jak na tom budou asi s kvalitou?
a o kolik procent budou levnější, když v Polsku mají stavět o 40% levněji?
stane se z toho bič na české drahé dálnice, na české lobby stavebníků+politiků?
"pustí si je" tady vůbec?
viz článek - Po čínských dálnicích přijíždějí miliardy navíc
(ps: jinak výhodu dálnic vnímám hlavně tak, že se uvolní některé silnice více pro motorky a taky když člověk někdy spěchá)
1 reakcí na tento příspěvek budeme mít u nás čínské dálnice?
Dneska jsem po jejich dálnicích párset kilometrů najezdil a mohu fakt potvrdit, že až budeme umět to co oni (a třeba i za naše ceny) budeme štěstný. Jo a jinak to obvykle umí tak za 25% našich cen.
A jen ještě k té kvalitě.
Až se bude zase němec s Francouzem hádat kdo má rychlejší vlaky, tak tady jezdí Maglev už asi 4 roky 431 km/ hod. Vřele doporučuju. Běžný vlaky pro socky 200, rychlovlaky 280 Km/hod.
Takže čau, a držte jim palce, třeba nás zase naučej si vážit práce...
[img]
Dneska jsem po jejich dálnicích párset kilometrů najezdil a mohu fakt potvrdit, že až budeme umět to co oni (a třeba i za naše ceny) budeme štěstný. Jo a jinak to obvykle umí tak za 25% našich cen.
A jen ještě k té kvalitě.
Až se bude zase němec s Francouzem hádat kdo má rychlejší vlaky, tak tady jezdí Maglev už asi 4 roky 431 km/ hod. Vřele doporučuju. Běžný vlaky pro socky 200, rychlovlaky 280 Km/hod.
Takže čau, a držte jim palce, třeba nás zase naučej si vážit práce...
[img] čekal jsem jestli někdo napíše a je to tady.
Prostě vyrovnejte se psychicky s tím, že obchodní a průmyslové zóny v Číně jsou daleko před námi, dohnat je nemáme šanci, můžem se jen pokusit "neztratit stopu", jak se dříve říkalo....
Naopak v Číně jsou daleko větší rozdíly mezi rozvinutými oblastmi a těmi nerozvinutými.