globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdy používat zadní brzdu
 
26.10.2009 v 17:37
zdravím chtěl bych se zeptat v jakych situacích pouzívat zadní brzdu......... za každou radu budu rád třeba se už nevysekám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 12:35 | Nahoru | #1

lubos69>Mám v tom teďka bordel, mám na motoru krouťák 166,8Nm(jakési přepočítané hodnoty ) a na zadním kole 145Nm (setrvačné hmoty atd...), hodnota na motoru by měla být +15 % nebo ne? (pro info - origo má psaný krouťák 152Nm na motoru). Váha mojí motorky je o 23kg menší než originál (titan svody a titan koncovky Akrapovič) a BMC fitr, naladěno na brzdě ( nějaké úpravy na sání, jiné vstřikovače, úpravy map pro každou zařazenou rychlost, speedo healer, atd) . Má PC a HUB na přepínání map on-line.

Ten přepočítaný výkon co máš v ponících je tedy takhle ??
216 PS ( 188 x 1,15=216PS) : 192 (váha)= 1,125 ???

Nebo mám zase něco špatně??
Jinak na grafu z brzdy mám napsané ty hodnoty (jak jsem psal s upozorněním, měřeno na zadním kole !!) Bylo mi opakovaně vysvětleno, že jediný správný údaj je měření výkonu a krouťáku na kole. To je to co přenášíš na silnici a teoretický výkon motoru je spekulace cca +-15% !! Je to tedy pravda ??
Ať v tom mám trochu jasno

I v mých letech se mám co učit



na zadnim kole se nameri podstatne vetsi kroutak... vydeli se to prevodovym pomerem, odectou se ztraty a mas kroutak prepoctenej na motoru...

ty muzes mit na motoru vetsi kroutak nez dave, ale na silnici dokazes poslat jen jeho cast, kterou tam dawa dokaze poslat taky, sice bude treba mit o kvalt podrazeno a o par tisic otacek vejs ale bude to tam... mas nakej kroutici moment na motoru.. pridas k tomu prevod 1:10 a mas razem 10x takovej kroutak.. ale desetinovy otacky.. vykon = kroutak x otacky(uhlova rychlost) = zustava stejnej - zakon zachovani....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy používat zadní brzdu

30.10.2009 v 12:45 | Nahoru | #2

assassin>na zadnim kole se nameri podstatne vetsi kroutak... vydeli se to prevodovym pomerem, odectou se ztraty a mas kroutak prepoctenej na motoru...

ty muzes mit na motoru vetsi kroutak nez dave, ale na silnici dokazes poslat jen jeho cast, kterou tam dawa dokaze poslat taky, sice bude treba mit o kvalt podrazeno a o par tisic otacek vejs ale bude to tam... mas nakej kroutici moment na motoru.. pridas k tomu prevod 1:10 a mas razem 10x takovej kroutak.. ale desetinovy otacky.. vykon = kroutak x otacky(uhlova rychlost) = zustava stejnej - zakon zachovani....



Takže to co mám na grafu (s poznámkou měřeno na zadním kole) je ve skutečnosti dopočítaná hodnota na motoru ??
Je to tak ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist