Mirek12> Zkus nekdy vkladat podchlazenou kliku i s lozisky do horkeho karteru,uvidis jak lehce to pujde a loziska nezustanou nikdy stlacena proti sobe.Je to diky lepsi tepelne roztaznosti materialu karteru (hlinikova slitina,horcik,elektron atd).Co se tyce gufer tak jsem mel na mysli gufera zajistena z venku segerovkou je taky velmi dulezita souosost s klikou (odpor treni).A pokud je na cepu kliky pripadna hrana(osazeni rotoru zapalovani,drazka pera a podobne)pouziva se jako ochrana britu gufera pri prevlekani kousek mikrotenoveho sacku.pri dodrzeni techto postupu motor bezi vzdycky jako slozeny z fabriky.NIKDY NEMLATIT KLADIVKEM PROSIIIM.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Kazdy motor jsou tak trochu vetsi hodinky
Naposledy editováno 08.12.2009 23:54:00