globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řidičák na moto od 24 let
 
20.11.2009 v 08:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

25.11.2009 v 21:20 | Nahoru | #1

boban01>Cosmogagy> Taky pravda...ale i tak...je jedno jestli někoho sestřelím na gs 500 bo třeba cbr1000rr...


Jenže na gs 500 je daleko menší pravděpodobnost, že se to přihodí. Jaké vidíš při nehodách rozflákané motorky? Do 5-ti set? Houbec! Naprostá většina jsou silné stroje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řidičák na moto od 24 let

25.11.2009 v 22:36 | Nahoru | #2

kov>Jenže na gs 500 je daleko menší pravděpodobnost, že se to přihodí. Jaké vidíš při nehodách rozflákané motorky? Do 5-ti set? Houbec! Naprostá většina jsou silné stroje.



I na gs 500 můžeš mít nehodu, ale následky nejsou tak hrozné v porovnání s následky nehod silných motorek. Opravdu zde není možné tvrdit, že je to jen vinou přípravy v AŠ. Je to souhra všech možných okolností, ale hlavní je nezodpovědnost mnohých z těch, co na takových strojích jezdí. Je jedno, jestli jedou na silné motorce nebo v silném autě. Pokud tito často nezkušení řidiči jedou jako blázni, tak je nehoda na spadnutí. Zvlášť, když si pletou normální silnici se závodní drahou.

Příprava v AŠ je jen prvním článkem ve výchově řidičů, následovat musí další prvky, které motivují řidiče k tomu, aby dodržovali předpisy a chovali se především ukázněně. Jsou jistě cesty, jak nastavit systém přípravy (vícestupňová příprava, řidičák na zkoušku ap.), ale to by to museli mít zájem ti úředníci a poslanci zavést. Dalším stupněm je pak dohled nad provozem. Ale to už je jiná kapitola, i zde na foru se najde hodně těch, co tvrdí, že kontroly policie na silnicích jsou metody policejního státu. Ale opak je pravdou, jen by ty kontroly měly být účelné a systémové se zaměřením na nebezpečná místa.

Já jsem přesvědčen, že by každý řidič měl začít sám u sebe, jen se podívejme, co se stává např. v kolonách - řidiči jsou z nich nervozní, nevěnují ozornost řízení a pak vznikají další komplikace.

A to nesmím opomenout kvalitu našich silnic. Ta je hrozná ve srovnání se silnicemi např. v Rakousku či Německu. Ale to asi my moc neovlivníme.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist