globalmoto_kveten





Téma: Mám jít do Mz 125 rt?
 
13.11.2009 v 15:25
Ahoj, potřeboval bych poradit. Prodávám skútr je mi 16 a na jaře budu kupovat moto. Puvodně jsem chtěl CBF, pak jsem zjistil, že je to něco mezi skútrem a CBR takže jsem to vzdal, dále jsem chtěl Varana, jenže je to velky moto to by nevadilo, ale je to dražsí záležistost a podle mě má ta motorka na svejch 160kg + jezdec malej vykon malej obsah a všecko. Pak jsem objevil MZ 125 RT a zamiloval jsem se na první pohled. Výkon jak varan, 15 koní jak varan, cesťáček jako varan pouze o pár kilo míň a tím pádem to určitě táhne líp a líbí se mi. Podle mě je to dokonala kombinace vykonu a velikosti motorky. Sehnat se da slušna za 45 000,- . A srovnejte to s Yamahou YBR a je to 100 vs. 1 pro Mz... Bojím se ovšem toho, aby nebyl motocykl poruchový?.. Tak prosím poraďte, jestli do ní mám jít a jestli myslíte, že ne, tak napište důvod! Díík všem !

1 reakcí na tento příspěvek Mám jít do Mz 125 rt?

30.11.2009 v 10:42 | Nahoru | #1
Všem s eomlouvááám! Hyosung není opravdu nic moc mezi dvackami a navíc je to vážně skunk... fakt sorry všem choval jsem se jako debil a zakládám nové fórum : váš názor na cagiva raptor 125 tak tam mpls písněte...

(reakce na) Mám jít do Mz 125 rt?

30.11.2009 v 17:48 | Nahoru | #2

Dvořa>Všem s eomlouvááám! Hyosung není opravdu nic moc mezi dvackami a navíc je to vážně skunk... fakt sorry všem choval jsem se jako debil a zakládám nové fórum : váš názor na cagiva raptor 125 tak tam mpls písněte...



mno hlavne zes na to dosel a co te presvedcilo ze skunka ne?? kdyz to nedokazalo nas asi tak 50 lidi tady?

k Raptoru (nechce se mi psat do druheho tematu ) - krasny italsky design, ale je celkem malinky... navic je to dvoutakt, a celkem ostry (motor stejny jako Mito), tak se smir se spotrebou tak 6-8 litru (a klidne i vic pokud budes echt tahat), potrebou lit kvalitni olej do benzinu (nejlip plne synteticky, a nejakou vyssi radu) a podle toho jak se o to budes starat tak prubeznyma vybrusama/nikasilama s novou pistni sadou, zhruba pocitej takovych kazdych 20tkm, a pocitej pri koupi radsi pro jistotu s tim ze ten motor je tesne pred zadrenim, i kdyz prodejce tvrdi opak... na druhou stranu to na nahatou dvacku leti celkem slusne (ale na nahaci se stejne budes nad 130 prat s vetrem), a na silnici to pekne drzi....

za mne osobne, ja bych do toho nesel, pokud bych si sam nevydelaval a nebo nemel dostatecne stedre rodice..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist