bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Alarmy a jejich spolehlivost
 
2.11.2009 v 16:27
Zdravim, rád bych věděl jak jsou na tom ty levnější motoalarmy řekněme do 1500 kč, jestli a jak se to ser.., jestli se spouští samy bez příčiny atd atd.

DÍKY MOC

Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 16:30 | Nahoru | #1
Mám nějakej úplně obyč za litr... mám ho už rok a no problem, ale imobilizér jsem pro jistotu nezapojoval... aby mi to ve vinglu nevyplo motor

1 reakcí na tento příspěvek Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 16:35 | Nahoru | #2
Alarm jsem měl několikrát na skůtrech do města. Sloužil v praxi především k tomu, aby mě kolegové nasrali. Při kouření před barákem drkli do řidítek a mohli se uchechtat, když jsem přiběhl z druhého patra.

Jinak je to jistě užitečná věc
Podívej se do sekce "ukradené motorky" na tomhle webu. Půlka ukradených motorek měla alarm.
Alarm je vskutku výhodná investice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 16:37 | Nahoru | #3

docent> Půlka ukradených motorek měla alarm.
Alarm je vskutku výhodná investice



Ale on se neptal jestli mu alarm ochrání motku před čórkařema

(reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 16:46 | Nahoru | #4
FiZzeR> Ale jóóóó. Já vím.
Ale kvůli čemu jinému by si tam alarm dával???
Já jen že mě osobně už přestalo bavit investovat do alarmů, když v praxi ti jsou v podstatě na h.vno.
Všechny alarmy co jsem měl, mi fungovaly bezvadně. I na pager (teď se dělají na mobil).
V praxi to však vypadá tak, že když ti zapípá pager někde v budově či v obchodě a ty doběhneš k motorce, tak ti fakani, co ti po ní lezli jsou už dávno pryč. A když by se jednalo o zloděje, tak to jsou většinou profíci s dodávkou a než doběhneš, tak jsou taky pryč i s houkající motkou.

P.S. např. u alarmu Laserline za cca 1.500,-Kč stačilo prstem zaťukat na plast skůtru a začal houkat a na pageru jsem měl zprávu cca do 10sec.

Naposledy editováno 02.11.2009 16:47:07

2 reakcí na tento příspěvek Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 16:53 | Nahoru | #5
Ještě dodatek:
Každý alarm má určitou pohotovostní spotřebu. Je malá, ale zkuste si spočítat jak dlouho vydrží teoreticky plný akumulátor u vaší moto při pohotovostní spotřebě danného alarmu.
Když jsem si to zkusil, tak jsem padl na zadek, protože mi vyšlo cca 7 dní do úplně vybitého akumulátoru (u skůtru).
Před koupí alarmu je třeba si i tohle spočítat.

Tím chci jen říct, že ani pohotovostní spotřeba není zanedbatelná. Představa, že necháš motorku v pohotovostním režimu v garáži třeba měsíc (protože furt prší) a ona se při tom bude "sama hlídat" není moc reálná.

1 reakcí na tento příspěvek Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 16:58 | Nahoru | #6
no pravda je taková, že pokud motorku někdo bude chtít ukrást tak jí ukradne, to je jasný. jde o to, pokud možno to co nejvíc znepříjemnit, nebo zpomalit..

ja mel na dvou motorkách alarm dražší a několikrát jsem byl svědkem jak to vyplašilo čumila, voblejzače a smrady co si na to chtěli sednout. Jednou dokonce dědka co chtěl mnotorku přeparkovat aby si tam mohl dát svoje auto !! Takže já bych šel klído do toho levnějšího, kámoš měl nějakej za 1200 a fungoval mu stejně jako můj za 4tis

Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 16:59 | Nahoru | #7
ehm, dobrý vědět díkes

(reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 17:02 | Nahoru | #8

docent>Ještě dodatek:
Každý alarm má určitou pohotovostní spotřebu. Je malá, ale zkuste si spočítat jak dlouho vydrží teoreticky plný akumulátor u vaší moto při pohotovostní spotřebě danného alarmu.
Když jsem si to zkusil, tak jsem padl na zadek, protože mi vyšlo cca 7 dní do úplně vybitého akumulátoru (u skůtru).
Před koupí alarmu je třeba si i tohle spočítat.

Tím chci jen říct, že ani pohotovostní spotřeba není zanedbatelná. Představa, že necháš motorku v pohotovostním režimu v garáži třeba měsíc (protože furt prší) a ona se při tom bude "sama hlídat" není moc reálná.



tak alarmy maj většinou "spací" režim který se aktivuje po dvou dnech a pak už nebere nic. Normálně po 2,5 měsíce jsem nastartoval
na tý starý motorce ta funkce nebyla a tam batarka vydržela měsíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 17:03 | Nahoru | #9
docent> To máš nějakej divnej alarm Mě motka stála na jaře cca 2měs s aktivním alarmem, starou baterkou a po těch dvou měsících jsem bez problémů nastartoval

(reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 17:05 | Nahoru | #10

pepek9>no pravda je taková, že pokud motorku někdo bude chtít ukrást tak jí ukradne, to je jasný. jde o to, pokud možno to co nejvíc znepříjemnit, nebo zpomalit..

ja mel na dvou motorkách alarm dražší a několikrát jsem byl svědkem jak to vyplašilo čumila, voblejzače a smrady co si na to chtěli sednout. Jednou dokonce dědka co chtěl mnotorku přeparkovat aby si tam mohl dát svoje auto !! Takže já bych šel klído do toho levnějšího, kámoš měl nějakej za 1200 a fungoval mu stejně jako můj za 4tis



přesně já to taky mám na vyplašení "příležitosdělázloděje" když to parkuju někde na ulici a na chvíli si odskočim, popřípadě pro zburcování doochodců okolo garáže, ale zázraky se od toho čekat nedaj.

(reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 17:41 | Nahoru | #11

FiZzeR>docent> To máš nějakej divnej alarm Mě motka stála na jaře cca 2měs s aktivním alarmem, starou baterkou a po těch dvou měsících jsem bez problémů nastartoval


Já jsem divnej celej
Bylo to cca před 10 lety a elektronika od té doby jistě pokročila - to víš - už jsem skorodědek.

Nic to ale nemění na mém upozornění, že je třeba porovnat standby odběr alarmu + čidel + vysílače vůči kapacitě akumulátoru. Zvláště u lacinějších výrobků. Záleží především na technologii čidel. Pokud v nich není mechanický aktivační člen, pak určitý minimální odběr mít musí.

1 reakcí na tento příspěvek Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 18:38 | Nahoru | #12
Zkuz tohle:
Aukro-Alarm

Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 19:53 | Nahoru | #13
ja mam za 699,-...imobilizer sem nezapojoval, jinak funguje bez problemu, az na to, kdyz mi spadnou klice na zem, tak se v ovladaci uvolni baterka a nefunguje, do rozdelani.. jinak staci mit zaparkovanou motorku na parkovisti, projede auto a alarm se ozve nebo prijedu s fichtlem k motce a alarm se taky pusti jináč doporučuju..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 19:55 | Nahoru | #14

N3RV>Zkuz tohle:
Aukro-Alarm

presne ten mam.. ovladac c.3... ted bych asi sel do c.8.. ten driv nebyl v nabidce.. jinak www.parkujeme.cz ma v nabidce dalsi sikovny vecicky jakotreba central k autu, signalizace k couvani atd..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 20:00 | Nahoru | #15

Hanzy.>presne ten mam.. ovladac c.3... ted bych asi sel do c.8.. ten driv nebyl v nabidce.. jinak www.parkujeme.cz ma v nabidce dalsi sikovny vecicky jakotreba central k autu, signalizace k couvani atd..



jn,na Aukru seženeš vše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 20:06 | Nahoru | #16

N3RV>jn,na Aukru seženeš vše

presne tak...akorad ti musi bejt 18.. jinak se na tebe vys*** pri reseni nakych problemu, jako kdyz zbozi zaplatis a on se na tebe vysměje..

(reakce na) Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 20:12 | Nahoru | #17

Hanzy.>presne tak...akorad ti musi bejt 18.. jinak se na tebe vys*** pri reseni nakych problemu, jako kdyz zbozi zaplatis a on se na tebe vysměje..



Tam nikdo neví kolik ti je ,já už tam su 2 roky a vše v klidu,prodávám-kupuju

Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 21:24 | Nahoru | #18
Ahoj osobně jsem měl alarm na původním GSX750. V té době byla to funglovka a řešil jsem slevu na pojistku/ta byla 50 procent/. Měl jsem alarm Cobra s náklonovým čidlem a imobilizérem a v té době stál necelé 4000,-Kč. Důležité je odběr proudu v zaalarmovaném stavu, aby byl co nejmenší. Cobra měla 2mA. A pokud stála motorka delší dobu tak se přepl do spícího režimu a stačilo jenom drknout do motorky a zaktivoval se. Byl jsem snim maximálně spokojen a nešel bych do levného Asijce. V nynější GSX1200 byl myslim alarm okolo 1500kč a prý fungoval 2 sezony. Já jsem jej vypakoval z pod sedadla, zbytečně zabíral místo. Hodně úspěch s nákupem.
p.s.Krádeži to nezabrání, ale znepříjemní. Většina blbečků se zalekne a utečou jakmile začne řvát.

Alarmy a jejich spolehlivost

2.11.2009 v 23:30 | Nahoru | #19
já měl GT 971 a gsm pager Athos 1802 od jablotronu - celý tuším kolem 12-13tis. u transalpa jsem měl alarm pod nádrží, takže dostat se na alarm = sundat nádrž, navíc pager jsem měl po palubkou, takže najít alarm ještě neznamenalo najít gsm pager - obojí mělo samostatnou baterii - pager při dokoupení handsfree umožňoval i odposlech, to sem neměl, tak nemůžu soudit.
gt 971 super, určenej na moto, Athos 1802 nebyl špatnej, ale na moto určenej není - 18Ah baterii vycucnul v místě bez signálu za týden. gsm lokalizace je další "užitečnou" věcí - je totiž nepřesná - v místě s dobrým pokrytím lokalizace +- 500metrů, v místě s řídkou sítí vysílačů kružnice bod +-5km - to už je tak maximálně na vysledování směru
co je plusem ke GT 971, tak bezdrátový senzory - dá se zajistit vchod, tzn. když někdo vleze do garáže, alarm už houká, volá, smskuje - a to ještě lapka nemá překonaný mechanický zabezpečení.
rok před pořízením alarmu mi ukradli DR 750 v Praze, takže rok na to, když jsem kupoval toho transalpa, mi alarm přišel jako dobrá volba a musím říct, že mi přidal hodně na klidným spaní - neměl jsem otřesový čídlo, jen náklonný - tzn. nepotřebuju řešit haranty, co na motorku lezou a tím i stresovat z planejch poplachů - alarm jsem měl jen pro případ krádeže.
nevyzkoušel, nikdo neukradl, takže nemůžu říct bylo to k něčemu :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist