globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Historie Fireblada
zdravim, v nejakym casopise (tusim ze supermoto, ale dost mozna se pletu) vysel nekdy loni (ale zase to nevim presne) clanek o historii fireblada, s jeho vyvojovyma generacema apod.. nevite nekdo o co se presne jedna, popr nemate to doma a nenaskenovali byste mi to?? nebo nemate odkaz na podobny clanek nekde na netu, klidne v anglictine??

1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

20.11.2009 v 10:36 | Nahoru | #31
cbr 900rr 96-97 spotřeba při pile nešla přes 7 litrů..luxus

(reakce na) Historie Fireblada

20.11.2009 v 10:50 | Nahoru | #32

gsx goes to cbr>cbr 900rr 96-97 spotřeba při pile nešla přes 7 litrů..luxus

tak to je super 98-99 ma stejny motor, takze s nejvetsi pravdepodobnosti to bude stejny, a mozna jeste diky asi o kousek lepsi aerodynamice a ctyrem kilum dole i o pul deci mensi (joke )

1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

20.11.2009 v 11:25 | Nahoru | #33
zdarec kámoš ted prodava sveho faroše znam ho dobře a je to super mašina a docela se na ni nadřel a dava ji i za dobrej peníz...jo a v inzeratu zapoměl dodat že to je model bez omezovače... www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-cbr-900rr-fireblade/honda-cbr-900rr-fireblade-142177.html

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada

20.11.2009 v 11:41 | Nahoru | #34
Lucky-R1> diky za upozorneni, blejd je to krasny ale prece jen, tenhle model beru jen okrajove, nejpravdepodobnejsi je pro mne 98/99 a pokud vyjdou penize tak se budu rozmyslet i nad 00/01.. ale spis to vypada zatim i podle toho co tu bylo receno na tu 98/99...
navic masinu jeste nekupuju ted, ridicak bude pristi rok, tak si myslim ze kdyz nam zacina zima tak je idealni cas na to sbirat informace a ujasnit si presne co vlastne budu kupovat

Historie Fireblada

20.11.2009 v 11:50 | Nahoru | #35
to jo no je dobrý vědět dopředu co člověk chce a zjistit si o tom stroji max informací...

Historie Fireblada

20.11.2009 v 11:52 | Nahoru | #36
Pohodlí pro spolujezdce je srovnatelný - když už jsi jich tolik prohlížel,mohl sis všimnout polohy sedla a stupaček
Spotřeba : když jsem na 929 začínal,spotřeba byla kolem 5ti ve dvou.Až jsem se rozjezdil a začal jí řádně vytínat,šlo to přes deset sólo. Pak sem to naštěstí rozmlátil,jinak by mě to sežralo
To vše bylo s KNkem a otevřeným výfukem.

Historie Fireblada

20.11.2009 v 12:10 | Nahoru | #37

1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

20.11.2009 v 12:29 | Nahoru | #38
jinak já toho svýho dolakuju a je taky na prodej.. koupil sem 1000rr a na dva fároše není místo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada

20.11.2009 v 12:33 | Nahoru | #39

gsx goes to cbr>jinak já toho svýho dolakuju a je taky na prodej.. koupil sem 1000rr a na dva fároše není místo



chtelo by to aspon fotku, nejaky info a treba cenu a skoda ze ho neprodavas az pristi rok v lete, nebo spis ke konci leta

Historie Fireblada

20.11.2009 v 13:03 | Nahoru | #40
jj, 98 se mi vzdy libila... ta se schvaluje :)

Historie Fireblada

20.11.2009 v 13:47 | Nahoru | #41

(reakce na) Historie Fireblada

20.11.2009 v 17:37 | Nahoru | #42
Cosmogagy> Tak zkusím ze svého archivu
1998 Motor:Písty opatřeny vrstvou grafitu
vložky válců z metalického kompozitního materiálu
na spojce 8 lamel místo 10
modifikována velikost podtlakového šoupátka
výkon zvýšen na 130 k
rám, vidlice i kyvka zesíleny
hmotnost snížena o 2 kg na 180 kg
nová kapotáž, pod světlometem přibyl jeden průduch, v podsedlové části naopak
jeden ubyl
držák kapotáže změnil tvar, je z nebarveného hliníku
přístrojový panel obohacen o dig. displej
př. brzdové kotouče o průměru 310 mm
rozteč tlumičů př. vidlice se změnila o 10 mm
jiná zpětná zrcátka
více zapuštěné uchycení stupaček
2000 Motor:změněno vrtání a zdvih (74 x 54 mm)
upravena hlava válců
větší ventily
duté vačkové hřídele
palivo vstřikováno do sacího potrubí
kované písty
výfuková přívěra (H-TEV)
kratší motorová skříň
regulace v sac. a výf. traktu (H-VIX, klapka měří množství nasávaného vzduchu
a šoupátko spojuje či odděluje podle provozní situace sběrné potrubí)
výkon zvýšen na 152 k
Podvozek:kyvná vidlice prodloužena o 20 mm
př. vidlice USD průměr nosné trubky 43 mm
př. kolo 17", kotouče 330 mm
zdvih zad. odpružení 135 mm
třípaprsková kola
nádrž o 10 mm nižší a 40 mm kratší
větší sedlo
spuštění motoru pouze orig klíčem se systémem H.I.S.S.
světlomet s třemi žárovkami H 7
výfukové svody s titanu
hmotnost 170 kg
výška sedla 815 mm

Vše čerpáno z časopisu Motocykl 2,3,8/98, 3,8/99 3,8/00 a Supermoto 4/98 a 12/99
A pro šťouraly: nikdo není dokonalý a při přepisu se lze seknout ale snažil jsem se .

Historie Fireblada

20.11.2009 v 19:53 | Nahoru | #43
Makám na svých stránkách o Fireblade 97 Tak mrkni,průběžně je doplňuji a tak budu vděčný za každé další informace o téhle skvělé motorce.

Historie Fireblada

20.11.2009 v 20:21 | Nahoru | #44
Něco málo je tady
[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada

20.11.2009 v 22:09 | Nahoru | #45
Cosmogagy> ať už koupíš jakéhokoli Faryka, budeš spokojený. Pokud nějak zásadně neřešíš vzhled, tak se výborně svezeš i na starších ročnících. A na kecy typu "jedině ..., protože všechno ostatní je shit" se vykašli zvysoka, protože pokud jsi šikula a nemáš v rukách a v gatích nasráno, s leckterou mladší vytuněnou máňou si vytřeš výfukový otvor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada

21.11.2009 v 12:47 | Nahoru | #46

Cosmogagy>Lucky-R1> diky za upozorneni, blejd je to krasny ale prece jen, tenhle model beru jen okrajove, nejpravdepodobnejsi je pro mne 98/99 a pokud vyjdou penize tak se budu rozmyslet i nad 00/01.. ale spis to vypada zatim i podle toho co tu bylo receno na tu 98/99...
navic masinu jeste nekupuju ted, ridicak bude pristi rok, tak si myslim ze kdyz nam zacina zima tak je idealni cas na to sbirat informace a ujasnit si presne co vlastne budu kupovat



pokud ti můžu poradit tak jdi určitě do 00-01 - starší modeli jsou sice nádherný ale střik je střik a výkon je uplně někde jinde.. měl jsem 929 tak trochu závodničku a musim říct že ta motorka mě vzala za srdce.. jak na běžný ježdění tak na kalup na dráze byla perfetkní.. parádní motor a hlavně brzdy.. nechalo si na ní i slušně cestovat, dát porci 200-300 km při dlešim výletě zádnej problém.. na dnešní dobu je to takovej kompromis.. a dají se sehnat už za hodně pěkný peníze..
více info o mojí ex 929rr najdeš tady nebo u mě na webu

(reakce na) Historie Fireblada

21.11.2009 v 14:39 | Nahoru | #47

Corela91>pokud ti můžu poradit tak jdi určitě do 00-01 - starší modeli jsou sice nádherný ale střik je střik a výkon je uplně někde jinde.. měl jsem 929 tak trochu závodničku a musim říct že ta motorka mě vzala za srdce.. jak na běžný ježdění tak na kalup na dráze byla perfetkní.. parádní motor a hlavně brzdy.. nechalo si na ní i slušně cestovat, dát porci 200-300 km při dlešim výletě zádnej problém.. na dnešní dobu je to takovej kompromis.. a dají se sehnat už za hodně pěkný peníze..
více info o mojí ex 929rr najdeš tady nebo u mě na webu



zdarec, diky moc za radu co se tyce vykonu tak ve spickovym mi relativne staci i 100konova sestka, ale rikam si ze Blade pojede vic odspodu, a taky vic nahore, i kdyz to bude "jen" 98/99... navic je designove perfektni.. tech 20 koni navic u 00/01 si myslim ze jeste dlouhou dobu nevyuziju, okruhovy litani ve velkym zatim taky neplanuju (ale urcite si zajezdit na okruh skocim, to jo )
navic celkem podstatny aspekt, finance budou zhruba tak akorat presne na to abych koupil hezkou 929, ale nezbyde mi pak nic na pripadne opravy, gumy atd.. takze i z tohoto ohledu si myslim ze pro mne bude lepsi koupit levnejsi 98/99 aby mi i neco v kapse zustalo jako rezerva

(reakce na) Historie Fireblada

21.11.2009 v 14:42 | Nahoru | #48

george.cz>Cosmogagy> ať už koupíš jakéhokoli Faryka, budeš spokojený. Pokud nějak zásadně neřešíš vzhled, tak se výborně svezeš i na starších ročnících. A na kecy typu "jedině ..., protože všechno ostatní je shit" se vykašli zvysoka, protože pokud jsi šikula a nemáš v rukách a v gatích nasráno, s leckterou mladší vytuněnou máňou si vytřeš výfukový otvor.



souhlasim s tebou ze se vyborne svezu i na starsich.. mam ted CBR600f rv 96, a na to ze je ji uz 13 let tak je to porad skvely svezeni a umi natrit i novejsi kousky a Faros 98/99 bych rekl ze je podvozkove lepsi nez sestka r96, navic ma podstatne vic koni a jeste k tomu bych rekl ze bude i ovladatelnejsi, vzhledem k tomu lepsimu podvozku a nizsi vaze (jo celkem sem cucel kdyz jsem zjistil ze 98 Faryk vazi min nez sestka toho roku ).. takze pocitam ze si na nem uziju dost a dost

Historie Fireblada

21.11.2009 v 15:16 | Nahoru | #49
Na fároše jsem přesedlal taky z CBR 600F.Měl jsem 95´ a po usednutí na CBR 900RR 97´to bylo peklo Časem si,ale člověk zvykne tak jen ať nejsi zklamaný.Myslím,že ta 929RR by byla lepší.Ten skok z 600F je oproti 900RR daleko výraznější.

1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

21.11.2009 v 16:01 | Nahoru | #50
já měl prvního blada 92ku a na toho jsem skočil z jawy 350 a uplně v pohodě.. toho skoku se neboj, to je to nejmenší když nejsi pako bez rozumu...
u bladů do roku 99 je ještě jeden problem resp. "mínus" a to je 16ka přední kolo s tou šílenou 130kou gumou..
a těch 20koní navíc je jen k dobru.. hlavně střik a karbec je velkej rozdíl... i jízdní vlastnosti, podvozek, bzrdy atd je uplně někde jinde... lepší 10 přišetřit a koupit 929...

nebo jinak kolik chceš dát max za motorku? (nezapomeň si nechat rezervu na servis)

(reakce na) Historie Fireblada

21.11.2009 v 17:52 | Nahoru | #51

Corela91>já měl prvního blada 92ku a na toho jsem skočil z jawy 350 a uplně v pohodě.. toho skoku se neboj, to je to nejmenší když nejsi pako bez rozumu...
u bladů do roku 99 je ještě jeden problem resp. "mínus" a to je 16ka přední kolo s tou šílenou 130kou gumou..
a těch 20koní navíc je jen k dobru.. hlavně střik a karbec je velkej rozdíl... i jízdní vlastnosti, podvozek, bzrdy atd je uplně někde jinde... lepší 10 přišetřit a koupit 929...

nebo jinak kolik chceš dát max za motorku? (nezapomeň si nechat rezervu na servis)



no ja prave pocitam ze vic nez 70 dohromady asi nedam.. a to mi vychazi tak na toho 98-99 s tim ze si necham na servis... 929 se da za to koupit taky, ale s tim ze mi nic na servis nezustane...

jinak teda, skoku vykonoveho se nebojim, myslim ze v hlave nasrano nemam a jdu po kubaturach pekne postupne od padiny pres pullitra a sestku...

2 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

22.11.2009 v 12:25 | Nahoru | #52
nejak se mi to nedari poradne nafotit, ale precist to jde. upozornuju, ze je to z roku 1999...

[url=

[url=

1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

22.11.2009 v 12:48 | Nahoru | #53
tak pokud máš 70 tak jdi do 929 za tyhle peníze už koupíš slušný kousky, a z jara budeš mít z čeho vybírat.. za tyhle peníze chodili celej letošní rok a že někdterý vypadaly fakt parádně.. příští rok to půjde zase o něco dolu.. a i tak lepší jít 3x na víc na brigádu a přividělat bůra kterýho dáš do případnýho srevisu a koupíš si o level vyšší motorku.. i když teď koukám na motoinzercei a některý 98/99 jsou fakt krásný, akortá předražený

(reakce na) Historie Fireblada

22.11.2009 v 12:59 | Nahoru | #54

Corela91>tak pokud máš 70 tak jdi do 929 za tyhle peníze už koupíš slušný kousky, a z jara budeš mít z čeho vybírat.. za tyhle peníze chodili celej letošní rok a že někdterý vypadaly fakt parádně.. příští rok to půjde zase o něco dolu.. a i tak lepší jít 3x na víc na brigádu a přividělat bůra kterýho dáš do případnýho srevisu a koupíš si o level vyšší motorku.. i když teď koukám na motoinzercei a některý 98/99 jsou fakt krásný, akortá předražený



nevim covece, co se tak divam na motoinzerci, tak 929 zacinaji prave okolo tech 70, a pak to jde nahoru... myslis ze je idealni koukat prave na ty uplne nejlevnejsi z nabidky?? aby to nebyly spis vyrachtane sunky, s tim ze treba za 60 koupim 98/99 v super stavu a jeste zustane 10 na opravy??? nebo myslis ze i ty nejlevnejsi 929 za 70k budou v dobrym, prakticky bezinvesticnim stavu??

(reakce na) Historie Fireblada

22.11.2009 v 13:00 | Nahoru | #55
Peacemaker> diky moc

1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

22.11.2009 v 13:16 | Nahoru | #56
heh pod 70 ti prodam mou gsx-r s fungl novym vyfukem, bez nej jeste min. nakoupeny veci na servis. jo, poskrabana. ale takhle se muzem bavit donekonecna, neco si prihodit a koupit lepsi, lepsi... pokud chce neco levnyho a dobryho, tak bych se 98/99 nebo 96/97 vubec nebal. je jich hodne, tusim i Dav u sebe neco ma...

(reakce na) Historie Fireblada

22.11.2009 v 13:22 | Nahoru | #57
Peacemaker> jojo, dav tam dva ma, jednoho 96 za 45tis a jednoho 97 za 60 tisic... mit ty prachy a ridicak ted v ruce tak uz jsem se u nej na toho za 45 byl podivat.. dat 60 za rv97 by se mi uz ale asi nechtelo

jinak s tim tvym Gixxere, mno sice Suza u mne zrovna nevede, ale na fotkach v profilu vypada ta masina dobre, a u tebe bych veril ze je opecovavana a v dobrym stavu takze bych se urcite o tom hodne rozmyslel otazka je kdy bys ji prodaval, a taky co myslis tim fungl novym vyfukem?? jako ladak misto origa? nebo novy origo a popr co je na starym spatny??

edit: a taky by byla otazka jak moc je odrena mne oderky nevadi, na to masina nejezdi, ale jen tak pro info, vis jak

Naposledy editováno 22.11.2009 13:25:27

1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

22.11.2009 v 13:35 | Nahoru | #58



a tady starej inzerat, kterej uz neobnovuju. jsem si rikal, ze za ty prachy si ji radsi necham.

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-gsx-r-1000/suzuki-gsx-r-1000-124710.html

mno ja motorky moc nemyju.


kazdopadne za servis nedavam malo. jezdim. tu motku jsem koupil v unoru/breznu? u dava za 90, fakt pekna. od predchoziho majitele mela vyrablovanej vyfuk, ja jsem ho jeste kus zbrousil (viz fotky), muzu mit novej homologovanej titanovej mivv asi za bura.

toz tak. a co bych delal s penezma? aaale, koupim si ovci kuzi na hrosi sedatko a pojedu na dovcu do turecka/jordanska.

1 reakcí na tento příspěvek Historie Fireblada

22.11.2009 v 13:39 | Nahoru | #59
nevim ale dát 60 za karbecovou oplácanou 98 nebo 65 za 00 je taky rozdíl.. servis budeš dělat na všech motorkách, ale z vlastní zkušenosti je lepší si koupit motorku která má starý jetý věci na výměnu a vše udělat sám než dát na to že olej je měněnej, vidle jsou dělaný, řetěz je novej... řetězovku na 929 koupíš za 3,5t. za 2t. ti prodám jetý měkký gumy, desky, olej stojej prd... a né všechno samo musíš udělat hned.. pokud nebude motorka dobitá, kapoty posvařovaný, motor poběží atd atd tak se ceny 60-70 vůbec neboj, doba je zlá, tyhle ceny už jsou prostě takový.. mám tu kousek kluka a ten si třeba myslí že prodá svoji 01 929 (normální pěknej stav) za 100 .. takže to že něco někde stojí víc neznamená že to co je za míň je špatný...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Historie Fireblada

22.11.2009 v 13:51 | Nahoru | #60
Corela91> mno ja bych prave 60 za 900RR nedal, ani za rv99... tam by u mne byla 55 hranice...

mno vsechno stejne bude zaviset na tom kolik nasetrim, a taky za kolik se mi podari prodat moji sestecku... ale pokud ceny jeste malinko spadnou, tak by to pristi rok mohlo na tu 929 vyjit....

kurna proc se nedelala technika z 929 v kabatku 98/99 to bych byl nejspokojenejsi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist