Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!

Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

4.4.2014 v 18:16 | Nahoru | #1
Máš pravdu, mambo - jsou to až příliš krásné vzpomínky na tu DVOUTAKTNÍ éru
Za HRC jezdili 2-3 jezdci, Yamahu Marlboro taky 3, Yamahu LuckyStrike 2, Cagivu 2,
Suzuki HERON 1-2, Hondu HB 2 a satelity Honda Gauloise + Rothmans po jednom,
takže "suma sumárum" CCA 14-15 jezdců s plnou, či částečnou fabrickou podporou .
To opravdu není CCA 10%, ale CCA 50%

Naposledy editováno 04.04.2014 18:17:48

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

5.4.2014 v 06:44 | Nahoru | #2
IvanDvoutakťák> Hezky jsi zde vyjmenoval týmy a počty jezdců určité doby. Jenže jsi zapomněl dodat, kolik z nich opravdu mělo na vítězství v jednotlivých GP, natož na celkové prvenství v daném roce. Boj o tituly mistrů světa byl většinou záležitostí 2-4 jezdců nejužší špičky. Ostatní neměli nárok. Ono se opravdu stačí podívat jak do výsledků jednotlivých GP na časové rozdíly. O bodových rozdílech na konci sezón ani nemluvě. Ono se nakonec není co divit, protože řada jezdců týmů, které si zde vypočítal, startovala na strojích dovozců jednotlivých značek do danných zemí, tedy nikoliv satelity v dnešním pojetí, natož s plnou tovární podporou. Odlož ty růžové brýle.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist