Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!

Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

9.2.2015 v 10:19 | Nahoru | #1

knizepekel píše: Ahoj, přiznám se, že mi zdá jeden tovární stroj ČZ 250 ohc docela málo. Co byly teda zač motorky na kterých startovali další jezdci? Nějaké produkční? Havel tedy nestartoval na čisté ČZ 350 ohc typ 859, ale na té třístovce? Co stroje ČZ 320 ccm o kterých se píše v literatuře? Byly skutečně vyrobeny, nebo ne? Někde jsem četl, že snad byly dvě.



Taky se mi ta jedna 250 ccm zdá málo, ale v té době se už jezdily JAKO JEDINÁ TŘÍDA 250 CCM, JEN JAWY A ČZ DVOUTAKTY JUNIORY a tovární čtyřtakt se nesměl v MČR jet a byl použitelný jen pro MS /Šťastný/ nebo při mezinárodních závodech.Ti další jezdci startovali na ČZ-1xOHC vyrobených před rokem 1962, kdy byl pro Malinu vyrobený nový ČZ-2x OHC a v roce 1964 se objevil převrtaný motor 292ccm v jiném lehčím rámu s užší kapotáží na kterém Malina vyhrál v roce 1964 v Brně. Pak přišly 320 ccm a později i 350 ccm. Havel asi jel na 320 ccm. Přesně to, ale nevím!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

9.2.2015 v 19:42 | Nahoru | #2

AKRO píše: Taky se mi ta jedna 250 ccm zdá málo, ale v té době se už jezdily JAKO JEDINÁ TŘÍDA 250 CCM, JEN JAWY A ČZ DVOUTAKTY JUNIORY a tovární čtyřtakt se nesměl v MČR jet a byl použitelný jen pro MS /Šťastný/ nebo při mezinárodních závodech.Ti další jezdci startovali na ČZ-1xOHC vyrobených před rokem 1962, kdy byl pro Malinu vyrobený nový ČZ-2x OHC a v roce 1964 se objevil převrtaný motor 292ccm v jiném lehčím rámu s užší kapotáží na kterém Malina vyhrál v roce 1964 v Brně. Pak přišly 320 ccm a později i 350 ccm. Havel asi jel na 320 ccm. Přesně to, ale nevím!



Díky za info Akro. Čz ohc myslíš 250tku monoblok? Ta byla předchůdcem modelu 857 pokud se nepletu?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist