paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
5.11.2009 v 13:18
Mel jsem na tom jet v pondeli, ale kvuli pocasi jsem to musel odlozit na stredu.
Sotva jsem na tom odjel a zacalo prset

Takze zde jsou chronologicky moje dojmy:
1. Je pomerne vysoka a dost siroka. Kretensky maly rejd.
2. Ty mody B, STD a A - no to je asi vtip Pan od Yamahy mi tam dal STD, ze to bude pry bezpecnejsi. No mne to vic bavilo na tom A B je asi pro.... ja nevim pro koho.
3. Cukani v nizsich otackach - mne to bavilo Nemam s tim zadny problem, cely zivot jezdim na cukajicich motorkach, aspon je citit, ze se tam neco deje, ze to uvnitr zije.
4. Motor - do 7000 otacek je to line hovno Potom to jede, ale zas takova divocina to neni, jak nekteri rikali. Trojku a ctyrku do omezovace, prijemne zrychleni, ale je to zaroven strasne hodna motorka. A je treba ji drzet hodne v otackach. : (a to nekteri rikaji, ze ta R1cka ma silny spodek....co potom jine litry?? jsou to dole jeste vetsi mrtvoly??)
5. Zvuk - uzasna vec, hodne navykove. Ale pouze tak do strednich otacek. Pak mi ten zvuk az prilis pripominal dvouvalce, a ty ja jaksi nemam rad
6. Podvozek: uzasna stabilita i pri +250km/h. Brzdy - nevim, nezkousel jsem na mokrem asfaltu.
7. Ochrana proti vetru a desti - nic moc A to jsem pomerne nizky. Navic pro mne ta nadrz je idiotsky tvarovana a kdyz jsem zalehnul, tak jsem poradne nevedel, jak tam drzet hlavu. Vyssi plexi by asi pomohlo.
8. Mam dojem, ze to jaksi hodne topilo na pravou pulku sedla.
9. Celkova ergonomie - super!! Mam dojem, ze bych na tom mohl jezdit stovky km denne. Posez celkove (az na tu hlavu) je hodne dobry. Nevim, co vsichni maji s tim, ze sporty jsou nepohodlne.

Celkove hodne fajn motorka. Zmenil bych pouze toto:
-vyssi plexi
-jiny zvuk nad 7000 otacek
-trosku jinak tvarovana nadrz
-aby to melo trochu vetsi spodek..

Ale jinak je to velmi fajn motorka, je zabavna, takze se na motorky jeste nevyseru.

[URL=

2 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

7.11.2009 v 20:55 | Nahoru | #1
To já kópil ojety black. Při první jízdě jsem dal tachometrovejch cca 283 km/h. Bez pravýho
plastu, volnej klín za předním kolem. Následně jsem zjistil, že bylo poloprázdný přední, podhuštěný zadní kolo a totálně volnej řetěz:( Co taky čekat po 15ti leté pauze a několika třistapadesátkách. Ale byla to totální euforie, když to beru zpětně, tak taky mega pičovina.
Kam tím směřuju? No ten křivák nebo co. Dyk je to jedno, když pořádně zalehnu, tak můžu jet třeba v pytli. Ale hlavně, letos jsem se svez na GSX-R 1000 K3 a řeknu vám, moje srdce začalo bít pro supersporty.

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

7.11.2009 v 21:13 | Nahoru | #2


Naposledy editováno 16.04.2024 08:05:13

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

8.11.2009 v 10:07 | Nahoru | #3
Carom> Taky jsem tak testoval XX... akorat ze ja to mel za chumelenice a jel jsem max. kilem ale retez ok a pneu taky heled
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 maree 1 Včera v 19:57 Kohlstein
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1228, 1229] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 36863 Včera v 19:17 assassin
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 839 19.9.2024 v 22:30 Ariete
Perňův Racing koutek - přestavby ok... [1 ... 346, 347] Yamaha YZF-R1 Perňa_81 10406 12.9.2024 v 15:11 Ozzy_
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Admire 1 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X


TOPlist