VW Passat B5, 1.9 TDi (nejlépe 96 kW)
Ford Mondeo, 2.0 TDDi nebo 2.0 TDCi (96 kW)
Verze kombi, do +- 150.000 kč. Vzhledově se mě líbí spíše Mondeo, ale co se týká spolehlivosti a "nesmrtelnosti" tak to hraje do karet spíše Prassátku
Popřípadě něco jiného v fkombíku a fdýzlu za ty peníze?
1 reakcí na tento příspěvek OT: Passat x Mondeo
Assasin> Když mluvíš o tom klubu nebyli to kluci z www.ford-focus.cz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Passat x Mondeo
Azi.>Jak tu zaznělo okta vs. focus v podvozku. Už jenom z konstrukce toho multilinku s control bladem ve focusu musí být lepší. Ono záleží kdo v tom jede a stav toho auta. Taky můžu říct pojezdil jsem porsche, ale on si jel trošku víc než předpisově a napohodu, kdežto já jel co to dalo, málem jsem se to otočil, atd. Musí se to srovnávat se stejným řidičem a stavem. Nechápu důchodce co si koupí focuse a potom nadávají jak je to tvrdý atd, tohle auto se víc hodí pro sportovnější lidi, než tuctovky. Ovšem po klesnutí ceny se hodně rozšiřuje
Assasin> Když mluvíš o tom klubu nebyli to kluci z www.ford-focus.cz?
jo neco takovyho meli na autech.. nebo ford focus klub... nebo tak neco...
multilink s control bladem ..jak odborne oznaceni pro neco tak jednoducheho.. ono to konstrukcni reseni je jedna vec, to jak to ve vysledku funguje je jina.. treba starsi civic (ten s tima velkejma svetlama) ma dvojity lichobeznikovy ramena... idealni konstrukce (jezdi tak dodnes F1) a stejne to jako sportak jen vypada, kdyz to trapis, neni to nic moc....
naopak porsche treba pouziva Mcpherson (jako kupa dalsich) co je docela vyrazne "osizeni" tech dvojitejch lichobezniku a presto jim podvozek funguje na vybornou...
jinak z toho co jsem kdy jezdil mi prijde ze jsem se vsim byl stejne rychlej.. u neceho gumovej volant a velkej naklon, neco sedelo a nehlo se, ale rychlost plus minus stejna... saxo,okta,3er bmw,golf mk1,mk2,mk3 ...