Kohlstein> Na tovární šoupátkové JAWĚ 250-DVOUVÁLEC 1977 to měl až cca o 10 roku od vzniku této motorky postavené jen Honza Bartuněk-vodní válce YAMAHA 250,350 posazené na šoupátkový rozvod s tím,že byli zaslepeny sací kanály a sání bylo přes šoupátka na bocích motoru do klikové skříně.Ty SRNOVKY měli klikový prostor přišroubovaný k převodovce.Určitě to,co dělal pan SRNA byli vzduchové válce,ruzných ročníku TD,TR 250-350 KTERÉ kde byl jiný zdvih a vrtání.Jen na ty poslední-TR 3-350,250 se daly montovat vodní válce.tam byl také stejný zdvih 54 mm.Vrtání 64 mm 350,54 mm 250.Já měl zase válce YAMAHA TR 350 VZDUCHposazené na JAWĚ symetrák 250 který vznikl cca v roce 1972 vzduchovka pro SVAZARM,továrna měla pak vodu.Jezdil to Staša,později Baláž,Srna to asi jel vroce 1973,určitě jel 350 tovární.JAWA to tak dělala-když je někdo zlobil s vlastní konstrukcí tak ho vzala to týmu aby se zbavila konkurence.