bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z polo na plnou
22.11.2009 v 20:40
Zdravím,

lze přejít z polosyntetiky na plnou bez nějakých výplachů apod. Jde o to, že mi doted lili v servisu Motex 10W40 (polo) a ted si budu olej menit sam a dám tam shell advance 4T 10W40 a ten je plná syntetika.


Naposledy editováno 22.11.2009 20:41:44
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Přechod z polo na plnou

23.11.2009 v 20:58 | Nahoru | #31

Láďa s. : nevim jestli je servis Franta z hospody, ale celou dobu mi tam lily plnou a prijde nejakej trumpeta a nalije polo



Že by ten trumpeta věděl co dělá líp než ty a věděl že je úplně jedno jestli je na obalu oleje napsaný "polosyntecký" nebo "syntetický"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z polo na plnou

24.11.2009 v 08:16 | Nahoru | #32

PATYs.....>boj to není... řeknu jen,že pokud máš v motoru polo syntetiku,a lyl si jí tam furt.. vytvoří se carbon,, ten se usadí,a jezdíš,,vše v poho..Horší je,když tam z pola,naleješ plnou, protože plná, Ti ten carbon,už usazenej nenechá, rozspustí se,na malý částečky,a pak sou zasraný všeljaký otvůrky pro mazaní kliky,a podobně.... časem tam eště olej projde,ale potom?, může a nemusí určitě bych nic nevymýval,a nalil tam to,co tam bylo... a nebo si dělej co chceš..a pak breč. Já ti na otázku odpověděl



Přesně tak, plnou syntetikou motor akorát dokurvíš. Už jsem jich viděl dost. Je to nesmyslné vyhazování peněz, pokud tam nebyla od začátku.

Přechod z polo na plnou

24.11.2009 v 08:49 | Nahoru | #33
Polosyntetika vytváří karbon a plná ho rozpouští
No páni olejáři by z vás teda radost neměli To nemyslíte snad ani vážně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z polo na plnou

24.11.2009 v 09:27 | Nahoru | #34

MilanR1: Přesně tak, plnou syntetikou motor akorát dokurvíš. Už jsem jich viděl dost. Je to nesmyslné vyhazování peněz, pokud tam nebyla od začátku.


Další, kdo udržuje naživu dávno padlý mýtus. Lidi, už nejsou 70. léta!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z polo na plnou

24.11.2009 v 09:46 | Nahoru | #35

1100Virago>Další, kdo udržuje naživu dávno padlý mýtus. Lidi, už nejsou 70. léta!



Svata pravda, lidi stale melou hovadiny dokola, pletou si M6A a M6AD

(reakce na) Přechod z polo na plnou

24.11.2009 v 11:35 | Nahoru | #36

dedek new>Svata pravda, lidi stale melou hovadiny dokola, pletou si M6A a M6AD



Někteří lidi ani neumí číst a pletou dvě věci. Nedávno jsem kamošovi psal že do motorky liju Motul, a on na to: "Proboha Mogul? vždyť to se lilo do starých škodovek, to je pěkná sračka"..

Co na to říct pak už chápu ty nikdy nekončící diskuze o olejích

(reakce na) Přechod z polo na plnou

24.11.2009 v 12:48 | Nahoru | #37

Stráťa>Mazivářské mýty 3 - minerál, polosyntetika, syntetika

Krásně to ten náš vš učitel shrnul
hudyx> tady si můžeš o olejích počíst až ti bude lupat za ušima

Naposledy editováno 24.11.2009 12:49:48

Přechod z polo na plnou

24.11.2009 v 16:43 | Nahoru | #38
vy tam lejete volej? mne rikali ze to jezdi na benzin!

Přechod z polo na plnou

24.11.2009 v 17:01 | Nahoru | #39
Ale prd, carbon je matroš třetího tisíciletí a je kurevsky drahej, buďte rádi že ho tam máte

4 reakcí na tento příspěvek Přechod z polo na plnou

24.11.2009 v 19:19 | Nahoru | #40
No ja nevim, nebudu se tady hadat o karbonu a pod, ale pokud vim, tak plna je 5W40
polo je 10W40
mineral 15W40
takze jestli se v uvodu ptas jestli mas lit 10W40 nebo 10W40, tak je to uplne jedno , oboji je totiz to stejny!!! POLOSYNTETIKA A je jedno co to je za vyrobce.

(reakce na) Přechod z polo na plnou

24.11.2009 v 19:35 | Nahoru | #41
Roman X> Další mýtus a přežitek...

(reakce na) Přechod z polo na plnou

24.11.2009 v 19:51 | Nahoru | #42
Roman X> Tak tohle už jsi přehnal skoro moc.

(reakce na) Přechod z polo na plnou

24.11.2009 v 21:46 | Nahoru | #43

Roman X>No ja nevim, nebudu se tady hadat o karbonu a pod, ale pokud vim, tak
plna je 5W40
polo je 10W40
mineral 15W40



tohle vůbec není pravda!!!

např. 10W40 může být jak "polosyntetika" (např. Motul 5100) tak i "plná" např. Motul 300V

Naposledy editováno 24.11.2009 21:47:14

Přechod z polo na plnou

25.11.2009 v 10:09 | Nahoru | #44
Teda "fundované" řeči některých tady, to sou fakt perly...
A lejt do yukiny s obstarožnim motorem plnou syntetiku mi přijde jako totální blbost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z polo na plnou

25.11.2009 v 11:10 | Nahoru | #45
Roman X: Proboha, prostuduj si nejdříve tady uvedené odkazy na stránku oleje.cz! Protože takhle ze sebe jen děláš excelentního... ...neználka

(reakce na) Přechod z polo na plnou

25.11.2009 v 11:51 | Nahoru | #46
1100Virago> mně spíš přišlo, že si dělá srandu.

(reakce na) Přechod z polo na plnou

25.11.2009 v 12:13 | Nahoru | #47
1100Virago> Přesně takovýhle lidi se u pivka tvářej jako největší odborníci a proto se mýty šířej pořád a pořád dál

3 reakcí na tento příspěvek Přechod z polo na plnou

25.11.2009 v 14:03 | Nahoru | #48
sice viskozitní rozsah nic neříká o výrobní technologii, RomanX je mimo, přesto ale 5W40 nebo 10W50 se z trilobitů vylisuje těžko, stejně tak 10W30 nevím v plné syntetice kde koupit

(reakce na) Přechod z polo na plnou

25.11.2009 v 14:17 | Nahoru | #49

Jurawood>sice viskozitní rozsah nic neříká o výrobní technologii, RomanX je mimo, přesto ale 5W40 nebo 10W50 se z trilobitů vylisuje těžko, stejně tak 10W30 nevím v plné syntetice kde koupit



10W-30 v plné syntetice se prodává například (Castrol Power 1 Racing 4T 10W-30).

Přechod z polo na plnou

25.11.2009 v 14:55 | Nahoru | #50
Přijde mi to zbytečný, ale pokud do toho chceš jít, tak jdi, vyplachovat nemusíš, aditiva, který rozpouštějí případný usazeniny / nebo zabraňující jejich tvorbě se do olejů dávaj už hóódně let, takže tuhle fámu z doby š120 už můžeš zapomenout..

(reakce na) Přechod z polo na plnou

25.11.2009 v 15:41 | Nahoru | #51

PATYs.....>boj to není... řeknu jen,že pokud máš v motoru polo syntetiku,a lyl si jí tam furt.. vytvoří se carbon,, ten se usadí,a jezdíš,,vše v poho..Horší je,když tam z pola,naleješ plnou, protože plná, Ti ten carbon,už usazenej nenechá, rozspustí se,na malý částečky,a pak sou zasraný všeljaký otvůrky pro mazaní kliky,a podobně.... časem tam eště olej projde,ale potom?, může a nemusí určitě bych nic nevymýval,a nalil tam to,co tam bylo... a nebo si dělej co chceš..a pak breč. Já ti na otázku odpověděl



Picovina

Přechod z polo na plnou

25.11.2009 v 20:27 | Nahoru | #52
Pěkná směs bludů!
Krom Viraga a spol,kteří vědí,co píší, se tu objevily snad všechny mýty,co kolem olejů běží! Dobře jsem si početl,a ještě více nasmál!

Naposledy editováno 25.11.2009 20:29:03

(reakce na) Přechod z polo na plnou

25.11.2009 v 21:03 | Nahoru | #53

Jurawood>sice viskozitní rozsah nic neříká o výrobní technologii, RomanX je mimo, přesto ale 5W40 nebo 10W50 se z trilobitů vylisuje těžko, stejně tak 10W30 nevím v plné syntetice kde koupit

Nepodceňuj chemii ta dokáže v tomhle oboru udělat cokoliv z čehokoliv, je to vždycky jen otázka nákladů jesi se to vyplatí nebo nevyplatí...

(reakce na) Přechod z polo na plnou

25.11.2009 v 21:34 | Nahoru | #54
jo a mimochodem, syntetickej olej se dělá take z těch trilobitů, ale má polymerní strukturu takže je ta výroba trochu náročnější...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
trubka vzduchu Yuki Sport 125 Onicek_24 4 12.12.2023 v 12:09 hondaman1
bubnová zadní brzda Yuki Sport 125 Onicek_24 17 28.6.2023 v 11:40 callowsick
motor nejde do otáček Yuki Sport 125 Onicek_24 10 17.5.2023 v 05:40 Onicek_24
ventilový rozvod Yuki Sport 125 Onicek_24 11 4.5.2023 v 18:24 Medved
elektrika, kostra Yuki Sport 125 Onicek_24 4 3.5.2023 v 16:42 combust


TOPlist