globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: piaggio -zhasína
21.3.2012 v 15:35
Zdravim,
potreboval by som radu ohladne Piaggio NRG 50.
Moto po cca 500m zacne dusit a zhasne. Pochvili opat nastartuje prejde 500m zacne sa dusit... a tak stale dokola.
Uz sme vycistili filter, nardz, karbec, sviecku, vyfuk, dali novy ventil od nardze. Uz nas nic nenapada - (NA FORE SOM UZ HLADAL)

Dakujem

1 reakcí na tento příspěvek piaggio -zhasína

21.3.2012 v 15:44 | Nahoru | #1
NO to vypada na pricpanej prvod benzinu. To je karbec ? nebo strikacka ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) piaggio -zhasína

21.3.2012 v 15:47 | Nahoru | #2
gugo>...karbec: vsetky trysky, hadice, ventily sme precistili, plavak funguje

piaggio -zhasína

21.3.2012 v 15:55 | Nahoru | #3
tak když chcípne, tak zavři benzín a podívej se do karbece, jestli je v plovákovce benzín
opravdu to vypadá, jak kdyby nestíhal dotékat benzín

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) piaggio -zhasína

21.3.2012 v 15:59 | Nahoru | #4
drhusak> Co vicko od nadrze, sice 500 m je na vznik podltaku v nadrzi malo , ale jinak me nic nenapada.
Kdyz to zdochne a odpojis privod benzinu do karbuiratoru tece z nej benzin ?

(reakce na) piaggio -zhasína

21.3.2012 v 16:07 | Nahoru | #5
gugo> do karbca benzi urcite ide - dali sme aj novy ventil (ked odpojim hadicku benzin netece - je tam membrana a benzi tece len ked beha valec)

1 reakcí na tento příspěvek piaggio -zhasína

21.3.2012 v 16:11 | Nahoru | #6
A karburator to ma jakej ? S plovakem ?
Neprijde me ze by to byl elektrickej problem, to by se neprojevovalo aa 500 m.
Takze z toho co pises si myslim ze karburator, pokud je plovakovej neni zaseklej ten ventil co je ovladanej plovakem, ze pres nej pomalu dotejka benzin ?
Btw co volnobeh ? to jede normalne a vydrzi to bezet neomezene dlouhou dobu ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) piaggio -zhasína

21.3.2012 v 16:17 | Nahoru | #7
gugo> plavak sme skusali - funguje jak ma, na volnobeh ide.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) piaggio -zhasína

21.3.2012 v 16:19 | Nahoru | #8
drhusak> Tak bych zkusil co pise hok, zavrit az to chcipne benzi a podivat se jestli je v karburatoru benzin. Pokud ani tak to asi bude v elektrice a smeroval bych patrani tam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) piaggio -zhasína

21.3.2012 v 16:42 | Nahoru | #9
gugo> no len tam sa neda zavriet ventil - zatvara ho membrana - benzin ide len ked je podtlak od karburatora (ked beza valec)

(reakce na) piaggio -zhasína

21.3.2012 v 16:47 | Nahoru | #10
drhusak> esli to má membránový čerpadlo, tak benzín zavírat nemusíš, jak to zdechne, podívej se do plovákovky

1 reakcí na tento příspěvek piaggio -zhasína

21.3.2012 v 16:51 | Nahoru | #11
eště mě tak napadlo - čerpadlo je hnaný hadičkou z prostoru klikovky - podívej se, jestli není někde skříplá nebo přicpaná nebo popraskaná (přisávala by lehce vzduch a čerpadlo by nepumpovalo naplno)

(reakce na) piaggio -zhasína

21.3.2012 v 16:56 | Nahoru | #12
hok> vsetky hadice sme precistili - tiez nas napadlo ze taha niekde zvduch, musime to este pozriet

piaggio -zhasína

21.3.2012 v 17:29 | Nahoru | #13
Presne tohle mi to taky delalo, az to udelalo naposled a zadrel jsem...

1 reakcí na tento příspěvek piaggio -zhasína

21.3.2012 v 18:34 | Nahoru | #14
Ty podtlakový membránový kohoutky jsou dost choulostivý na olej. Pokud se někdy nalil olej do nádrže na benzín z důvodu prevence proti zadření, tak to může být tím. Většinou to pak nezavírá, ale taky se to může sekat v zavřený poloze. V tom nerozebiratelnym kohoutu je gumová tenká placička o velikosti MEXICKÝHO DOLARU Ta je držena v zavřenym stavu titěrnou pružinkou jak pavučina.(Nedalo mi to - vykuchal sem to ) Podtlak od sání odbočkou na karburaci není nikterak velký, aby udržel tu membránu odchlíplou proti pružince, která to po zastavení má za ůkol zaklapnout... Vysaj benál, povol objímku kohotu a hadičky a vytáhni to zase ven. Má to nad sebou dvě napojení že? To spodnější je pro podtlak, to blíž k baňce je benál. (Podtlaková hadička bejvala bílá, benzínová černá.) Pokud si vezmeš kousek podobný hadičky, abys to nemusel odpojovat na karbci a měl tak možnost to dát do huby, tak by ani jedna neměla jít profouknout. Po lehýnkém nasátí z toho spodnějšího se kohout má otevřít a horní trubičku pak lze profukovat i nasávat dokud je vyvyjen stále podtlak. Pokud je tam mastnota, nebo nějakej čurbes v nádrži, tak to už tahle nepůjde. Při volnoběhu to tam kmitá a může se to zasekávat v zavřený poloze a pak už to nemá sílu otevřít. Taky může už být vyběhlejší válec a nevyvyjí to dostatečnej podtlak pro držení na otevřeno. Můžou Ti váznout i klapky sání. Taky uvolněný gufero v karteru kliky dokáže takhle potrápit, než vyletí úplně a je to i slyšet. Většinou pod variátorem, ale i pod zapalováním může být loužička oleje. Jestli se to zadusí a svíčka bude černá a mokrá, jdi po elektrice, ale i guferech kliky. No a jako poslední blbinu bych dal zakarbonovanej vejfuk. Když to nemůže ven, nechce se tomu ani dovnůtry

(reakce na) piaggio -zhasína

21.3.2012 v 19:02 | Nahoru | #15
Sancu> ventil funguje jak ma - kupili sme aj novy a nic - vyfuk je tiez cisty. Este pozrieme tie gufera atd

1 reakcí na tento příspěvek piaggio -zhasína

21.3.2012 v 20:29 | Nahoru | #16
Hned jak ti to chcípne, vypni zapalování a vymontuj svíčku....je mokrá/černá/bílá ??
Sytič máš manuál nebo elektriku? Máě tam i vyrovnávací nádržku na benzín mezi nádrží a karbem nebo jen ten podtlakovej ventil?

(reakce na) piaggio -zhasína

22.3.2012 v 08:54 | Nahoru | #17
sedli01> sviecka je niekedy mokra niekedy sucha, sytič je elektrika a ma to iba podtlakovy ventil

1 reakcí na tento příspěvek piaggio -zhasína

2.4.2012 v 11:31 | Nahoru | #18
No vymenili sme gufera, tesnenie a nepomohlo

(reakce na) piaggio -zhasína

13.3.2014 v 07:49 | Nahoru | #19
Tak jak to dopadlo ?

piaggio -zhasína

21.7.2021 v 18:47 | Nahoru | #20
A dneska se uz vi, ze to dela automaticky sytic...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ztráta výkonu Piaggio NRG 50 Jarda_71 1 15.8.2022 v 03:55 hondaman1
Volný konektor Piaggio NRG 50 mmks 0 14.9.2020 v 15:21 mmks
Piaggio NRG 50 Krátké prsty - neodo... Piaggio NRG 50 dafikk 11 10.5.2018 v 13:05 PETARDAK
Leštění plastových dílů Piaggio NRG 50 slosatko 4 22.6.2017 v 11:20 slosatko
Vidlice u piaggio nrg - nejde rozdělat Piaggio NRG 50 Hnaf 10 16.11.2016 v 09:52 34625


TOPlist