lze přejít z polosyntetiky na plnou bez nějakých výplachů apod. Jde o to, že mi doted lili v servisu Motex 10W40 (polo) a ted si budu olej menit sam a dám tam shell advance 4T 10W40 a ten je plná syntetika.
Naposledy editováno 22.11.2009 20:41:44
Láďa s. : nevim jestli je servis Franta z hospody, ale celou dobu mi tam lily plnou a prijde nejakej trumpeta a nalije polo
Že by ten trumpeta věděl co dělá líp než ty a věděl že je úplně jedno jestli je na obalu oleje napsaný "polosyntecký" nebo "syntetický"?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z polo na plnou
PATYs.....>boj to není... řeknu jen,že pokud máš v motoru polo syntetiku,a lyl si jí tam furt.. vytvoří se carbon,, ten se usadí,a jezdíš,,vše v poho..Horší je,když tam z pola,naleješ plnou, protože plná, Ti ten carbon,už usazenej nenechá, rozspustí se,na malý částečky,a pak sou zasraný všeljaký otvůrky pro mazaní kliky,a podobně.... časem tam eště olej projde,ale potom?, může a nemusí určitě bych nic nevymýval,a nalil tam to,co tam bylo... a nebo si dělej co chceš..a pak breč. Já ti na otázku odpověděl
Přesně tak, plnou syntetikou motor akorát dokurvíš. Už jsem jich viděl dost. Je to nesmyslné vyhazování peněz, pokud tam nebyla od začátku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z polo na plnou
MilanR1: Přesně tak, plnou syntetikou motor akorát dokurvíš. Už jsem jich viděl dost. Je to nesmyslné vyhazování peněz, pokud tam nebyla od začátku.
Další, kdo udržuje naživu dávno padlý mýtus. Lidi, už nejsou 70. léta!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z polo na plnou
1100Virago>Další, kdo udržuje naživu dávno padlý mýtus. Lidi, už nejsou 70. léta!
Svata pravda, lidi stale melou hovadiny dokola, pletou si M6A a M6AD
dedek new>Svata pravda, lidi stale melou hovadiny dokola, pletou si M6A a M6AD
Někteří lidi ani neumí číst a pletou dvě věci. Nedávno jsem kamošovi psal že do motorky liju Motul, a on na to: "Proboha Mogul? vždyť to se lilo do starých škodovek, to je pěkná sračka"..
Co na to říct pak už chápu ty nikdy nekončící diskuze o olejích
Stráťa>Mazivářské mýty 3 - minerál, polosyntetika, syntetika
Krásně to ten náš vš učitel shrnulhudyx> tady si můžeš o olejích počíst až ti bude lupat za ušima
Naposledy editováno 24.11.2009 12:49:48
4 reakcí na tento příspěvek Přechod z polo na plnou
polo je 10W40
mineral 15W40
takze jestli se v uvodu ptas jestli mas lit 10W40 nebo 10W40, tak je to uplne jedno , oboji je totiz to stejny!!! POLOSYNTETIKA A je jedno co to je za vyrobce.
Roman X>No ja nevim, nebudu se tady hadat o karbonu a pod, ale pokud vim, tak
plna je 5W40
polo je 10W40
mineral 15W40
tohle vůbec není pravda!!!
např. 10W40 může být jak "polosyntetika" (např. Motul 5100) tak i "plná" např. Motul 300V
Naposledy editováno 24.11.2009 21:47:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z polo na plnou
3 reakcí na tento příspěvek Přechod z polo na plnou
Jurawood>sice viskozitní rozsah nic neříká o výrobní technologii, RomanX je mimo, přesto ale 5W40 nebo 10W50 se z trilobitů vylisuje těžko, stejně tak 10W30 nevím v plné syntetice kde koupit
10W-30 v plné syntetice se prodává například (Castrol Power 1 Racing 4T 10W-30).
PATYs.....>boj to není... řeknu jen,že pokud máš v motoru polo syntetiku,a lyl si jí tam furt.. vytvoří se carbon,, ten se usadí,a jezdíš,,vše v poho..Horší je,když tam z pola,naleješ plnou, protože plná, Ti ten carbon,už usazenej nenechá, rozspustí se,na malý částečky,a pak sou zasraný všeljaký otvůrky pro mazaní kliky,a podobně.... časem tam eště olej projde,ale potom?, může a nemusí určitě bych nic nevymýval,a nalil tam to,co tam bylo... a nebo si dělej co chceš..a pak breč. Já ti na otázku odpověděl
Picovina
Jurawood>sice viskozitní rozsah nic neříká o výrobní technologii, RomanX je mimo, přesto ale 5W40 nebo 10W50 se z trilobitů vylisuje těžko, stejně tak 10W30 nevím v plné syntetice kde koupit
Nepodceňuj chemii ta dokáže v tomhle oboru udělat cokoliv z čehokoliv, je to vždycky jen otázka nákladů jesi se to vyplatí nebo nevyplatí...Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Názor na karburátor Nibbi Yuki Sport 125, Jincheng JC 125 17 B | Airone | 4 | 9.5.2024 v 21:57 Airone |
trubka vzduchu Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 4 | 12.12.2023 v 12:09 hondaman1 |
bubnová zadní brzda Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 17 | 28.6.2023 v 11:40 callowsick |
motor nejde do otáček Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 10 | 17.5.2023 v 05:40 Onicek_24 |
ventilový rozvod Yuki Sport 125 | Onicek_24 | 11 | 4.5.2023 v 18:24 Medved |