1)Odpojit konektor a hadice z VCSV senzoru
2)Odpojit hadicku z jednocestneho ventilu VTV
3)Pripojit hadicku meraku na prvni saci hrdlo valce (tj. na vyvod co byva zaslepen gumovou krytkou)
4)Pripojit mezikus mezi hadicku z VTV a meraku (tj. vyvod z difuzoru je zaslepeny stale gumovou krytkou!! hadicka meraku se pripoji na hadicku z VTV ventilu)
Tak a ted muj problem. Kdyz podle tohoto postupu seridim hladiny meraku do roviny vse je ok. Ovsem, kdyz zase pripojim vsechny hadice a senzory co jsem sundal pri postupu z manualu a napojim hadice meraku na vyvody co jsou na difuzorech zaslepene gumovymi zatkami, tak hodnoty jsou uplne jine to jest o 2cm na meraku. Tak a ted co je spravne? Nevim teda proc na kazdem difuzoru je ta zaslepena trubicka, ktera by mela byt na napichnuti meraku.
Slysel jsem, ze Rutan mel problem se serizeni podtlaku u nejake hondy z duvodu jineho zpusobu serizeni nez je obvykle.
A Asassin pry serizuje TLS normalne ze napichne merak na ty trubicky co jsou zaslepene.
A vysledek je kde???????????????????????????????????
Dik za odpoved
Naposledy editováno 02.11.2009 20:23:08
1 reakcí na tento příspěvek Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pro Asassina a Rutana serizeni podtlaku TLR
RUTAN>hmm.. a jak se chová motor po tomhle seřízení? Nemám důvod nevěřit továrnímu popisu toho úkonu, ale pokud je výsledek takovýhle, tak je něco špatně. Pokud assasin nenajde nějaké řešení, souhlasil bych s tím napojením na výdechy difuzorů napřímo.
hele ono u TL je proste na jednom sacim hrdle pridelanej takovejhle podtlakovej "udelator" a proste se to odpoji a zaslepi pri tom kdyz "kalibrujes" oba sloupce u budiku aby sli spolu.. aby proste ten dalsi "odber podtlaku" v tom nedelal bordel.. pak se to pripoji a meri normalne. ja mam tenhle podtlakovej nesmysl vyhozenej uplne.. budiky pripojim na cudliky na hrdlech a podtlaky seridim klasicky...