globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První 125
 
18.11.2009 v 20:37
Ahoj motorkáři.Před 3 tejdny jsem úspěšně udělal papíry na 125.Ated k problému.Hraju profesionálně basketbal,mám 202 cm a 115 Kg.A co ted...Nechci enduro,nechci chopera,chci neco jako Yamaha YZF-R125.Do motorky plánuju investovat cca 90 000 Kč.Oblečení a všechno mám,jen motorku ne.Pokud mi napíšete nějaké rady,budu moc vděčný,mám to na jezdění po měste,krátké výlety,dojíždění na tréninky.Přeju všem mnoho štastně najetých kilometrů.
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

23.11.2009 v 14:30 | Nahoru | #151

Davejar>Cosmogagy> Jo tak YZF 125R možná,ale při tej mej zkurv....výšce musím myslet spíš na enduro.

jenom bacha na ty japonsky odstrkovadla typu WR, XR, XT apod. jsou dost prtavy a podvozek nemaj dimenzovanej na to aby se na tom trosku neco jelo a tvoje vaha by tomu taky moc neprispela... tyhlety japoncici maj savlicky s polovicnim zdvihem tak prumerem nez 2T 125 endura na kterejch se bezne davaj savle 45 - 50 mm se zdvihy kolem 300 mm a vetsinou se daj naladit na vahu jezdce coz je u malejch japonskej endur docela problem, jelikoz vetsinou nedisponujou takovymi moznostmi nastaveni a i nahradni ci progresivni pruziny se do nich dost blbe shanej... za sebe bych doporucil bud KTM EXC, TM EN nebo GasGas EC. z civilnejsich verzi Kawu KMX, Yamu DT, KTM LC2 nebo Aprilii RX a ty sezenes spis starsiho data vyroby...

První 125

23.11.2009 v 14:35 | Nahoru | #152

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

23.11.2009 v 14:46 | Nahoru | #153

Davejar>Cosmogagy> Jo tak YZF 125R možná,ale při tej mej zkurv....výšce musím myslet spíš na enduro.



vsak jsem psal i o WRku popripade k WR muzes prirovnat treba MZ 125SM.. vsechno pojede s tvoji vahou pres 100 furt, a maximalka bude dost pres 110...

(reakce na) První 125

23.11.2009 v 16:20 | Nahoru | #154

Cosmogagy>vsak jsem psal i o WRku popripade k WR muzes prirovnat treba MZ 125SM.. vsechno pojede s tvoji vahou pres 100 furt, a maximalka bude dost pres 110...



tak tak... můžu potvrdit , jel jsem na slovensko(celková štreka něco kolem 750km) s přítulkou, já 86kg + ona zhruba 55-60kg + asi 25 kg bagáže... takže jsem na ní naložil něco přes 150kilo, a moje cestovka byla 90-95 ... sám jezdím 100-110 a běžně vyjížďka tak 150-200km...

E: samozřejmě do kopců sem 90 nejel, to byla roztočená 4 a maximálně 80 podle stoupání kopce

Naposledy editováno 23.11.2009 16:27:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

23.11.2009 v 16:45 | Nahoru | #155

Uvalak>jenom bacha na ty japonsky odstrkovadla typu WR, XR, XT apod. jsou dost prtavy a podvozek nemaj dimenzovanej na to aby se na tom trosku neco jelo a tvoje vaha by tomu taky moc neprispela... tyhlety japoncici maj savlicky s polovicnim zdvihem tak prumerem nez 2T 125 endura na kterejch se bezne davaj savle 45 - 50 mm se zdvihy kolem 300 mm a vetsinou se daj naladit na vahu jezdce coz je u malejch japonskej endur docela problem, jelikoz vetsinou nedisponujou takovymi moznostmi nastaveni a i nahradni ci progresivni pruziny se do nich dost blbe shanej... za sebe bych doporucil bud KTM EXC, TM EN nebo GasGas EC. z civilnejsich verzi Kawu KMX, Yamu DT, KTM LC2 nebo Aprilii RX a ty sezenes spis starsiho data vyroby...



jenze on s tim taky nechce litat po lese ber v uvahu jeho pouziti - dovezt se na treninky, do skoly, do vedlejsi vesnice/mesta... 20km tam, 20 sem.. uz to tu psal... na to je podle mne lepsi bezudrzbovy a nezravy ctyrtakt, nepotrebuje laditelny podvozek ani motorku schopnout vyjet na snezku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

23.11.2009 v 18:08 | Nahoru | #156
Cosmogagy> njn, ale stejnak jsou ty pseudoendura polovicni kdyz uz nic jinyho, na to kdyz si kecne tak na tom bude sedet jak na hajzlu vostry endurka maj sedlo kolem 950 mm vysoko coz je hned prijemnejsi. udrzba 4T a 2T vyjde vicemene na stejno kdyz si spocitas co usetris na oleji to das zase za rozvody apod., spotrebu neukecam 2T proste jezdi 2x tolik = zere 2x tolik. je to jedna velka hadanka bejt mu 18 tak mu reknu at si koupi treba KTM LC4, Husku SMR 610 nebo Husibrka 650, ale takhle je to tezky a asi bych si poridil stejne tu EXC 125 a jezdil do skoly lesem

První 125

23.11.2009 v 18:11 | Nahoru | #157
a nebo si koupit starsi Yamahu DT 125 X (motard) za nakejch treba 50k, zbytek si nechat a koupit si v 18 nebo poradnyho... DTcko je schopny jezdit za 4 na 100 kdyz ho moc nedrtis, coz neni takova katastrofa... sice ma dost mekky tlumice, ale s tim by se snad dalo neco pomoci pruzin a oleje za par korun neco udelat

(reakce na) První 125

23.11.2009 v 19:28 | Nahoru | #158

Uvalak>Cosmogagy> njn, ale stejnak jsou ty pseudoendura polovicni kdyz uz nic jinyho, na to kdyz si kecne tak na tom bude sedet jak na hajzlu vostry endurka maj sedlo kolem 950 mm vysoko coz je hned prijemnejsi. udrzba 4T a 2T vyjde vicemene na stejno kdyz si spocitas co usetris na oleji to das zase za rozvody apod., spotrebu neukecam 2T proste jezdi 2x tolik = zere 2x tolik. je to jedna velka hadanka bejt mu 18 tak mu reknu at si koupi treba KTM LC4, Husku SMR 610 nebo Husibrka 650, ale takhle je to tezky a asi bych si poridil stejne tu EXC 125 a jezdil do skoly lesem



tak na to jeho jezdeni by bylo v 18 spis lepsi nejaky klasicky levny bezudrzbovy endurko, typu KLR650, DR600, XT660, popripade treba z klidnejsich pseudomotardu Hondu FMX nebo to XTcko v motardu a tak, a jeste popripade volit nejaky cestuvnejsi endurko jako Suzu Freewind, Transpika, Pegaso, Bafo F650 apod... mysleno na to jezdeni ktere on tu prezentoval na ktere bude motorku vyuzivat.. nez kupovat nejake ostrejsi endurka jako jsi jmenoval ty.. pac sem pochopil ze stejne z vetsi casti najezdi kilaky po silnicich...

Naposledy editováno 23.11.2009 19:28:37

1 reakcí na tento příspěvek První 125

23.11.2009 v 19:30 | Nahoru | #159
chlapi kolik si veme zavřený DTéčko??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

23.11.2009 v 19:46 | Nahoru | #160

ZZilvi>chlapi kolik si veme zavřený DTéčko??


max. kolem 5l, kdyz budes jezdit fakt tuzku tak i min

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

23.11.2009 v 19:50 | Nahoru | #161

Uvalak>max. kolem 5l, kdyz budes jezdit fakt tuzku tak i min



jenze aby se s tim takhle prdlal aby mu to zralo 4-4,5, to si uz muze rovnou koupit toho 4T kterej sice bude trochec tocit aby jel stejne jako nezdimany DTcko, ale pojede za 3-3,5 litru kdyz si nekdo kupuje dvoutakt tak by spotrebu moc resit nemel, ne? a pokud resi spotrebu, at jde do 4T

(reakce na) První 125

23.11.2009 v 22:04 | Nahoru | #162
Cosmogagy> ptal se kolik bude zrat zavreny DT, tak jsem mu odpovedel. podle me je DT nechavat zavreny hovadina, to te pak opravdu vyjde lip 4T. DT jedine ladak, natryskovat a jedem (to si pak muze vzit klidne pres 10 pri kalupu v terenu, ale na silnici kolem tech 6 - 7 v pohode)

1 reakcí na tento příspěvek První 125

24.11.2009 v 09:55 | Nahoru | #163
Vyjeb sa na supersporty a kup si to enduro a do města fakt raději 4takt. Dvoutrakt je moc živý, do města nad ním ani nepřemýšlaj. Jinak fakt ta MZ SM nebo to WR, blata motard, to vše je pro tebe vhodné, ale kdyby ti náhodou nejak nezbyly peníze a uvažoval by jsi o něčem levnějším, tak ti radím, ani se nedívej po dandyně. Pro tvou velikost je malá a pro tvou váhu nemá nejlepší brzdy... A na WR kámoš dal kolem 120 Km bez zastávky a docale v klidu, já na dandyně s mojíma 183cm a 70 Kg jsem byl uplně dolámaný... Já mít prachy, tak du do WR...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

24.11.2009 v 12:58 | Nahoru | #164
kefi> Však už na ty supersporty nemyslim,ted se nejakou zakoukavam na to enduro Varadero XL 125.

(reakce na) První 125

24.11.2009 v 20:14 | Nahoru | #165
Davejar> no vidíš to...jak to de ne, ted vážně, je to dobrá motorka a seženeš ji i ve slušném stavu za slušné peníze (pokud teda nebudeš mít upe novou)

První 125

24.11.2009 v 21:23 | Nahoru | #166
hele mito je pecka ! ja mam 190 a stezovat si nemuzu

První 125

25.11.2009 v 20:23 | Nahoru | #167
varan má na popojíždění po městě jeden válec navíc...podle mě by ti na to stačilo jednoválcové enduro. Varan je dělaný více na cestování než na popojíždění po městě. Raději ale kup něco ojetého a pak v osumnácti se pusť do pořádného ježdění. Jinak, když teď koupíš moto za cca 90 000Kč, tak ho za rok, za dva prodáš tak za 70 000Kč, a těch dvacet se vypaří (dalších deset, nebo i možná třicet :D v nádrži). Já sem koupil dandynu za 21 a hodlám ji prodat kolem 20. Ale tím tě nechci tlačit do dandyny (s tvojí výškou a áhou...xD).

Hlavně kup dobře... s tím WR nebo MZ SM neprohloupíš (jsou i jiné kvalitní motorky, ale nechce se mi to vypisovat a ne o všech mám přečtené recenze...).

Jak něco koupíš, tak to sem pls napiš...

První 125

4.1.2010 v 20:25 | Nahoru | #168
Cus jsem stastnym majitelem Hyosunga gt 125 naked a muzu rict ze s poruchovosti nemusis mit vubec strach predtim jsem mel yamaha TDR 125 a se spolehlivosti na tom byla o neco hure dano tim e to je dvoutaktakt ale zadny vazny zavady me nepotkali u hyo menis akorad olej a lejes benzin a spotreba do 3,5l je si myslim víc nez zajimava kor pro studenta co nema penez na zbyt jestli chces cestovat delsi streky jako ja...je fakt ze ta vaha je vyssi a tim i je motorka celkove linejsi ale jestli chces do budoucna např nahace nebo silnicku urcite bych ti doporucoval se aspon na hyo projet naucis se na ni myslim zaklady jak vodit motorku do zatacek apod...zrovna ji prodavam kdybys mel zajem treba se jen svyst klidne dej vedet neni problem...jinak k varanoj jen chci rict ze podle me je to 125 predrazena az zbytecne moc (bavi mse o novym)ale u ojetych je to to same ale vyhodou ze na ni zas tolik penez neztratis az bdues za dva roky prodavat a spolehlivosti je na to mtaky velmi dobre ale hyo a varan kazda jina motorka jel jsem na obou a rozhodne si zatacky a celkove poitek z jizdy uzijes vic na hyo teda ja s ito vic uzivam varan je motorka do pohody na cestovani

Naposledy editováno 04.01.2010 20:27:23

První 125

10.1.2010 v 22:03 | Nahoru | #169
DERBI TERRA, sice přes 90tisic ale za ty prachy stoji

První 125

19.10.2010 v 19:10 | Nahoru | #170
.

Naposledy editováno 19.10.2010 19:10:19
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist