1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125
Davejar>Cosmogagy> Jo tak YZF 125R možná,ale při tej mej zkurv....výšce musím myslet spíš na enduro.
jenom bacha na ty japonsky odstrkovadla typu WR, XR, XT apod. jsou dost prtavy a podvozek nemaj dimenzovanej na to aby se na tom trosku neco jelo a tvoje vaha by tomu taky moc neprispela... tyhlety japoncici maj savlicky s polovicnim zdvihem tak prumerem nez 2T 125 endura na kterejch se bezne davaj savle 45 - 50 mm se zdvihy kolem 300 mm a vetsinou se daj naladit na vahu jezdce coz je u malejch japonskej endur docela problem, jelikoz vetsinou nedisponujou takovymi moznostmi nastaveni a i nahradni ci progresivni pruziny se do nich dost blbe shanej... za sebe bych doporucil bud KTM EXC, TM EN nebo GasGas EC. z civilnejsich verzi Kawu KMX, Yamu DT, KTM LC2 nebo Aprilii RX a ty sezenes spis starsiho data vyroby...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125
Davejar>Cosmogagy> Jo tak YZF 125R možná,ale při tej mej zkurv....výšce musím myslet spíš na enduro.
vsak jsem psal i o WRku popripade k WR muzes prirovnat treba MZ 125SM.. vsechno pojede s tvoji vahou pres 100 furt, a maximalka bude dost pres 110...
Cosmogagy>vsak jsem psal i o WRku popripade k WR muzes prirovnat treba MZ 125SM.. vsechno pojede s tvoji vahou pres 100 furt, a maximalka bude dost pres 110...
tak tak... můžu potvrdit , jel jsem na slovensko(celková štreka něco kolem 750km) s přítulkou, já 86kg + ona zhruba 55-60kg + asi 25 kg bagáže... takže jsem na ní naložil něco přes 150kilo, a moje cestovka byla 90-95 ... sám jezdím 100-110 a běžně vyjížďka tak 150-200km...
E: samozřejmě do kopců sem 90 nejel, to byla roztočená 4 a maximálně 80 podle stoupání kopce
Naposledy editováno 23.11.2009 16:27:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125
Uvalak>jenom bacha na ty japonsky odstrkovadla typu WR, XR, XT apod. jsou dost prtavy a podvozek nemaj dimenzovanej na to aby se na tom trosku neco jelo a tvoje vaha by tomu taky moc neprispela... tyhlety japoncici maj savlicky s polovicnim zdvihem tak prumerem nez 2T 125 endura na kterejch se bezne davaj savle 45 - 50 mm se zdvihy kolem 300 mm a vetsinou se daj naladit na vahu jezdce coz je u malejch japonskej endur docela problem, jelikoz vetsinou nedisponujou takovymi moznostmi nastaveni a i nahradni ci progresivni pruziny se do nich dost blbe shanej... za sebe bych doporucil bud KTM EXC, TM EN nebo GasGas EC. z civilnejsich verzi Kawu KMX, Yamu DT, KTM LC2 nebo Aprilii RX a ty sezenes spis starsiho data vyroby...
jenze on s tim taky nechce litat po lese ber v uvahu jeho pouziti - dovezt se na treninky, do skoly, do vedlejsi vesnice/mesta... 20km tam, 20 sem.. uz to tu psal... na to je podle mne lepsi bezudrzbovy a nezravy ctyrtakt, nepotrebuje laditelny podvozek ani motorku schopnout vyjet na snezku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125
Uvalak>Cosmogagy> njn, ale stejnak jsou ty pseudoendura polovicni kdyz uz nic jinyho, na to kdyz si kecne tak na tom bude sedet jak na hajzlu vostry endurka maj sedlo kolem 950 mm vysoko coz je hned prijemnejsi. udrzba 4T a 2T vyjde vicemene na stejno kdyz si spocitas co usetris na oleji to das zase za rozvody apod., spotrebu neukecam 2T proste jezdi 2x tolik = zere 2x tolik. je to jedna velka hadanka bejt mu 18 tak mu reknu at si koupi treba KTM LC4, Husku SMR 610 nebo Husibrka 650, ale takhle je to tezky a asi bych si poridil stejne tu EXC 125 a jezdil do skoly lesem
tak na to jeho jezdeni by bylo v 18 spis lepsi nejaky klasicky levny bezudrzbovy endurko, typu KLR650, DR600, XT660, popripade treba z klidnejsich pseudomotardu Hondu FMX nebo to XTcko v motardu a tak, a jeste popripade volit nejaky cestuvnejsi endurko jako Suzu Freewind, Transpika, Pegaso, Bafo F650 apod... mysleno na to jezdeni ktere on tu prezentoval na ktere bude motorku vyuzivat.. nez kupovat nejake ostrejsi endurka jako jsi jmenoval ty.. pac sem pochopil ze stejne z vetsi casti najezdi kilaky po silnicich...
Naposledy editováno 23.11.2009 19:28:37
1 reakcí na tento příspěvek První 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125
ZZilvi>chlapi kolik si veme zavřený DTéčko??
max. kolem 5l, kdyz budes jezdit fakt tuzku tak i min
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125
Uvalak>max. kolem 5l, kdyz budes jezdit fakt tuzku tak i min
jenze aby se s tim takhle prdlal aby mu to zralo 4-4,5, to si uz muze rovnou koupit toho 4T kterej sice bude trochec tocit aby jel stejne jako nezdimany DTcko, ale pojede za 3-3,5 litru kdyz si nekdo kupuje dvoutakt tak by spotrebu moc resit nemel, ne? a pokud resi spotrebu, at jde do 4T
1 reakcí na tento příspěvek První 125
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125
Hlavně kup dobře... s tím WR nebo MZ SM neprohloupíš (jsou i jiné kvalitní motorky, ale nechce se mi to vypisovat a ne o všech mám přečtené recenze...).
Jak něco koupíš, tak to sem pls napiš...
Naposledy editováno 04.01.2010 20:27:23