Téma: OT: Passat x Mondeo
 
27.10.2009 v 01:53
Sice sem plechovky nepatří, ale co byste vybrali z těchto dvou:

VW Passat B5, 1.9 TDi (nejlépe 96 kW)
Ford Mondeo, 2.0 TDDi nebo 2.0 TDCi (96 kW)

Verze kombi, do +- 150.000 kč. Vzhledově se mě líbí spíše Mondeo, ale co se týká spolehlivosti a "nesmrtelnosti" tak to hraje do karet spíše Prassátku

Popřípadě něco jiného v fkombíku a fdýzlu za ty peníze?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo

13.1.2010 v 08:41 | Nahoru | #1

Macek NX>
A standartní je i to, že u VW nebo Škody je známo že i litr tohoto oleje na 1000km je normální


Sry, ale tohle je proste pohadka. Ja celej rok do klasicky vymeny nedolejvam ani kapku, bratr ma starsiho Superba, strejc novyho Pasika a kamos z vesjky si poridil CCcko. Na motor nedaj dopustit. Obecne tehle aut jezdi hafo a nikdy jsem neslysel, ze by si nekdo ztezoval na motor. Naopak z vlastnich zkusenosti jsou problematicky Common Raily, ale to je bohuzel taky otazka cistoty nafty a da se tomu predejit pridavanim aditiva. U VW me ale na druhou stranu pozlobila elektrika, naposled to bylo vadny cidlo u airbagu, ale jak uz tu bylo napsano, to je holt problem preplacanosti. Kdyz mam v aute 6 airbagu, je vetsi pravdepodobnost poruchy nez kdyz jsou jenom 2.

Naposledy editováno 13.01.2010 09:23:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo

13.1.2010 v 11:27 | Nahoru | #2
steve4ever> Tak to sorry, ale o tématu jsi málo informovanej, nebo nejsi z oboru. Znáš málo lidí z majitelů či servisů, nebo měli štestí
Dej si do vyhledávače O2 žere olej, vyskáčí ti desítky odkazů, tohle je hned první:

Jinak kolega,služební O2 1.9 TDI-PD 8V 77kw najeto 150tis,spotřeba oleje 1litr na 2-3tisíce km.V servisu mu řekli,že se holt nedá nic moc dělat



druhý odkaz, taktéž litr na 2 tis.

Motor bere dost oleje, což jsem na Fabii vůbec nezaznamenal.
Do koupi OCTAVIE bych už nešel. Líbí se mi Kia CEED.



Třetí (přesně kámošův problém)

jedna zásadní neřesta to je právě spotřeba oleje...připravte se na to že se dolévat bude!!!Divím se že jste s tímto nebyl seznámen(na to připraven) při předávání auta ale...Jenom šťastné kilometry!!! Martin



Edit: ještě přímo z testu O2 tdi na Auto.cz:

Z tohoto důvodu všem majitelům tohoto motoru doporučuju: vozte s sebou flašku s náhradním olejem, protože nikdy nevíte, kdy se otravná kontrolka rozsvítí a v případě nedostatečného množství oleje Vám tak nepříjemně zkomplikuje další jízdu



Závady tohoto motoru jsou natolik známé, že o nich již nikdo nepíše – pro jistotou tedy zopakuji měřiče množství nasávaného vzduchu, turbodmychadla, vyšší spotřeba oleje a zde i dvouhmotový setrvačník



Dále máš odkaz přímosem , takže bacha na pohádky, jsou dost reálné...

A ani nemá cenu dál hledat, každé auto má něco a O2 některé typy či série prostě žerou olej jak zjednané, tak se s tím holt smiř...

Naposledy editováno 13.01.2010 11:45:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo

13.1.2010 v 11:56 | Nahoru | #3

steve4ever>Sry, ale tohle je proste pohadka. Ja celej rok do klasicky vymeny nedolejvam ani kapku, bratr ma starsiho Superba, strejc novyho Pasika a kamos z vesjky si poridil CCcko. Na motor nedaj dopustit. Obecne tehle aut jezdi hafo a nikdy jsem neslysel, ze by si nekdo ztezoval na motor. Naopak z vlastnich zkusenosti jsou problematicky Common Raily, ale to je bohuzel taky otazka cistoty nafty a da se tomu predejit pridavanim aditiva. U VW me ale na druhou stranu pozlobila elektrika, naposled to bylo vadny cidlo u airbagu, ale jak uz tu bylo napsano, to je holt problem preplacanosti. Kdyz mam v aute 6 airbagu, je vetsi pravdepodobnost poruchy nez kdyz jsou jenom 2.



sorry ale já mám passata 2,0tdi a co 5000tis km tak min půl litru oleje...takže tohle pohádka fakt neni...bohužel!!

Olej to papá pěkně:(
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist