1 reakcí na tento příspěvek Spojka jako neutrál? je to možný?
pokud mažu směsí tak je to jasný...
cccp>jen takovej postřeh...podle mě nanic přidávat plyn z kopce ma (2T) pokud má mixér....olej tam jde v závislosti na otevření plynu, ale podle mího i v závislosti otáček kliky..... takž plyn může bejt zavřenej... nebo kecám?
pokud mažu směsí tak je to jasný...
Jde oto, že každej motor s karburátorem, i při režimu brždění motorem pouští palivo u 2T s olejem..Takže maže..jenže ho tam pouští asi tolik kolik by stačilo na volnoběh, jenže ten motor může mít 5,6,7,8,9 atd.. tisíc otáček..Ale i tak je tam něakej film a ten se po 100metrech brždění neotře..Další věc u 2T je když ho dlouho držíš furt pod krkem, jak bylo řečeno olej se víc pálí a hodně ho taky vylítá s nezpáleným benzínem a válec se taky zase až tak dobře nemaže..Takže když dlouho brzdíš motorem, nebo když ho dlouho držíš pod krkem stačí jemně parkrát protočit..U vtřiků je to jasný nic si to nebere a brzdit z kopce taky potřebuješ, buď před tebou jede něakej jarda co za každou cenu nesmí překročit 90km/h nebo zase nemůžeš nechat rozpálit auto na 90ce na 130cet..Když jedu z kopce a furt mi to při pátým kvaltu zrychluje hodím za 4, stejně tak když potřebuju přibrzdit a 5ka už je podtočená hodím za 4..Ale brzdím motorem furt..Na motorce z kopce furt přes kvalt, stejně má motorka tak malou váhu že to zpomaluje dost ikdyž vymáčkneš spojku..A vymáčknou, pak pustit zrychlit pak vymačkout, za chvíli jedeš 90,85,80 zase pustit a zrychlit je kokotina přeci ne?