DÍKY MOC
1 reakcí na tento příspěvek Alarmy a jejich spolehlivost
Jinak je to jistě užitečná věc
Podívej se do sekce "ukradené motorky" na tomhle webu. Půlka ukradených motorek měla alarm.
Alarm je vskutku výhodná investice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost
docent> Půlka ukradených motorek měla alarm.
Alarm je vskutku výhodná investice
Ale on se neptal jestli mu alarm ochrání motku před čórkařema
Ale kvůli čemu jinému by si tam alarm dával???
Já jen že mě osobně už přestalo bavit investovat do alarmů, když v praxi ti jsou v podstatě na h.vno.
Všechny alarmy co jsem měl, mi fungovaly bezvadně. I na pager (teď se dělají na mobil).
V praxi to však vypadá tak, že když ti zapípá pager někde v budově či v obchodě a ty doběhneš k motorce, tak ti fakani, co ti po ní lezli jsou už dávno pryč. A když by se jednalo o zloděje, tak to jsou většinou profíci s dodávkou a než doběhneš, tak jsou taky pryč i s houkající motkou.
P.S. např. u alarmu Laserline za cca 1.500,-Kč stačilo prstem zaťukat na plast skůtru a začal houkat a na pageru jsem měl zprávu cca do 10sec.
Naposledy editováno 02.11.2009 16:47:07
2 reakcí na tento příspěvek Alarmy a jejich spolehlivost
Každý alarm má určitou pohotovostní spotřebu. Je malá, ale zkuste si spočítat jak dlouho vydrží teoreticky plný akumulátor u vaší moto při pohotovostní spotřebě danného alarmu.
Když jsem si to zkusil, tak jsem padl na zadek, protože mi vyšlo cca 7 dní do úplně vybitého akumulátoru (u skůtru).
Před koupí alarmu je třeba si i tohle spočítat.
Tím chci jen říct, že ani pohotovostní spotřeba není zanedbatelná. Představa, že necháš motorku v pohotovostním režimu v garáži třeba měsíc (protože furt prší) a ona se při tom bude "sama hlídat" není moc reálná.
1 reakcí na tento příspěvek Alarmy a jejich spolehlivost
ja mel na dvou motorkách alarm dražší a několikrát jsem byl svědkem jak to vyplašilo čumila, voblejzače a smrady co si na to chtěli sednout. Jednou dokonce dědka co chtěl mnotorku přeparkovat aby si tam mohl dát svoje auto !! Takže já bych šel klído do toho levnějšího, kámoš měl nějakej za 1200 a fungoval mu stejně jako můj za 4tis
docent>Ještě dodatek:
Každý alarm má určitou pohotovostní spotřebu. Je malá, ale zkuste si spočítat jak dlouho vydrží teoreticky plný akumulátor u vaší moto při pohotovostní spotřebě danného alarmu.
Když jsem si to zkusil, tak jsem padl na zadek, protože mi vyšlo cca 7 dní do úplně vybitého akumulátoru (u skůtru).
Před koupí alarmu je třeba si i tohle spočítat.
Tím chci jen říct, že ani pohotovostní spotřeba není zanedbatelná. Představa, že necháš motorku v pohotovostním režimu v garáži třeba měsíc (protože furt prší) a ona se při tom bude "sama hlídat" není moc reálná.
tak alarmy maj většinou "spací" režim který se aktivuje po dvou dnech a pak už nebere nic. Normálně po 2,5 měsíce jsem nastartoval
na tý starý motorce ta funkce nebyla a tam batarka vydržela měsíc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost
pepek9>no pravda je taková, že pokud motorku někdo bude chtít ukrást tak jí ukradne, to je jasný. jde o to, pokud možno to co nejvíc znepříjemnit, nebo zpomalit..
ja mel na dvou motorkách alarm dražší a několikrát jsem byl svědkem jak to vyplašilo čumila, voblejzače a smrady co si na to chtěli sednout. Jednou dokonce dědka co chtěl mnotorku přeparkovat aby si tam mohl dát svoje auto !! Takže já bych šel klído do toho levnějšího, kámoš měl nějakej za 1200 a fungoval mu stejně jako můj za 4tis
přesně já to taky mám na vyplašení "příležitosdělázloděje" když to parkuju někde na ulici a na chvíli si odskočim, popřípadě pro zburcování doochodců okolo garáže, ale zázraky se od toho čekat nedaj.
FiZzeR>docent> To máš nějakej divnej alarm Mě motka stála na jaře cca 2měs s aktivním alarmem, starou baterkou a po těch dvou měsících jsem bez problémů nastartoval
Já jsem divnej celej
Bylo to cca před 10 lety a elektronika od té doby jistě pokročila - to víš - už jsem skorodědek.
Nic to ale nemění na mém upozornění, že je třeba porovnat standby odběr alarmu + čidel + vysílače vůči kapacitě akumulátoru. Zvláště u lacinějších výrobků. Záleží především na technologii čidel. Pokud v nich není mechanický aktivační člen, pak určitý minimální odběr mít musí.
1 reakcí na tento příspěvek Alarmy a jejich spolehlivost
Aukro-Alarm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost
N3RV>Zkuz tohle:
Aukro-Alarm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost
Hanzy.>presne ten mam.. ovladac c.3... ted bych asi sel do c.8.. ten driv nebyl v nabidce.. jinak www.parkujeme.cz ma v nabidce dalsi sikovny vecicky jakotreba central k autu, signalizace k couvani atd..
jn,na Aukru seženeš vše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost
N3RV>jn,na Aukru seženeš vše
presne tak...akorad ti musi bejt 18.. jinak se na tebe vys*** pri reseni nakych problemu, jako kdyz zbozi zaplatis a on se na tebe vysměje..p.s.Krádeži to nezabrání, ale znepříjemní. Většina blbečků se zalekne a utečou jakmile začne řvát.
gt 971 super, určenej na moto, Athos 1802 nebyl špatnej, ale na moto určenej není - 18Ah baterii vycucnul v místě bez signálu za týden. gsm lokalizace je další "užitečnou" věcí - je totiž nepřesná - v místě s dobrým pokrytím lokalizace +- 500metrů, v místě s řídkou sítí vysílačů kružnice bod +-5km - to už je tak maximálně na vysledování směru
co je plusem ke GT 971, tak bezdrátový senzory - dá se zajistit vchod, tzn. když někdo vleze do garáže, alarm už houká, volá, smskuje - a to ještě lapka nemá překonaný mechanický zabezpečení.
rok před pořízením alarmu mi ukradli DR 750 v Praze, takže rok na to, když jsem kupoval toho transalpa, mi alarm přišel jako dobrá volba a musím říct, že mi přidal hodně na klidným spaní - neměl jsem otřesový čídlo, jen náklonný - tzn. nepotřebuju řešit haranty, co na motorku lezou a tím i stresovat z planejch poplachů - alarm jsem měl jen pro případ krádeže.
nevyzkoušel, nikdo neukradl, takže nemůžu říct bylo to k něčemu :)