Naposledy editováno 05.11.2009 17:29:32
2 reakcí na tento příspěvek Přetryskování gsx 750 inazuma
Rozdíl v maximálce asi 10 km/hod (tušim že jela po úpravě tacho necelých 220), na seriový rozetě a seriovým rozměru primárního kolečka. Před naladěním motoru max s bídou 205-210 podle větru a podmínek.
Výborná byla po naladění odezva na plyn, kdy se nádherně ve středním pásmu zvedala a zvuk byl Mňam
Před naladěním v naprosté sérii díra v 5 tis jako hrom.
Před Dyno Jet sadou jsem tam měl na zkoušku cca 3 týdny pouze větší hlavní trysky (tuším 110 nebo 120) a podložil jsem jehly. Taky dobrý, ale s Dyno sadou menší spotřeba.
Dal jse to samé později i na velkýho 12ctkovýho banďoura, ale nebylo to ono, ani zvuk nebyl tak cool jako na inazumě. A velkýmu banďourovi se hodně zhoršila rekace v dolních točkách (do 4 tis) na plyn. Tam se maximálka zvedla na z 250 na 265 tacho (241 přesně dle GPS)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přetryskování gsx 750 inazuma
b>
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki Inazuma 750 - boční protekto... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 15 | 26.7.2024 v 12:41 Marek71 |
Gsxr 750 srad karburator Suzuki GSX 750 | Wetra | 2 | 5.5.2024 v 16:59 petr.machy |
Hlučné ložisko Suzuki GSX 750 | Pepansuzuki | 27 | 13.4.2024 v 18:00 krokoš |
Převodní tabulka zapalovacích svíče... Suzuki GSX 750 | Krejcak73 | 17 | 23.1.2024 v 08:47 Krejcak73 |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |