yes!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
Např: GSX-R 6 K7 super motorka ale všechno zvládá s takovým přehledem že mě to po dvou letech omrzelo, podotýkám že motka je pro mě výkendovka! Na Ducině se mi líbí že s ní musím pracovat! Pocitově je to extrém úplně jinde prožívám něco jiného něco exotičtějšího a tak to mám rád i když za to něco zaplatím (myslím že je v pořádku idea "něco za něco"). . .Ovšem na denní ježdění bych si nechal Suzanu
Každý preferuje něco jiného ale já v Japoncích vidím dokonalou a pro všechny příjemnou seriovku . . . Zatímco HD, Ducati, Buel, KTM, . . .jsou stroje, které si vybírají zákazníka a jsou jen pro ty, kteří jsou ochotni něco obětovat ale po tom se ti odměním! Každá motka po svém přirozeně
Můj názor a zažil jsem to
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
Pastell>1100Virago> Ducati má titul s 999 i když byly 4V litry Jo a jestli jsi byl někdy na závodech nemůžeš říct,že Bigbang bzučí a samotný výrobce se snažil dohnat zátah V2 od spoda. Proš se honda vzdala vývoje V2 když s ním vyhrála v sbk dva tituly a s 4V později 1? Takže tady neřeš kravinu,že Ducati má nějaké výhody to prostě ostatní nechcou dělat 2V. Jestli vstoupí KTM bude taky 1200 a pochybuju,že bude od začátku vyhrávat
Jo a já znám spoustu lidí,kteří jsou znuzení jízdou když motorka jede sama. Já chci aby mi řekla hochu tady ten asfalt není pro tuto jízdu a jestli v zatáčce pustíš plyn či dokonce podřadíš tak tě nakopu řádně doprdele.A jestli máš potřebu jezdit 300 tak se ohledni jinde ja ti na to seru,ale za to tě bude pořádně bolet pracky z mačkání spojky když mě buděš chtít hnát někde dál a tu tvoji krasotinku na tandemu nech doma nebo zažije peklo.Jestli po mě něco chceš tak ukaž že na to máš!
V porovnání s R1:
ANo pane chcete se rozjet na 6ku není problém pane stačí dát plný gas a potahat to přez spojku. Brzy bude 300 chcete hodit 2 kvalty dolu není problém
Už mi hrabe musím si dát ranní šálek kávy
Tak proč si vybrečeli vyšší objem? Já ti to řeknu,protože aby stíhali čtyřválce cpali do toho takové prachy,že by padli na hubu.V2 už vyvíjí jen Ducati a snad i KTM se svou RC8.Proč ne ostetní? Proč ne třeba BMW,Aprílie a i Honda se svou VTR SP? Proč existuje Desmosedici RR se svým V4? Trochu přemýšlej než napíšeš volovinu! Čtyřválec musíš umět využít...je to masakr..tam se děje všechno v hrozným fofru! Tam nemas čas se vykecavat s motorkou jak jsi nam tady popisoval Pokud špatně podřadíš a nemáš antihop tak ten kopanec dostaneš taky a letíš..tohle není doména V2.Nutí tě pořád a pořád posunovat hranici svých možností.Přiletíš do zatáčky s vytočeným čtyřválcem,kopneš tam jeden dolů a hned full gas...nikdo tě nedožene Huba od ucha k uchu a tak mi tady nikdo nevykladejte neco o nude nebo že motorka jede sama.To muze napsat jedine idiot s mindrakem!
Naposledy editováno 26.11.2009 10:24:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
Pastell>DaliboRR> Kdo se tady po motorkářích pohybuje dávno poznal,že zamindrakovyny idiot si tady ty. Já prosazuju Ducati mát tu značku moc rád,ale že bych někomu záviděl japonský 4V nenech se vysmát
No od tebe to sedí...ty jsi tady na Ostravsku znamý dost Mám pár kamošu z Rychvaldu a Bohumína.Ve spoustě mých příspěvku je humor a nadhled...to ty nevidíš..tvůj problém.
Pastell>ReznikCZ> Já jsem se něco najezdil na přítelčině 636 a jo pro holku je to fajn dokonce mi na dalnici ujede tet budem montovat ladaček, protože neslyší motor jak se jdem spolu projet
Já teda vždycky když vlezu na Japonce v serii(až na výjimky) tak si všimnu že to nebrzdí hrůza! Ale jezdí to velice precizně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
DaliboRR>Přiletíš do zatáčky s vytočeným čtyřválcem,kopneš tam jeden dolů a hned full gas...nikdo tě nedožene Huba od ucha k uchu a tak mi tady nikdo nevykladejte neco o nude nebo že motorka jede sama.To muze napsat jedine idiot s mindrakem!
1. musíš podřadit jelikož 4V v nízkých otáčkách nejede (samo že až na výjímky).
2. Když přiletíš do zatáčky tak tě opracdu nikdo nedožene jen 2V (5000ot) s brzdami Brembo v základu na výjezdu tě ten 2V s čtvrtinou otáček zase předjede protože vyšší krouťák ve spodu a úsměv od ucha nad ucho
1100Virago>Pastell: Pochopte už, že existuje podstatná množina lidí (a řekl bych, že jich bude víc než polovina), kteří se prostě nechtějí za každou cenu prát s motorem a podvozkem své motorky. Toho by si stejně nejvíce užili na Jawě. Že jako výzvu berou silnici, ne svůj vlastní stroj.
Tohle říká i můj kámoš jezdí po Praze jako Messenger
Ale je pravda že většina řeší spolehlivost a je jim jedno jak to jede tady na foru je toho plno viz rady při koupy motky
Naposledy editováno 26.11.2009 10:59:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
ReznikCZ>1. musíš podřadit jelikož 4V v nízkých otáčkách nejede (samo že až na výjímky).
2. Když přiletíš do zatáčky tak tě opracdu nikdo nedožene jen 2V (5000ot) s brzdami Brembo v základu na výjezdu tě ten 2V s čtvrtinou otáček zase předjede protože vyšší krouťák ve spodu a úsměv od ucha nad ucho
Toto ovšem platí např. pro 848ku a něakou Ř600ku..Když vemu svoji motorku proti Ř4ce litru do 8tis otáček si nemáme co závidět, pak už ztrácím parník a jelikož mám a vždy budu na V2ce mít nadváhu je v teoretické rovině nemožné abych Ř4ku předjel a zamával jí..Druhá věc je část praktická a schopnosti pilota..
edit: srovnávám se stejně přibližně starýma modelama
Naposledy editováno 26.11.2009 11:00:16
..Roko..>Toto ovšem platí např. pro 848ku a něakou Ř600ku..Když vemu svoji motorku proti Ř4ce litru do 8tis otáček si nemáme co závidět, pak už ztrácím parník a jelikož mám a vždy budu na V2ce mít nadváhu je v teoretické rovině nemožné abych Ř4ku předjel a zamával jí..Druhá věc je část praktická a schopnosti pilota..
Tak mám vyzkoušeno s okruhu . . .Ano srovnávám supersporty a 848 je dokonce lehčí než GSX-R
ovšem žádná výjímka není ani u supersportů Litry vs 1198 nebo RC 8
Naposledy editováno 26.11.2009 11:02:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
Když jsem někde na sraze pobavíme se popijem a vyjíždku jedem stejně spolu a tak aby každý stíhal a takovým to debatám se tak akorát zasmějem.
Může mě akorát nasrat jak mezi kolonou 40 motorek jedoucí ze zakončení sezony začnou litat kluci co jsem viděl poprve vživotě na hustokrutych R1 po zadech mezi nama. A potom kolegovi při prodeji TL1000R řekne to jede na dvojku jen 180 to neni nic pro mě.........
Pastell>Stejně bando ono já v tom vidim jen jeden problém tato debata se vždy strhne když k jakému koliv příspěvku někdo napíše ty máš ducati hujdu nebo Buell je stejně mrdka tak at klidne zkrachuje. Potom se ti ostatní snaží si tu svoji ospravedlnit a spousta lidí nad tím jen kroutí hlavou a nenapíší.
Když jsem někde na sraze pobavíme se popijem a vyjíždku jedem stejně spolu a tak aby každý stíhal a takovým to debatám se tak akorát zasmějem.
Může mě akorát nasrat jak mezi kolonou 40 motorek jedoucí ze zakončení sezony začnou litat kluci co jsem viděl poprve vživotě na hustokrutych R1 po zadech mezi nama. A potom kolegovi při prodeji TL1000R řekne to jede na dvojku jen 180 to neni nic pro mě.........
Všechno je o lidech jednotlivcích . . .100 hlav 98 názorů tak to je, bylo a bude. Každej si svojí mašinu koupil z nějakýho důvodu a ostatní to tak musí brát a nemají právo mu do toho kecat.
Naposledy editováno 26.11.2009 11:09:32
Pastell>Stejně bando ono já v tom vidim jen jeden problém tato debata se vždy strhne když k jakému koliv příspěvku někdo napíše ty máš ducati hujdu nebo Buell je stejně mrdka tak at klidne zkrachuje. Potom se ti ostatní snaží si tu svoji ospravedlnit a spousta lidí nad tím jen kroutí hlavou a nenapíší.
Když jsem někde na sraze pobavíme se popijem a vyjíždku jedem stejně spolu a tak aby každý stíhal a takovým to debatám se tak akorát zasmějem.
Může mě akorát nasrat jak mezi kolonou 40 motorek jedoucí ze zakončení sezony začnou litat kluci co jsem viděl poprve vživotě na hustokrutych R1 po zadech mezi nama. A potom kolegovi při prodeji TL1000R řekne to jede na dvojku jen 180 to neni nic pro mě.........
Njn stím moc neuděláš..Už jsem to taky řešil proč každej čumí kolik to má koní a na jakej kvalt to jede 300sta, proto jsem to vyřešil VTR jede to na naše silnice dost ,ale nemusím si srát do kalhot jak moc silný to je..pro mě ideální kompromis..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
ReznikCZ>1. musíš podřadit jelikož 4V v nízkých otáčkách nejede (samo že až na výjímky).
2. Když přiletíš do zatáčky tak tě opracdu nikdo nedožene jen 2V (5000ot) s brzdami Brembo v základu na výjezdu tě ten 2V s čtvrtinou otáček zase předjede protože vyšší krouťák ve spodu a úsměv od ucha nad ucho
1.Ale já tam píšu "kopneš jeden dolů"
2.Tohle je o pilotovi a neplatí pro moderní čtyřválce
Já mám sice starší Ř4,ale že by mě kluci na V2 na výjezdu předjeli to ani náhodou.Stačí ten čtyřválec držet ve správných otáčkách a na rovince už mě nedoženou Ale je fakt,že mě tím duněním někdy pěkně serou
2 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !
[img] jestli mas RR co mas v profilu, tak toho se udrzim celkem snadno i na motor... naky "nestihani" sem jeste u zadneho 900RR nezazil...
Naposledy editováno 26.11.2009 11:27:17
DaliboRR>1.Ale já tam píšu "kopneš jeden dolů"
2.Tohle je o pilotovi a neplatí pro moderní čtyřválce
Já mám sice starší Ř4,ale že by mě kluci na V2 na výjezdu předjeli to ani náhodou.Stačí ten čtyřválec držet ve správných otáčkách a na rovince už mě nedoženou Ale je fakt,že mě tím duněním někdy pěkně serou
serou jo? 4V je jak formule (ten zvuk)
Já jsem schválně nic nenapsal jelikož na dvouválu kolikrát ani podředit nemusíš . .A jak jsem psal: Vyzkoušeno z okruhu . . .mám pomalejší zatáčku jelikož si na 2V ještě zvykám ale na brzdy a na výjezdu nemá GSX-R 600 a 750 šanci a litry ty jsou už jinde s výkonem
a myslím že za moderní čtyřhrn se dá považovat do dvou let stáří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
[img] kámo tohle je hóóódně laciný a tvé pověsti tady nedůstojný.Vytáhneš tady duknu o kterých tvrdím,že patří po stránce desingu ke špici,ale já ti stejně odpovím,že mě se víc líbí můj fároš.Proto ho mám.
edit: Já jezdil i TLR a můžu ti s čistým svědomím říct,že se svojím RR jsem jejího majitele předjel kdykoliv.A že by to byl nějakej šnek to zase ne.To je totiž tak natěsno,že většinou rozhoduje jen větší odvaha to tam poslat.
Naposledy editováno 26.11.2009 11:32:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
assassin>dalibor: no nam se proste V2 libi tak nam to neber... hele muzes dat treba fotku farose a naky yamahy z roku 97 a porovnat s timhle:
[img] jestli mas RR co mas v profilu, tak toho se udrzim celkem snadno i na motor... naky "nestihani" sem jeste u zadneho 900RR nezazil...
Jaký se používá slovo, když vidíš fotku a slintáš úžasem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
DaliboRR>No kámo tohle je hóóódně laciný a tvé pověsti tady nedůstojný.Vytáhneš tady duknu o kterých tvrdím,že patří po stránce desingu ke špici,ale já ti stejně odpovím,že mě se víc líbí můj fároš.Proto ho mám.
no vzdyt sem jen dal fotku 4valce jakej se libi me.. nikomu to nevnucuju... a ctyrvalce z te doby jsou na silnici srovnatelne nebo horsi... GSXR750,900RR i zx9r okolo roku 97 sem vsechny jezdil a meli je sveho casu kamosi a jsou bud stejne rychly nebo pomalejsi nez ty litrovy V2
od te doby sel vyvoj jinam no... ale myslim ze ta 1098 jde zase srovnavat se soucasnejma litrama.. pokud jako "nejdulezitejsi parametr" neurcim top speed....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
ReznikCZ>Jaký se používá slovo, když vidíš fotku a slintáš úžasem?
¨Honda?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
assassin>no vzdyt sem jen dal fotku 4valce jakej se libi me.. nikomu to nevnucuju... a ctyrvalce z te doby jsou na silnici srovnatelne nebo horsi... GSXR750,900RR i zx9r okolo roku 97 sem vsechny jezdil a meli je sveho casu kamosi a jsou bud stejne rychly nebo pomalejsi nez ty litrovy V2
od te doby sel vyvoj jinam no... ale myslim ze ta 1098 jde zase srovnavat se soucasnejma litrama.. pokud jako "nejdulezitejsi parametr" neurcim top speed....
4válce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
DaliboRR>¨
Honda?
těsně vedle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
ReznikCZ>těsně vedle
Aha...tak to už pak nevím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Erik Buell je opět zpět !
DaliboRR>Aha...tak to už pak nevím
Trefil si špatnej světadíl
za prvé to byla krása a za druhé Ducati pi*o
Naposledy editováno 26.11.2009 11:51:43
1 reakcí na tento příspěvek Erik Buell je opět zpět !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Náhradní díly na motocykly Buell Buell XB12R Firebolt, Buell X1, Buell XB12S Lightnin... | Apo-Rider | 10 | 26.1.2023 v 20:39 Apo-Rider |
Buell servisák/znalec Ostrava Buell 1125 R | xtmon | 0 | 9.10.2018 v 23:34 xtmon |
Buell 1125 R Buell 1125 R | mmme | 5 | 31.12.2015 v 10:03 dewwil |
Servisní manuál k Buell 1125 R/CR Buell 1125 R | Stilo | 2 | 18.10.2014 v 11:01 marnej |
Buell 1125R - průměrna spotřeba ben... Buell 1125 R | misut22 | 26 | 9.12.2013 v 20:51 dewwil |