globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki SV 650S 2006/2007
2.12.2009 v 10:23
Ahojte,

mám dotázek v podstatě ryze technický.

Chystám se koupit SV 650S. Mám cca 25 inzerátů SV-cek od 2004-2008 a 60000-90000Kc, 5000-20000 najeto, vsech barev a doplnku.
Nakonec jsem výběr zúžil na 3 (2x2007 a jedna 2008) po 90tis. korun, v podstate v základu až na jeden kuft u tý 2007.

A teď k dotazu. Dnes moje přítelkyně byla u bráchy (jejiho) v servisu pro nahradni dily na jeji CBRo a tam ji s kámošem řekli, že ať si vezmu spíš ten starší model, tj. 2004/2005, právě protože má jednu svíčku na válec a ty 2007-XXXX mají dvě, čímž ztrácí 10-15% výkonu....

Vzhledem k tomu, že ten kluk dělal X/dost let v Suzuce a teď má cca rok svůj vlastní servis (navíc dal do rychtiku moje GSo snad zázrakem) a prostě ví, tak mu bezvýhradně věřím, že ví co říká....

A teď mi někdo řekněte/vyvrattě, kde je tedy zakopaný jádro pudla.

Byl bych rád za skutečný a relevantní informace, ne někdo řikal, že prej to jede po dvou kolech

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 11:18 | Nahoru | #1
presně tak, Lambda sonda (ať už je to cokoliv) a dvě svíce na válec jsou od 2007. Mě to taky neni jasny, tohle vsechno mi vychazi logicky: dvě svicky = dvě jiskry -> lepsi sireni vybuchu uvnitř valce, dokonaleji spalena směs (možna i rychleji) -> mensi emise, resp. mensi spotreba pri udrzeni vykonu...naproti tomu, 2x vice svicek, 2x vice proudu na zažehnuti jiskry!!! Ale i kdyby 10%= 5kW to je hrozne moc!!!

...no odpoledne za nim jedu, tak ho vyzpovidam, a dam vedet....vim, ze pritelkyne rikala neco o elektronicky rizenych katalyzatorech, ale to ze by ubiralo vykon se mi nepozdava.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 650S 2006/2007

2.12.2009 v 11:38 | Nahoru | #2
moTomikiff> lambdasonda meri obsah kysliku ve vyfukovejch spalinach a doladuje podle nej smes. Ale jenom v malym rozsahu. Katalizator je svinska restrikce ve vyfuku a nejaky hribatka ubrat muze. Ale vetsinou se s tim vyrobce nejak vyrovna a vykon zachova. Nejvic tim potom trpi reakce na plyn a prubeh vykonu. Ta motorka je potom proste takova.... no takova mdla a bez duse. Ale 5kW je strasne moc. To ani nahodou. A navic SVcko je znamy tim ze na jakykoly zasahy do vejfuku je celkem necitlivy. A co se tyce odberu svicek tak to je vazne uplne zanedbatelna hodnota. Nejlepsi SVcka byly s karburatorem. Pak prej jeste K3 a K4 mely docela slusny reakce ale dal uz to zacalo strasne trpet kvuli tem emisim a sportovni a hravej charakter ty motorky se pomalu vytracel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist