1 reakcí na tento příspěvek Řetěz a rozeta - transalp
Každopádně neni problém řetěz zkrátit(teda alespoď v případě mýho O-kroužku).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz a rozeta - transalp
Jenže když dá větší rozetu, tak bude spíš potřebovat delší řetěž než ho krátit.....
Dle mého názoru ale 2 zuby nejsou až takový rozdíl, takže bych se toho nebál.... :)
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz a rozeta - transalp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz a rozeta - transalp
mam TA z roku 1999, pastorek má 15 zubů, rozrta 47 a řetěz 118 článků.
Rozhodně bych namontoval to, co tam patří. Poku ale chceš experimentovat s převody, kup si určitě o ty dva články delší řetěz!!
Zkrátíš 1. kvalt a to je u TA dobře (podle mého názoru) ale také snížíš ryckhlost na 5. kvalt a to už je špatně.
To je jen teorie, zkušenost stím nemám a netuším jak výrazné to bude ale určitě to bude poznat, lepší na "bahnění" a horší na dálkovou po silnici.
Joysticku, pokud tě zajímá problém rychlosti vs. převod, mrkni na http://pandora.idnes.cz/conference/transalp , tam stopro tuto otázku probírali s ohledem na změnu počtu zubů na pastorku. Je tam někde ve starých příspěvcích dokonce popsáno, komu to kolik jelo a s jakým pastorkem.
Protože jsi už koupil, jak píšeš, může ti to být jedno, akorát pokud nebudeš mít adekvátní řetěz, budou problémy s měrkou na levé straně kyvky, ta ale není tak důležitá, protože vytahanej řetěz poznáš i jinak.
PS: Mám vyskoušeno, že kolo 15, rozeta 47 a řetěz 120 je blbost i přes to, ŽE TO NĚKTERÉ TABULKY OSAZUJÍ NA XL600V rv. 1999. Mě pak řetěz nešel napnout a musel jsem sním zpět k prodejci na ubrání dvou článků, to znamená 118.
3 reakcí na tento příspěvek Řetěz a rozeta - transalp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz a rozeta - transalp
Díky za rady kluci a přeji příjemné a pohodové ježdění *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz a rozeta - transalp
Vikrs>Zdravim, kdyz jste u toho nemeni retezu, taky se chystam menit a ten co tam je,nema sponu,takze ho odbrousim a vyklepnu. A kdyz budu davat novy,je lepsi znovu zaklepnout, nebo dat sponu??
Ahoj já tam měl původně sponu ta mi praskla při montáži tak jsme dal nýtovací.na příští výměnu dám zas sponu protože je to lepší pro důkladné proprání řetězu a když náhodou musí dolu či tak...jinak začnu sebou vozit jednu sponu náhradní pro všechny případy.člově nikdy neví a svět to nestojí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro Honda XL 600V Honda XL 600V Transalp | Robek91 | 2 | 5.6.2024 v 22:05 Cortes1079 |
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 2 | 20.2.2024 v 09:08 Kongošt |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp | Kongošt | 1 | 17.2.2024 v 00:35 vilemx |