš na závodění, nebo ježdění po trati, tam je výkon potřeba. Mě po lesích těch 33 kW co má XLko stačí, jediný na co si stěžuju je váha.

(reakce na) Cross-ka na řádění

16.12.2009 v 18:34 | Nahoru | #30

mxdavid>proste zame yz450 NE na louky,lesy krosku neber rve to jako krava a pak sou problemy



A na klasickým převodu to drží pod krkem kdejakej vojta a pak je třeba taky rozumná údržba, přecejenom co dostane mootrka od profíka na republice to jí někdo na louce naloží taky pokud se bavíme vo motoru

já ať počítám jak počítám tak u všech motorek co sem měl to vychází cca 700kč nákladů na jednu MTH jízdy, s tim že píšu každou p.íčovinu za 4koruny jinak by to bylo znatelně mít, ale vypovídací hodnota 0
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist