bmw_r1300gs_cartec





Téma: Rekluse spojka
 
4.11.2009 v 10:04
Máte někdo zkušenost (reálnou:)) s automat. spojkou Rekluse - provedení PRO: jak výrazně se sníží tuhost spojk. páčky u 450 + životnost + postřehy z provozu.
Rekluse
zkušenost z SK
dík

2 reakcí na tento příspěvek Rekluse spojka

7.10.2010 v 10:21 | Nahoru | #1
Hmm tak rekluz mám na KTM 300 2010 cvajtakt najeto asi 45mth převážně Ccečka (UFO ADTéčko, Mahera Drapák r. atd.)
Jsem s ní navýsost spokojenej, a údajně jsem i značně porychlil.
Spojkovou páčku v podstatě nepoužívám (snad pouze při startování s kvaltem) takže se můžu věnovat jízdě a nemusím se srááát s tou blbou páčkou.
Před těžkým úsekem - výjezd – umělá překážka atd. můžu pevně držet motku a nakopat tam rychlost jakou potřebuji .
Při dlouhém výjezdu můžu začít někde na 4řce a postupně tam klapat nižší stupně tak, aby motka jela optimálně a při tom motku pevně držet a lépe ji řídit požadovaným směrem
Anebo výjezd ze zatáčky je hodně rozbitý a já zase můžu kopat rychlosti nahoru a tahat za plyn přitom neztrácím kontrolu nad moto .
No a protože správně nastavená rekluz je lehce pořád v záběru ( na místě se dá udržet nohama) tak se dá brzdit motorem s kopce.
Hlavně ale mě nebolí - není unavená levá ruka. Po hodině céčka jsem před tím myslel že mě ruka upadne a v podstatě jsem spojku ani pořádně neumáčkl (před tím gas gas 300 2008 a ještě před tím Ktm 450)
Jinak nastavení rekluze u 2taktu je poměrně složitá věc. A je možný si to nastavit jak to komu vyhovuje – buď zabírá ve vyšších otáčkách nebo nižších.
Já tam mám dokonce několik těžších kuliček z rekluze pro 4takt, aby spojka zabírala tak aby mi to vyhovovalo.
Musím poděkovat p. Čuříkovi z firmy Mototechnologi že si s naladěním mého rekluze pohrál.
Takže já z vlastní zkušenosti můžu hobíkúm ( hlavně těm co nejsou každý den v posilovně) rekluz vřele doporučit.
Hovg.

Naposledy editováno 07.10.2010 10:32:25

(reakce na) Rekluse spojka

7.10.2010 v 10:23 | Nahoru | #2
hom2> Zacinam setrit :)

(reakce na) Rekluse spojka

7.10.2010 v 10:50 | Nahoru | #3
hom2> zajímalo by mě pár věcí z toho cos napsal
Spojkovou páčku v podstatě nepoužívám (snad pouze při startování s kvaltem) takže se můžu věnovat jízdě a nemusím se srááát s tou blbou páčkou.
- to ani nemažeš spojku páčkou v prudkých zatáčkách? Rerkluse ti opravdu zajistí že se motor hned sebere do otáček ? A řadíš bez spojky i v otáčkách, tj. když je Rekluse sepnutá natvrdo - což je zcela převládající jízdní režim ?

Před těžkým úsekem - výjezd – umělá překážka atd. můžu pevně držet motku a nakopat tam rychlost jakou potřebuji . Při dlouhém výjezdu můžu začít někde na 4řce a postupně tam klapat nižší stupně tak, aby motka jela optimálně a při tom motku pevně držet a lépe ji řídit požadovaným směrem Anebo výjezd ze zatáčky je hodně rozbitý a já zase můžu kopat rychlosti nahoru a tahat za plyn přitom neztrácím kontrolu nad moto .
Bez Rekluse nejde tohle všechno dělat ? A kvalty tam valíš bez spojky a sepnutá Rekluse přitom zamezí rázům? Jak ?

Hlavně ale mě nebolí - není unavená levá ruka. Po hodině céčka jsem před tím myslel že mě ruka upadne a v podstatě jsem spojku ani pořádně neumáčkl (před tím gas gas 300 2008 a ještě před tím Ktm 450)
s mačkáním spojky nemám problém ani po třech hodinách CC, (KTM 200-300-450) a to ji používám opravdu hodně. Neměls spíše něco špatně s vypínáním origo spojek, když říkáš žes je ani neumáčkl ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist