Motorka byla vyrobena v roce 2006. V té době, se motorky vyráběly s emisní normou, euro 2. V techničáku to vypadá tak, že v kolonce směrnice EHS/ES č: je napsáno 2003/77.
V tom roce, kdy byl vydán velký techničák, tedy rok 2006 nebyl problém... byla to nová motorka a majitel, který ji koupil ji na sebe měl přihlásit. On to ale neudělal. Od toho roku 2006 se ale, myslím v roce 07, ale abych nekecala ta euro norma změnila na euro tři... mělo by to vypadat v té samé kolonce tak, že za letopočtem by mělo být namísto čísla 77, písmeno B nebo C, potom by to bylo v pořádku. V té době, kdy se euro měnilo, dovozci u motorek, které měli naskladněné žádali hromadně ministerstvo dopravy o udělení vyjímek... vyjímky ale bylo možné udávat do konce roku 2008. Udělená vyjímka platila půl roku, do té doby se musel nahlásit majitel, aby měla motorka značky... firmy hlásili tenkrát motorky i hromadně, aby se nestalo to, co se stalo mě.
Tím, že původní majitel motorku koupil v roce 2006 a do teď ji nenahlásil, tím pádem nebyla uvedena do provozu a během té doby se změnilo euro na 3, se stalo, že dnes už do provozu uvést nejde. Tím pádem motorka může jít leda na okruh nebo prodat na díly, přesto, že to je novej stroj...
Takže jsem tím chtěla říct, že pokud někdo jdete kupovat motorku, nemáte ji přímo od dovozce, ale od někoho nebo z bazaru a máte být první majitel, že je velký techničák úplně prázdný, motorka nemá značky a nemá malý techničák, zkontrolujte si tu kolonku Směrnice EHS/ES ve velkém techničáku, kde by měl být letopočet např 2003 s písmenem B nebo C... 2003/B nebo 2003/C, pokud je to jinak a je za lomítkem nějaké číslo,v mém případě to bylo 77, mějte se na pozoru, je velmi pravděpodobné, že to bude stejný případ, jako se stal mě... tak ať nenaletíte....