globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pomoc nejede mi skůtr
18.11.2009 v 19:16
Potřebuji prosím poradit se skůtrem. V létě jezdil párádně a chytal hned, teď po 3 měsících stání co sním nikdo nejezdil a stál jenom v garáži nejede. Nastartuju, nechám ho chvilinku na volnoběh zahřát, pak ne něj sednu, jedu tak na půl plynu protože když mu dám plnej tak se začne dusit a po 2min ježdění chcípne a nejde nastartovat. Až vychladne tak je to to samé. Jinak studenej chytne okamžitě. Volnoběh drží. Nevíte někdo čím to může být?

Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 19:35 | Nahoru | #1
Vyčistit karbec - usazeniny z benzínu

Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 19:37 | Nahoru | #2
Díky za radu zítra to hned zkusím...

2 reakcí na tento příspěvek Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 19:50 | Nahoru | #3
Bohatá směs. V létě jsi měl jinak naladěný karburátor a teď v zimě máš bohatou směs a jakmile přidáš plyn-z volnoběžné trysky (na kterou ti to 2 min klape) to přejde na hlavní trysku a tu máš moc velkou-bohatá směs.

(reakce na) Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 19:56 | Nahoru | #4
Martjas> a jak to mám teda udělat aby to bylo ok?

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 20:01 | Nahoru | #5
To je podle mě blbost
edit: Jinak to 2 min klape na sytič

Naposledy editováno 18.11.2009 20:02:49

(reakce na) Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 20:14 | Nahoru | #6
Maverick-77> Ok tebe poslechnu jak si říkal a stou bohatou směsí bych asi nevěděl jak na to.

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 20:29 | Nahoru | #7
podle toho co píšeš to vypadá na neprostupnej vzduchovej filtr nebo prostě přívod vzduchu.když je motor studenej tak jede jako na plný sytič,jak se motor ohříví přestáv ject upně a ulejvá se.nebo mrkni na sytič jestli není zaseklej teda pokud tam nějakej je jako že určitě.do ničeho jinýho se nehrab a hlavně né do nastavení karbecu.není to žádná motorkára abys to musel štelovat při změně počasí.

Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 20:40 | Nahoru | #8
Zadělaná hlavní tryska

Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 20:48 | Nahoru | #9
Předchozí majitel říkal jak to dělá teď tak to dělalo to samí na začátku roku a tak se to dalo do servisu kde si naúčtovali 4000kč, jestli si to naúčtovali za vyčištění trysky tak to je teda drahá práce jinak díky za rady a zítra se na to vrhnu ! Díky moc

(reakce na) Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 20:49 | Nahoru | #10

Martjas>Bohatá směs. V létě jsi měl jinak naladěný karburátor a teď v zimě máš bohatou směs a jakmile přidáš plyn-z volnoběžné trysky (na kterou ti to 2 min klape) to přejde na hlavní trysku a tu máš moc velkou-bohatá směs.



Myšky v garaži mu to celý rozštelovaly že?

určitě kuchni karbec,vyčisti trisky, benzín v nádrži,bordel v nadrži, a takovýhle zaklady,pochybuju,že bude něco rozštelovanýho =o)

3 reakcí na tento příspěvek Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 20:59 | Nahoru | #11
Nehledej v tom žádnou vědu, prostě je jen zasraná tryska.
KDO TO KDY SLYŠEL ABY SE NAJEDNOU SAMA VYMĚNILA HLAVNÍ TRYSKA A BYLA BOHATÁ SMĚS
KDYŽ UŽ CHCE NĚKDO RADIT TAK MUSÍ TROCHU PŘEMEJŠLET, A NE PLÁCAT HOVADINY. NĚJAKEJ DŮVĚŘIVEC SI PAK ROZKURVÍ MAŠINU

(reakce na) Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 21:15 | Nahoru | #12

redwolf>Nehledej v tom žádnou vědu, prostě je jen zasraná tryska.
KDO TO KDY SLYŠEL ABY SE NAJEDNOU SAMA VYMĚNILA HLAVNÍ TRYSKA A BYLA BOHATÁ SMĚS
KDYŽ UŽ CHCE NĚKDO RADIT TAK MUSÍ TROCHU PŘEMEJŠLET, A NE PLÁCAT HOVADINY. NĚJAKEJ DŮVĚŘIVEC SI PAK ROZKURVÍ MAŠINU



tak tak,, občas někdo plácne takový sračky že to stojí za to

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 21:18 | Nahoru | #13
to bude rozbitej převadeč spojitosti

(reakce na) Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 21:26 | Nahoru | #14
Milosek.m> no jasný hned zejtra ho vyměním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 21:35 | Nahoru | #15
Cobra357> Tak triska se nevylučuje ale je lepší začínat tím jednodušším než hned všechno rozebírat.Jinak tohle motor normálně dělá,zavři mu za studena vzduch a s jenom minimálním průchodem vzduchu motor poběží na volnoběh ale nepujde do otáček ,začne se ulejvat. praxe

Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 21:36 | Nahoru | #16
jo kup si pohon na nekonečnou nepravděpodobnost a máš klid.

Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 21:41 | Nahoru | #17
A navíc je to naopak.. jestli že je karburace nastavená na teplej vzduch tak se studeným to schudne.. Nezbohatne

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc nejede mi skůtr

18.11.2009 v 22:07 | Nahoru | #18
odešlo turbo apropo kolik máš najeto? Měl jsem tenhle scooter rozdělanej a na klice jsou čínský ložiska, by mě docela zajímalo kolik vydrží. Jinak samo ta haupt tryska.

Naposledy editováno 18.11.2009 22:07:49

(reakce na) Pomoc nejede mi skůtr

19.11.2009 v 10:23 | Nahoru | #19
neznamyScooterD> je to rok 2003 a je na něm najeto 5800km

(reakce na) Pomoc nejede mi skůtr

20.11.2009 v 11:53 | Nahoru | #20

Cobra357>lewisss> věř mi, já už rozebral víc motorek než jsi viděl. Některý jsem dokonce zase složil



Hoolt seš prostě dobrej no.

(reakce na) Pomoc nejede mi skůtr

20.11.2009 v 12:00 | Nahoru | #21

redwolf>Nehledej v tom žádnou vědu, prostě je jen zasraná tryska.
KDO TO KDY SLYŠEL ABY SE NAJEDNOU SAMA VYMĚNILA HLAVNÍ TRYSKA A BYLA BOHATÁ SMĚS
KDYŽ UŽ CHCE NĚKDO RADIT TAK MUSÍ TROCHU PŘEMEJŠLET, A NE PLÁCAT HOVADINY. NĚJAKEJ DŮVĚŘIVEC SI PAK ROZKURVÍ MAŠINU



Říká ti něco hustota vzduchu při různých teplotách? Například hustota vzduchu kolem 1°C a 30°C bude rozdílná a to pak ovlivňuje chudost a bohatost směsi. Ale to nemá s jeho skůtrem nic společného. Jenom aby pak někdo nepsal nějaké kokotiny a uvažoval trochu

Pomoc nejede mi skůtr

21.11.2009 v 23:13 | Nahoru | #22
Hustota vzduchu, vlhkost, obsah kyslíku,teplota a asi ještě spousta faktorů ovlivňuje spalovací motor, jeho výkon,spotřebu a životnost. Ještě sem ale neviděl aby někdo měl problém s tim že studenější vzduch tak ovlivní směs, že motor neni schopnej normálního provozu. Předpokládám že konstruktéři pamatujou na to, aby mohl uživatel stroj používat i při teplotních rozdílech běžných na našem kontinentu bez nutnosti navštívit servis.
Je ale fakt, že pod 5stupňů sme museli hvězdicovej jedenáctiválec v práškovacím čmeláku předehřejvat fukarem.Starý letecký motory sou trošku citlivější.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ztráta výkonu Piaggio NRG 50 Jarda_71 1 15.8.2022 v 03:55 hondaman1
piaggio -zhasína Piaggio NRG 50 drhusak 20 21.7.2021 v 18:47 Juridzy
Volný konektor Piaggio NRG 50 mmks 0 14.9.2020 v 15:21 mmks
Piaggio NRG 50 Krátké prsty - neodo... Piaggio NRG 50 dafikk 11 10.5.2018 v 13:05 PETARDAK
Leštění plastových dílů Piaggio NRG 50 slosatko 4 22.6.2017 v 11:20 slosatko


TOPlist