1 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
A soudy že u auta neutrál taky nikdy mi hlava nebere. Kdybych chtěl jet šetřivě třeba na dálnici s mírnýho kopečka, tak mi to s kvaltem nikdy rychlost neudrží, musel bych vždycky přidat plyn. Nehledě na to že každý auto brzdí motorem jinak, některý skoro vůbec a některý dost, se starou fiestu vyřazuju poměrně často protože s kvaltem bych daleko nedojel.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?
Stev>já teda celou debatu moc nechápu, ale když chci jet z kopce, tak si tam neutrál můžu nakopat i z šestky a ničemu to nevadí, nebo ne? Nazpátek to samý. A to pominu že stačí trochu vytočit dvojku a pak vyřadit, málokdo by chtěl jezdit z kopce 160. I když na motorce tak samozřejmě nejezdím.
A soudy že u auta neutrál taky nikdy mi hlava nebere. Kdybych chtěl jet šetřivě třeba na dálnici s mírnýho kopečka, tak mi to s kvaltem nikdy rychlost neudrží, musel bych vždycky přidat plyn. Nehledě na to že každý auto brzdí motorem jinak, některý skoro vůbec a některý dost, se starou fiestu vyřazuju poměrně často protože s kvaltem bych daleko nedojel.
Co se týče auta, tak souhlas.
Co se týče neutrálu z kopce u motorky, tak ho nedávám, je to zbytečný. Nevim jak moc brzdí velkej 2vál s kvaltem, ale u 4válu nemá význam vyřazovat. O tý spojce nemluvim, už je z hlediska bezpečnosti jízdy je to hovadina.