globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojka jako neutrál? je to možný?
 
28.10.2009 v 22:59
Zdravím, možná dost blbý dotaz, ale je u nás o kolí hodně dlouhý kopec dolů a jezdim tudy zkoro každý den...moje motorka má 6kvaltů a neutrál klasika jen mezi 1-2 a tak když jedu z kopce a mám tam vytočenou 6 tak bych rád tam měl neutrál (brzdí mě motor bez plynu) ale je blbost tam kopat neutrál, to by převodovka brečela, tak se chci zeptat zda by nák neškodilo držet celej kopec dolů spojku. asi blbý dotoz, ale zkusím se zeptat:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

29.10.2009 v 11:32 | Nahoru | #1

racek>Nevím jak u omegy, ale u těch škodovek jsem to práve zkousel. Takže si to běž zkusit, a pak nám můžeš sdělit jak jsi pochodil. Jestli vyfotíš u octavie tacho jak jedeš třeba 50km/h a ukazuje ti spotřebu v L/h tak ti pošlu flašku Vodky, nebo Tuleňa podle toho co piješ

Ale o to právě jde, že v těch moderních autech se ti to přepne, při vyřazení na neutrál, ať jedeš nebo ne... U passatu je pořád l/km, ve chvíli kdy zařadím neutrál (ať stojím nebo ne) tak momentální se ukazuje v l/h, takže tu nemelte něco o moderních autech, když to srovnáváte ve fabii, nic proti škodovce, ale AUdiny měli už před 20 lety pomalu lepší výbavu než dnešní fabie,apod...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka jako neutrál? je to možný?

29.10.2009 v 12:07 | Nahoru | #2
Tomáš_GSR> Asi si to nepochopil, tomu auto (jako myslim tu blbou fabku) je jedno jestli tam má neutrál, nebo rychlost. Když jedeš máš to v l/100km, když stojíš tak v l/h, okamžitou a průměrnou spotřebu se nepletu, mluvim o okamžitý. Svoji fabku sem uvedl jako příklad. Doufám, že teď už chápeš, že i v tý koloně mi to jasně ukáže kolik hodin tam můžu stát :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist