bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nefunguje automatický sitič
18.11.2009 v 05:56
Zdravím tak sem našel včera další problém na mé moto. když je motorka uplně studená tak když jsem ji kupoval zvedli se při nastartovaní otáčky a se zvysujici teplotou klesali do normalu. Ale teď když to startnu studený tak se otáčky nezvýší. Jen nervozně poskakující ručička na otáčkoměru. nevíte co by s tim mohlo být popřípadě kde hledat chybu? díky.
Předchozí
1 2
Následující

nefunguje automatický sitič

18.11.2009 v 06:09 | Nahoru | #1
honda,pisu si

nefunguje automatický sitič

18.11.2009 v 10:39 | Nahoru | #2
co je to za rok?

nefunguje automatický sitič

18.11.2009 v 11:05 | Nahoru | #3
Hujdááááááááá Nějaký čidlo? na teplotu Motoru? jestli se sytič zapíná tím??
Jinak pokud to nechcípe,tak to nech né?

1 reakcí na tento příspěvek nefunguje automatický sitič

18.11.2009 v 11:11 | Nahoru | #4
kouknu jak ma honda resenej sytic.. jestli vyhrabu manual... ale tipoval bych ze by to chtelo jen nejake standartni nastaveni.. podtlaky, klapky apod...

(reakce na) nefunguje automatický sitič

18.11.2009 v 11:22 | Nahoru | #5
Jestli to nebude jen počasím. Holt je podzim a motory se za studena chovají jinak, než v létě.

nefunguje automatický sitič

18.11.2009 v 11:49 | Nahoru | #6
no rok je to 2002 cbr 954

nefunguje automatický sitič

18.11.2009 v 12:31 | Nahoru | #7
Mám ten samej problém ...

1 reakcí na tento příspěvek nefunguje automatický sitič

18.11.2009 v 12:37 | Nahoru | #8
No tak to sem rád že v tom nejsem sám no. A budeš to nějak řešit? protože mě to prostě za studena chcípá tak mě to sere.

nefunguje automatický sitič

18.11.2009 v 12:51 | Nahoru | #9
Zimou to asi nebude, yamaha chytá naprosto v pohodě, nehledě na to, že teď je slíš jaro

(reakce na) nefunguje automatický sitič

18.11.2009 v 13:04 | Nahoru | #10

Johnyp19>No tak to sem rád že v tom nejsem sám no. A budeš to nějak řešit? protože mě to prostě za studena chcípá tak mě to sere.



V servise me poradily projíe všechny spoje v elektrice,ale v tom to nebylo . Asi me čeká návštěva v Suzuki a napojení na diagnostiku :\
Ale dá se s tím žít...

nefunguje automatický sitič

18.11.2009 v 18:22 | Nahoru | #11
Zlatý starý chrchle.

nefunguje automatický sitič

19.11.2009 v 09:02 | Nahoru | #12
když už tak sYtič, a dále to žádný sytič rozhodně nemá a už vůbec né automatickej.
Ten pracuje na hydraulickým principu a bývá tak na skůtru nebo ve starých autech

Naposledy editováno 19.11.2009 09:04:01

nefunguje automatický sitič

19.11.2009 v 09:18 | Nahoru | #13
na zvýšení volnoběžných otáček při nízké teplotě mají vliv čidla teploty vody a méně teploty nasávaného vzduchu, dle nich koriguje ECU otáčky volnoběhu (respektive dodávku paliva při studeném motoru) většinou čidlo teploty motoru hlásí nesprávnou nebo žádnou hodnotu a ECU dle toho nastavvý délku vstřiku, pokud není hodnota žádná nastaví si většinou ECU 80°C a proto je to studený chudý a tudíž nízký otáčky.

nefunguje automatický sitič

19.11.2009 v 12:07 | Nahoru | #14
Aha tak to je divný protože diagnostika nic neukazuje a kdyby bylo cidlo v haji tak by to vyblikavalo zavadu ne???

nefunguje automatický sitič

19.11.2009 v 12:50 | Nahoru | #15
čidlo nemusí být až tak v hajzlu, nemusí prostě ukázat tu hodnotu která se rovná třeba 10°C a ukazuje třeba 30°C a níž to nedokáže, jedině dle servisního manuálu zjistit hodnoty čidla a pak měřit, nebo taky lze zkusmo dát místo čidla potenciometr správné hodnoty a jeho nastavením simulovat tu teplotu, zkrátka jeho otáčením se budou v určitém rozmezí hýbat otáčky na volnoběh.

nefunguje automatický sitič

19.11.2009 v 12:59 | Nahoru | #16
fugo: jasna vec.. ale "sytic" vetsinou znamena ze ECU dava vic paliva (podle teploty chl.kapaliny) ale musi k tomu dat i vic vzduchu.. starsi suzuci FI nemely jak toho docilit..takze se klapka pootevrela packou "sytice" a ECU si dava vic paliva.. u BMW jsou volnobezne ventily jako to mivaj reseny auta.. proste se ventil u studenyho motoru vic otevre...

jak to ma honda netusim, volnobeznej ventil mit nebude, ze by doraz klapky? jako je tomu u VW aut? nebo ma PGMFI dvojity klapky a ta co s ni "smrdla" ECU ma i funkci "pridani" vzduchu u studenyho motoru? fakt nevim, ja hondu moc nezkoumal...

nefunguje automatický sitič

19.11.2009 v 14:02 | Nahoru | #17
aha počítal jsem že tam bude nějaký bypas vzduchu který si řídí ECU, tak tedy ještě dle servisního manuálu zkontrolovat přívod vzduchu za klapky při volnoběhu.

1 reakcí na tento příspěvek nefunguje automatický sitič

19.11.2009 v 14:03 | Nahoru | #18
No teďka mě tak napadlo nemůže to být tím že servo přívěry tam není. To přeci ovládá i klapku v airboxu ne??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nefunguje automatický sitič

19.11.2009 v 14:08 | Nahoru | #19

Johnyp19>No teďka mě tak napadlo nemůže to být tím že servo přívěry tam není. To přeci ovládá i klapku v airboxu ne??



ne, privera urcite neni ovladana stejnym servem jako klapka v airboxu.. nemuzu najit ten 954 servisni manual.. nemate nekdo link odkud bych ho stahnul... jak sem psal vyse a jak pise Fugo.. chce to kouknout i na system kterej resi mnozstvi vzduchu na volnobeh - bypass, doraz klapky apod... pokud to nebude to cidlo teploty teda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nefunguje automatický sitič

19.11.2009 v 14:13 | Nahoru | #20
assassin> právě že do toho serva vedou dohromady 3 lanka jedno je z airboxu a ty 2 další jsou od přívěry.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nefunguje automatický sitič

19.11.2009 v 14:15 | Nahoru | #21

Johnyp19>assassin> právě že do toho serva vedou dohromady 3 lanka jedno je z airboxu a ty 2 další jsou od přívěry.



hmm to jsem nevedel.. kazdopadne ta klapka v airboxu urcite nema na starosti ten vyssi volnobeh pri sytici...

(reakce na) nefunguje automatický sitič

19.11.2009 v 14:22 | Nahoru | #22
assassin> no to je asi pravda no.

nefunguje automatický sitič

29.8.2020 v 11:48 | Nahoru | #23
ahoj chlapci , abych nezakladal nove vlakno tak nejdrive ctu. Takze zkusim tady , mam stejny problem , kam jsem se dostal . Regulaci pri studenem startu nezarizuje ecu ale mechanika pod nazvem v manualu WAX UNIT , to se zvysujici teplotou vody - nema cidlo ale ja na to pripojena hadice tam a zpet , se ma vytahnout nebo zatahnout. Kdyz jsem sundal airbox je videt ze to taha za listu , ktera zavira otvira male trysky studeneho startu . Takove dirky cca 2mm prumer, takze to obohacuje smer / ochuzuje kdyz jsou zavrene velke klapky .Nejsem mechanik tak me hned nejebejte za nazvoslovi. Kazda z tech malych trysek jde jeste samostatne regulovat a tim jde asi vyrovnat chod za studena vsech ctyrech valcu. Do tohoto wax unit je jeste priveden bovden ktery pouzivate pro nastaveni otacek pri zahrati. Je to reseno jakoby dorazem , ktery dokaze i kdyz se vysune hridel regulace waxunit zatahat za tu listu . Samotny wax na sobe ma jeste malou maticky kterou jde asi donastavit . viz manual . Po hledani , ale plno lidi jeste resi nebo radi to ze je problem v FPR - regulator tlaku paliva , pripadne cidlo vakua airboxu , no nevim . Moc se mi nechce objednavat tri dily , to snad radsi koupim cele vstrikovani vcetne wax , fpr a vstriku. Budu moc rad jestli by jste zacatecnikovi s timto motorem nejak konstruktivne pomohli , to ze jsem kokot vim to mi psat nemusite. Za konstruktivni debatu budu vdecnej , zpravy typu honda , ital , no jo , pisu si tak na ty se muzeme rovnou vysrat . Diky vsem a kolama dolu.

nefunguje automatický sitič

30.8.2020 v 13:19 | Nahoru | #24
opravdu nikdo netusite , jakou cestou jit ? krome Honda Lety

1 reakcí na tento příspěvek nefunguje automatický sitič

30.8.2020 v 14:47 | Nahoru | #25
apoke: u vsech tech veci co pises pujde overit funkce, ten wax unit si muzes predstavit jako injekcni strikacku do ktere natahnes specialni kapalinu (v tomhle pripade vosk - wax) ktera se se zmenou teploty vyrazneji roztahuje/smrstuje - zahrejes tu kapalinu a pohne to pistem strikacky. v servisnich manualech byva obvykle neco ve smyslu ze to ponoris do sklenicky s vodou ktera ma 100C a vyleze to o 10mm - tim je vyzkousene ze je to ok. stelovani ktere je na tom wax unit je dobre na to, ze nastartujes studenej motor a timhle stelovatkem si nastavis vysku volnobehu - taky ten udaj byva v manualu - dejme tomu treba 2000RPM. jak se to zahreje, melo by to klesnout.

ty trysky co pousti vzduch do kazdeho valce zvlast jdou synchronizovat - obvykle tohle byva nastavene v tovarne a v manualu pisou ze se do toho nemas hrabat. seridit to samo jde, stejne jako podtlaky. je potreba si vymyslet nakej postup. treba ze ty trysky vsechny zavres na doraz a zkontrolujes podtlaky - synchro klapek, pripadne nastavis. no a pak zacnes otevirat trysky pro kazdy valec tak aby podtlaky sly na vsech stejne. tim budes vedet, ze ten sytic otvira vsem valcum stejne. kdyby to nebylo jasne, napis si o cislo do PM. tezko se to popisuje.

podtlakovej senzor v ariboxu jde taky promerit, opet byvaji v manualu nejaky hodnoty, jakej odpor/napeti z toho leze pri atm talku atd. pak do toho hubou fouknes nebo udelas podtlak a vidis jestli se hodnoty hejbou.

regulator tlaku paliva jde opet promerit… pripojis na vystup manometr (dneska to koupis z autokelly,unimax apod shopu za par korun) a porovnas hodnotu s manualem, obvykle tam byva neco jako 3ATM. je jeste dobre promerit krom tlaku i mnozstvi…. tzn pokud to natlakuje 3ATM je ok regulator, vypojis manometr a hadickou to pustis do odmerneho valce. pumpa bezi nekolik sekund po zapnuti zapalovani a za tu dobu to musi dat urcite mnozstvi paliva. pokud ne, je problem v pumpe. Ale to se casto projevuje tak, ze motorka nema plnej vykon … na plnej plyn se nedostanes na maximalku jako driv apod.

ruzne haprovani a nerovnomernost na volnobeh muzou delat i spinave vstriky, je to docela caste od te doby co obyc benzin stoji za prd. U motorky co delsi dobu stoji se rozpadne bioslozka a ucpe to kde co. Zda se ze to mas jako okruhovku, takze to nejspis mimo sezonu nejezdi. na vycisteni vstriku v ultrazvuku se muzem domluvit taky.

Naposledy editováno 30.08.2020 14:51:05

(reakce na) nefunguje automatický sitič

10.9.2020 v 22:47 | Nahoru | #26
assassin> ahoj , neskutecna a necekana reakce co stala nejaky cas a jsem za ni opravdu rad , protoze ze se nekdo snazi opravdu poradit to se moc uz nevidi . Jeste upresnim ze moto mohlo stat opravdu dlouho , nevim puvod - podle posledni nemecky stk mohla stat i 2-3 roky , mel bych to prave rad i na normalni jezdeni na Sumavu a do prace. Mam to chvilku a s tim problemem sem to koupil . Ale krom toho studeneho startu to chodi ,maximalku nemam s cim porovnavat a ani sem to nezkousel pac neni kde to rozjet :) v brne da na cca 236 podle GPS ale jsem mrdal zacatecnik . Az na naky cvakani ale nevim z ceho jsem se domnival ze ji moc nebude, ale stejne kvuli tomu nespim LOGICKY kdyz sem se docetl ze je motor na vyhozeni.

Ja jak jsem byl netrpelivej tak jsem sehnal cele vstrikovani protoze jsem nutne chtel mit original naradi pod sedlem a kdyz uz ho tam borec mel tak jsem to koupil --bohuzel uz nemel ten regulator tlaku paliva , koupil jsem to prave pro mozne prohazovani vstriku -wax, listy , ventilu studeneho startu atd,.. Dik za popis co by melo co delat , u toho waxu jsem se v manualu nedocetl zadnych hodnot ,Ted to mam na kline a alespon se mi to lepe cele chape , hodnoty podtlakoveho senzoru jsem v manualu nasel , nasel jsem i jaky objem paliva to ma vytlacit za tech 10sekund , objednal jsem ted ten tester tlaku , meri i podtlak tak urcite zkusim zmerit snad se to neztrati a dal to nekdo z kamaradu pouzije . A az budu mit vse pohromade tak na to vlitnu , pac ted ma byt jeste pocasko , tak at nejsem ve stresu , ze kdybych nahodou mohl a rodina me vypustila, ze vlastne nemuzu .

https://www.alza.cz/...erpadla-d5854997.htm

nefunguje automatický sitič

27.9.2020 v 00:11 | Nahoru | #27
Sem zase o krok dal ,udelal jdem si redukci na manometr na prirubu pro regulator tlaku paliva ,protoze ten navratovou hadici nevracel vubec nic .Tak byla varianta ze je uplne zavrenej ,nebo spis neni tlak v systemu. Proklemoval jsem svorky odpinacihi rele cerpadla a zkusil na kolik se vstrikovaci lista natlakuje neco k 1,5baru podle manometru :( takze prokracuji dal ,teorie je sitko saci ,filtr nebo v pici pumpa ,predpakladam ze na mereni tlaku v systemu nad vstrikama to nemusim ani startovat. Pamet zavad IML vyblikala airbox teplotni cidlo nasavaneho vzduchu a map sensor ale to bylo protoze jsem to mel zaple bez cidel ,projistotu jsem je promeril a vse ok ,po resetu pameti zavad a zapojeni cidel mi to zadne zavady nehlasi.Tak snad jdu spravnou cestou . Prosim Vas jeste jak to je s portalem ? Mam pocit ze kdyz okomentuji neco v tematu tak aplikace motorkari tu diskuzi neda na top. Dik mejte se

nefunguje automatický sitič

27.9.2020 v 12:05 | Nahoru | #28
Obávám se , že 1,5bar na liště je málo, min odhaduji na 2,5bar viz manuál... to že z regulátoru tlaku vratkou nic neteče tomu i napovídá... Takhle jak to máš bez regulátoru tak bych tipnul, že by to mohlo dát na budíku i 4bar... pokud někde nepukne nějaký spoj...

Problém budeš mít v čerpadle či sítku.

nefunguje automatický sitič

27.9.2020 v 23:37 | Nahoru | #29
tak jsem to rozhodil a pokracuji , tvl uz si ze me delaj prdel , ze jsem kouzelnik pokuston :] , kazdopadne na dne u sitka bylo uz dost bordelu- rez , ten drzak cerpadla je takovej olezlej tak jsem to obrousil a vycistil snad i sitko , ,,ten filtr rozebrat nejde a nevim jeslti ho hned objednavat.Kazdopadne cerpadlo naprimo na manomentr v kyblu s palivem cca 1.7 baru :( tak jestli ten manomentr neni v pici tak jsem chybu nasel . Zitra jeste proverim manomentr kalibraci s jinym nez to objednam . Naka zkusenost s pumpama Tourmax nebo ty cinske za litr ?

nefunguje automatický sitič

29.9.2020 v 14:53 | Nahoru | #30
Netusite nekdo ty pumpy ? Co vzit ? Nasel jsem naky tourmax ale pisou tlak 3 bar ,kolik ma pumpa tlacit ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist